Mitä sinun pitäisi tehdä nyt, mutta oletkin AV:lla ?
Kommentit (35)
Jotain miestä taitaa vituttaa nää postaukset :D
Oikeastaan tällä hetkellä ei mitään. Joten voin hyvin palstailla :D
pitäis tehdä Yoogaiasta yksi jumppa- ja läheä sitten vaikka hiihtämän. Aurinko paitaa ja siällä notkun.kiva kun huomautit nyt loppu av.lla roikkuminen tältä päiää.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju osoittaa , kuinka raskasta ja metatyötä täynnä naisten elämä olikaan, vai miten se meni?
Valitettavasti se metatyö ei palstailemalla häviä mihinkään, vai kuinka?
Mun pitäs pukee ja tehdä kohta eväät töihin. Sen jälkeen pitäis käydä vielä kelassa ja siittä sit duuniin. Nyt oon av:lla ja makaan sängyssä. Just söin aamupalan.
Laitoin äsken ruokaa ja söin. Tiskit odottavat pesijäänsä, mutta taidan ensin hurauttaa jälkiruokakahvit ja paneutua sitten taloushommiin. On aika vetämätön olo, sillä nukuin pitkästä aikaa huonosti viime yönä. Roskatkin pitäisi viedä.
Mennä ulos kävelylle, kuten olen suunnitellut jo puoli vuotta! Hyvä tekosyy olla menemättä: olen juonut kahvia jo pannullisen tänään, pitäis päästä kävelyllä sitten vessaan vähän väliä :D.
Pistäydyin tässä vielä katselemassa keskustelua, mutta nyt minua ei sitten täällä näy, ainakaan vähäänaikaan.
Käydä kaupassa, syödä jotain sitä ennen. Poiketa samalla kierrätyskeskuksen kautta ja viedä sinne pari kassia vaatehuoneesta pyörimästä. Viimeinen lomapäivä, huomenna töihin.
Pitäisi koodata yksi juttu valmiiksi ja pistää muutamat servut pystyyn.Ehkä kohta :D
Tyhjentää kuukuppi, syödä, keksiä tavan selviytyä vielä yhdestä saikkupäivästä.
Vahtia siskon lasta. En tiedä mitä tehdä, se huutaa tuossa vieressä kun sai palovammaan käteen kuumasta vedestä. En löytänyt ohjeita mistään ja etsin niitä nyt mammapalstalta
Siivota...ei jaksa ihan vielä...