Miten yllättää mies salaisesti?
Tiedän nimen. Ollaan pantu tyyliin kerran vuoteen kolmen vuoden ajan yhdessä tapahtumassa vuosittain. Hän on varattu. En halua häntä niinkään itselleni, mutta haluaisin jossain kohtaa hänen muistavan minutkin.. hyvällä tavalla. Ei olla kavereita facebookissa, mutta tiedän hänen joskus stalkkaavan minua sieltä. Huomaa mm. uudet profiilikuvat yms.. Tullaan hyvin juttuun ja välillämme on luottamus. Yhteyttä en voi häneen ottaa.. :( Joten sellainen salainen viesti jotakin kautta, niin, että hän tietää sen olevan minulta, mutta niin ettei hän jää siitä kiinni..
Kommentit (14)
:) Heh. Kyllä mä kunnioitan itseäni. Ja tätä toistakin, en halua hänelle ongelmia. Hän tekee, kuten parhaaksi näkee, en ole vastuussa hänen ratkaisuistaan. On ihanaa kun tietää, että tapaan hänet.. vatsanpohjaa kutkuttaa. Salaista. Kukaan ei tiedä eikä kukaan näe. On sovittu taas, että nähdään jälleen kun tapahtuma on ajankohtainen.
ap
Kellään ei o kumminkaan mitään ideaa yllätystä varten? Sehän se kysymys oli..
Vierailija kirjoitti:
Keksipä lumppu kieroilusi ihan yksinäsi.
Jos kerran voitte sopia jotain, niin kai teillä joku yhteyskanava on? Lähetä sille kukkia ja suklaata töihin nimettömänä?
Sähköposti, johon en laita viestiä.. jottei jää kiinni. Olen hänelle sanonut, etten ota yhteyttä siitä syystä juurikin. valesähköpostia hänellä ei ole. On kiltti mies muuten.. joten sellaiselle ei ole ollut tarvetta. Puhelinnumero mulla on myös ja hällä mun, mutta ei siihen yhteyttä voi ottaa samasta syystä.. muuten jää kiinni. Poistaa sen vähäisenkin viestittelyn, jota ollaan tarvittu yhteydenpitoon lähellä tapahtumaa. Työpaikan tiedän, mutten voi ottaa yhteyttä sitä kautta.. Tai en ainakaan tiedä miten sen tekisin.. Vaimo saisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksipä lumppu kieroilusi ihan yksinäsi.
Menepä moralisti moralisoimaan johonkin toiseen ketjuun.
Jos mies olisi sinusta millään tavalla kiinnostunut, niin hän olisi ottanut yhteyttä jo ajat sitten. Unohda.
Aika jännä vaimo sillä että kyttää miehen sähköpostia ja kännykkää koko ajan.
Yllättää salaisesti? ööh?
No ole vaikka tänä vuonna antamatta, ja sano, että katsotaan mikä meininki ens vuonna. Siinä sille salayllätystä kerrakseen.
Ei hän mua haluakaan.. omakseen. Enkä minä häntä. Olemme liian erilaisia siihen. Elämäntilanteemme erilaiset. Viihdyme yhdessä ja seksi on mahtavaa, se riittää. Friends with benefits-tyyppinen tilanne, mutta ainoastaan todella harvoin.. Tiedän, ettei hän ota minuun yhteyttä, miksi ottaisi? Lisää riskejä.. Asumme eri kaupungeissa, vaikeaksi menisi siis kaikenkaikkiaan. Haluaisin vain muistuttaa häntä yhteisistä hetkistä joskus, jollain konstilla, hänen jäämättä kiinni. Haluaisin hymyn hänen huulilleen. Salaisen.
No miten niin jää kiinni jos laitat viestiä? Ei kai sen vaimo lue sen viestejä?
Yök mikä lumppu. Hanki nyt itsekunnioitusta. Mikä on tämä tapahtuma, jotkut messut yms?