Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa että nettituttava hylkää, kun saa tietää ammattini

Vierailija
25.01.2016 |

Olen sosiaalityöntekijä. Ihmisillähän on hyvin vääränlainen kuva ammatista. Ammatti ei ole ollenkaan 'seksikäs'. Surku :(

Tämä nettituttava on siis mies, joka pitäisi kohtapuoliin tavatakin.. ihme muuten ettei ole kysynyt työstäni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliala on ihan hyvä, en usko että siitä kukaan ajattelee negatiivisesti. Eriasia jos ammattisi olisi siivooja tai parturi-kampaaja, ööh jep :D

Vierailija
22/23 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kysynyt koska miehiä ei paskaakaan kiinnosta naisen ammatti. Se on täysin yhdentekevä. Täysin!

En edes tiennyt että naiset kokevat epävarmuutta tuollaisesta. Luulin että stressaatte vain ulkonäöstänne.

Näinhän se menee, siis siinä tapauksessa jos olet köyhä duunari työ_ukko. Itse valmistun korkea-arvoiseen ammattiin ja naisen ammatilla kyllä on paljonkin väliä. Lääkärinä/juristina/KTM tms. moni mies arvostaa naisessa koulutusta. Itselleni todella suuri turn offi jos nainen on joku kaupan kassa tai sossu. Panna heitä voi mutta suhteeseen en tälläisten kanssa todellakaan ole alkamassa

Tässäpä tämä, kun sosiaalityöntekijäkin on yhteiskuntatieteiden maisteri eli korkeasti koulutettu. Ainakin itse olen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aiemmin mainittu vinkki siitä, että voit aluksi ympäripyöreästi sanoa työskenteleväsi sosiaalialalla, oli hyvä! 👍 Jos kyseinen ihminen on tosissaan kiinnostunut sinusta, hän ei kaikkoa, vaikkei ammattisi olisi niin mediaseksikäs. Kaikki eivät arvosta statusta niin korkealle.

Toisaalta ihmettelen, miksi sosiaalityöntekijät häpeilevät ja vähättelevät ammattiaan. Hehän ovat yhteiskuntatieteiden tai valtiotieteen maistereita, ja heillä on merkittävä (sekä vaativa!) tehtävä yhteiskuntarauhan ylläpitämisessä. Mielestäni ripaus ammattiylpeyttä ei olisi pahitteeksi 😉