yh-muijat himokkaita ?
Kommentit (18)
Puutteessa ne on. Siksi vähän heikkotasoisempikin mies kelpaa. Sama vanhoilla naisilla.
No, ei pidä paikkana. Olen hyvin valikoiva miesten suhteen. Ei mitään kiirettä. Mutta huomannut tietynlaista tunkua sen jälkeen. Kun saavat tietää, että olen yh. UhkeaNainen32v, kokoa 38
Vierailija kirjoitti:
No, ei pidä paikkana. Olen hyvin valikoiva miesten suhteen. Ei mitään kiirettä. Mutta huomannut tietynlaista tunkua sen jälkeen. Kun saavat tietää, että olen yh. UhkeaNainen32v, kokoa 38
Nukuitko äidinkielen tunneilla?
Ei tässä mitään miehiä ehdi ajatella, kun arki on kiireistä.
No kai yh:ta panettaa siinä missä muitakin, hä? Vai tarkoitettiinko että yh:t ois jotenkin helppoja? Tuskin, kun täytyy ajatella muitakin kuin itseänsä.
No varmaan siinä mielessä, että jos sellainen lähtee sun kanssa viikonloppureissulle, se haluais varmaan käyttää ajan hyväkseen.
Halpoja ja viallisia huoria ne ovat. Jotkut jopa pyytävät rahaa, että arki ei olisi niin tiukkaa. Pillu ei ole-tiukka siis. Joskus näitä huoria tullut nussittua kun ei parempaakaan ole siihen hätään löytynyt. Eli pussintyhjennykseen soveltuvat kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
No varmaan siinä mielessä, että jos sellainen lähtee sun kanssa viikonloppureissulle, se haluais varmaan käyttää ajan hyväkseen.
Tämä! Mutta veikkaan että sama kaikilla joilla on lapsia.
Mitä enempi lapsia, sitä suuremmalla todennäköisyydellä saa ja pian. Muuhun ei kannatakkaan satsata, piä kukkarostasi vain kii.
Tällaista himokasta yh-naista naurattaa kyllä kovasti teidän 'piä lompakostas kii'-kommentit. Oma vkl-viihdyttäjäni on täysin persaukinen opiskelijapoika, jota voisi kai jo loiseksi nimittää. :) Yhteisymmärryksessä mennään silti. Mutta olen silti hänen sugar mamansa, eli maksan kaiken. Ja asiaan pitää päästä nopeasti, en jaksa mitään kädestäpitelyjä.
Ottavat ainakin paljon useammin melaa peppuun.
Mikä on jees.
En ikinä huolisi yh-äitiä, oma muija vei lapset ja en voi alkaa isäksi vieraalle lapselle jos en saa olla omien lasten isä.
Raskausarpisia, roikkuvat tyhjät tissit ja vitut revitty.
Ei kiitos.
Otan silloin kun haluan. Vapaus päättää. ;) Se Nainen32v, nro 4
Vierailija kirjoitti:
En ikinä huolisi yh-äitiä, oma muija vei lapset ja en voi alkaa isäksi vieraalle lapselle jos en saa olla omien lasten isä.
Raskausarpisia, roikkuvat tyhjät tissit ja vitut revitty.
Ei kiitos.
Sullahan onkin viehättävät elämänarvot, not. Täysin ulkonäkökeskeinen, katkera yleistäjä. Kaikki Suomen tyhjätissiset, raskausarpiset yh-naiset kiittää onneaan kun sua ei kiinnosta. :)
On jotkut mutta ikävä kyllä mies ei saa olla kovin ronkeli sillä yh-mammat ovat yleensä vähän pröhistyneitä mätisäkkejä
Aikoinaan kun poikamiehenä kiersin kutupaikkoja, niin opin kyllä tunnistamaan yh:t. Sinkkunaiset eivät olleet hetikään yhtä kiihkeitä. Viinakin tuntui maistuvan, kun pitkästä aikaa pääsi viihteelle.
Ihania ovat. Kiire saada muna suuhun ja pystyyn!