Oliko prinsessa Diana teistä kaunis?
Kommentit (209)
Sievä ja tyylikäs. Ei kuitenkaan kaunotar. Ei kukaan perinteiset brittipiirteet omaava nainen ole. Varreltaan oli hoikka, mutta myös tasapaksu.
Hänen apunaan oli liuta ammattilaisia, jotka tekivät hyvää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä. 🙈 Ihan nätti kai kuitenkin... Lisäksi ne sen ajan hiustyylit, jotka oli aika kammottavia kellä tahansa. En myöskään ymmärrä sitä paksua suttusta rajausta alaluomissa.
Se taisi olla alarajaus joku brittien juttu. Catherine harrasti sitä myös. Dianan pöyheä tukka oli vanhanaikainen jo 90-luvulla.
Suomalaiset haituvatukat kadehtivat Dianan paksuja hiuksia. Minä olen aina tykännyt hänen hiuksistaan ja erityisesti se oli hienoa, että hänellä oli lyhyet hiukset myös häissään <3 Persoonallisen kaunis ihminen sekä sisäisesti että ulkoisesti. Oli vain yksi Diana - toista ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Diana oli todella kaunis. Muutoinkin hänestä huokui lämpöä ja valovoimaisuutta.
Hänellä oli sädehtivät silmät muun kauneuden lisäksi.
Rehellisesti ei ollut...hän oli ihan täysin tavallisen näköinen hoikka nainen joka oli ihan serkkunI näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti ei ollut...hän oli ihan täysin tavallisen näköinen hoikka nainen joka oli ihan serkkunI näköinen.
Voisi sanoa että hänen näköisiään olis 13 tuomassa jos kaikki käyttäisi samanlaista kampausta ja vaatetusta
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kanssa erään Dianan näköisen naisen, etunimi alkaa T:llä.
Aika tätimäinen look, ja ilmeisesti myös manipuloiva ja hysteerinen. En ole koskaan ymmärtänyt hänen fanitustaan.
Ei ollut. Oli hyvin tavallisen näköinen. Valokuvia osattiin retusoida jo 80-90 - luvuilla. Vrt retusoituihin kuviin hänestä enemmän luonnollisessa tilassa otettuihin.