Oliko prinsessa Diana teistä kaunis?
Kommentit (209)
Ei. Joissain kuvissa/tilanteissa oli tosi tyylikäs, säteilevä ja viehättävä mutta useimmiten oli vain "Iso Vaalea".
Catherinen kauneus miellyttää omaa silmääni paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun makuuni, liian laiha. Mutta olihan sillä aika sellaiset klassiset piirteet (päässä). Kuin suoraan jostakin antiikin Kreikan patsaasta haettu.
Liian laiha? Diana oli normaalipainoinen koko ikänsä.
Perusnätti, kauhea vaatemaku. Vai voiko sen pistää yleisesti 80- ja 90-lukujen muodin syyksi? Osasi olla julkisuudessa edukseen.
Ei varsinaisesti klassisen kaunis mutta upea ja valovoimainen ilmestys. Mallivartalo, hyvät hiukset, hyvä tyylitaju silloin kun sai itse valita vaatteensa.
Kauneus ei ole yksittäisiä kasvonpiirteitä,
kuten joku moitti leukaa (!!!???), kokonaisuus ratkaisee, ja kyllä hän oli kaunista katseltavaa.
Parin viimeisen elinvuotensa aikana puhkesi kukkaan ja vaikutti muutenkin onnellisemmalta ja vapautuneemmalta. Tämä näkyi koko olemuksesta.
Jos Charles olisi pyytänyt puntaa pinttiin kadunkulmassa, olisiko huolinut miehekseen?
Ei, mutta muuten tykkäsin, ja itkin kun kuoli. En tiedä miksi se otti niin koville. Laitoin Dianan kuvan seinälle, ja vollasin varmaan kaksi päivää. Hyvin omituista, en ole mitenkään kuninkaallisten fani, mutta Diana pääsi sydämeeni ilmeisesti luikertelemaan.
Camilla on näyttänyt aina hirviöltä, varsinkin vanhetessaan: näyttää homssuiselta torahampaiselta pultsarimummolta.
Minusta hän oli aika keskinkertaisen näköinen. Ei ruma mutta ei erityisen kauniskaan.
M41
Nuorena ei olllut. Olin 13, kun menivät naimisiin, muistan ihmetelleeni kaineuden hehkutusta.
Mutta ne viimeiset vuodet hän oli kaunis.
Saman tyyppisen näköisiä vaaleahiuksisia ja hipiäisiä,kaikilta mitoiltaankin samanlaisia naisia on nytkin varmasti tuhansittain Euroopassa ja muuallakin.
Mitään 'Diana-look-a-like' kilpailua ei ole vaan järjestetty.
Dianan siskot ovat tosi arkisia, ehkä itse halusivat arkisen lookin, koska näkivät Dianan myllytyksen mediassa.
Diana ei ollut kaunis, mutta erittäin valovoimanen ja karismaattinen oli. Jotenkin kaikki lumoutuivat ja herkistyivät kun astui huoneeseen, osasi puhua tavalliselle kansalle paremmin kuin hienostolle. Jos elettäisiin keskiaikaa, Dianasta olisi tehty pyhimys. Joku sellanen aura sen ympärillä oli, että sen vois jotenkin pyhäksi tulkita, vaikkei uskovainen oliskaan.
Ei sitä turhaan kutsuttu sydänten prinsessaksi.
Ei ollut kaunis. Ehkä englantilaiseksi naiseksi ihan normi mukiin menevän näköinen perus nainen, mutta ei mikään missi tai erityisen kiihottava näky.
Ei