Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koulukaverini käyttäytyy yhtäkkiä töykeästi?

Vierailija
25.01.2016 |

Mielestäni hän on ainakin melko lapsellinen persoonallisuus, hän on 24v, minä 22. Esimerkiksi pitää baareilua ja ryyppäämistä vieläkin todella siistinä, itseltäni kadonnut viehätys asiaan jo teini-iässä. Ei ole ollut mitään kinaakaan, enkä ole tietääkseni loukannutkaan. Minulla on kuitenkin yksi teoria tapaukseen, eli luulen että on kateellinen, vaikkei mitään syytä ole omasta mielestäni. Mutta joku asia sitä riivaa, mutta mikä?? Asioita, joista luulen hänen olevan kateellinen: vaaleat hiukseni (hän on aasialainen), hyvä koulumenestykseni, vihreät silmäni (kuulin hänen kerran sanoneen haluavansa vihreät silmät). Omasta mielestäni hän on ihan nätti, ja minä nyt ainakaan ketään ole jolle kannattaisi kateellinen olla XD

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liikaa aikaa.

Vierailija
2/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on kuullut kun haukut häntä lapselliseksi. Jos nyt vielä 24-v. tykkää käydä baareissa ei se todellakaan ole häpeä. Taikka lapsellinen ihminen. Katso me toiset aloitamme baareissa käymisen vasta täysi-ikäisinä, kun saamme virallisesti sinne mennä. Itsellä ainakin menevimmät baarivuodet ajoittuivat 18-23. Taidat luulla itsestäsi vähän liikoja, kun luulet että tuo tyttö on kateellinen sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy hänen töykeyteensä ei niinkään kiinnosta kuin se, että miksi hän käyttäytyy niin. Ja miten siihen voisi suhtautua kun en ole maailman kärsivällisin ihminen muttei mikään draamakaan kiinnosta.

Ja joo, taitaa olla liikaa aikaa mut ajattelin nyt kysellä asiasta kun en oikeen tiedä että miten siihen suhtautuisi.

En ole myöskään haukkunut häntä miksikään, sanoin sen täällä kun oletan sillä olevan jtn tekemistä asian kanssa :-)

-ap

Vierailija
4/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös puhuu muista paskaa, enkä itse ole mennyt siihen mukaan, oisiko siinä syy? No, ehkä se on vaan sitten että hän vaan on moukka :-)

Vierailija
5/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän myös puhuu muista paskaa, enkä itse ole mennyt siihen mukaan, oisiko siinä syy? No, ehkä se on vaan sitten että hän vaan on moukka :-)

Luonnistuuhan tuo paskanpuhuminen sinultakin ihan hyvin. 

Vierailija
6/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnistuuhan tuo paskanpuhuminen sinultakin ihan hyvin. 

Töykeän henkilön kutsuminen moukaksi vs toisten parisuhteiden ja ulkonäön arvosteleminen... Mutta joo tajuan pointtisi.

Vierailija
7/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei voi tietää syytä töykeään käytökseen, kuin kaverisi. Eli kysy häneltä, jos asia vaivaa. Täällä voidaan toki spekuloida, mutta asiaan ei tule selvyyttä.

Vierailija
8/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko kenkilökohtaisesta kehitysprosessista?! ns. henkinenikä ja kalenteri-ikä eli kronologinen ikä eroavat usein toisistaan. On täysin mahdollista, että kahdesta noin samanikäisestä toinen on vasta 15-vuotiaan tasolla.

Vierailija
9/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä silkaan huonosti piilotettua itsekorostusta. Eikö ole päiväkodissa opeteta, että on erilaisia lapsia ja aikuisia? Keneen sinä sitten tuntisit olevasi suhteessa parempi ihminen, jos tätä erilaisuutta olisi? Hymiötä!!!

Vierailija
10/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla on töykeä. Olen monesti huomannut, että tietyt ihmiset nyt aina vaan loukkaantuu. Valitellaan kun toinen oli niin töykeä. Ja itse en todellakaan ymmärrä mikä nyt oli niin kauheaa. Nämä on niitä ammattiloukkaantujia. Kaikki on aina tätä henkilöä vastaan, eikä kukaan voi ajatella hyvää tästä ihmisestä.

Joten anna nyt oikeita esimerkkejä, niin voidaan vähän lisää päätellä tilanteesta.

Vierailija
11/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus ja selän takana moukaksi haukkuminen kypsää käytöstä?! Ja eikö nuo hymiötkin ole vähän alle 12 vuotiaden juttu?

Vierailija
12/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaveri?! Eikö tuoss iässä jo sentää opiskella oppilaitoksessa, eikä käydä koulua?

Vierailija
13/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus ja selän takana moukaksi haukkuminen kypsää käytöstä?! Ja eikö nuo hymiötkin ole vähän alle 12 vuotiaden juttu?

Aloituksessa on tainut ykkönen tulla vahingossa kakkosena.

Vierailija
14/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan myös olla että kaverisi on vaan kyllästynyt suhun.

Vierailija
15/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän pyörittelee silmiään jos teen jotain väärin tai huomauttelee kuinka hiukseni ovat tänään pystyssä ja arvostelee vegaaniuttani, mutta yhden toisen vegaaniudelle on todella ymmärtäväinen. ???

Mutta joo ei oikeastaan kiinnosta koko tapaus kun kaikki eivät ole kuitenkaan samanlaisia kuin hän!

Vierailija
16/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan myös olla että kaverisi on vaan kyllästynyt suhun.

Ehkä hän on tosiaan kyllästynyt aloittajaan, joka yrittää esittää aikuisempaa kuin on. Ehkä ap on myös sellainen tyypillinen pätijä, jolla on mielipide kaikkeen ja tietää kaikesta kaiken. Sellaisiin on niin helppo kyllästyä.

Vierailija
17/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorovaikutussuhteet ovat aina kahden kauppa. Joissa tulisikin aina miettiä yhden osapuolen syyttelyn sijaan olisiko kummankin käytöksessä vikaa. Kun kerran olet jo niin kypsäaikuinen niin peilaa vähän omaakin käytöstäsi ja siedä tulla opetetuksi. 

Vierailija
18/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ihan vaan samaistuu ironisesti sinun käytökseen? 

Vierailija
19/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ehkä loukkaannuin tyhjästä. Luulin vaan että sillä on jtn muo vastaan ja olen kysynytkin siltä mutta sanoi ettei tarkoittanut sillä mitään. Tod näk vaa kyllästynyt muhun ku puhuttiin jossain vaiheessa paljon keskenämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi