Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te pettäjien käräyttäjät,miksi puututte toisten asioihin?

Vierailija
24.01.2016 |

Eikö ole omaa elämää,miten muka tiedätte toisten pari- ja kaverisuhteet?
Itse elän seksittömässä suhteessa ja miehen kanssa sopimus,että saan käydä vieraissa.
Sain joltain tuntemattomalta sitten uhkailutekstareita ja tuli ongelmia. Jouduin hankkimaan pesäpallomailan turvakseni ja tuli kaikenlaisia pelkotiloja.Poliisi ei ottanut rikosilmoitusta vastaan. Puoli vuotta meni pelossa ja masennuksessa asian takia,joka on minun yksityinen. Kuka on oikeasti niin sairas että kyylää toisia noin tarkkaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi. Tuliko nyt pipi kun teit väärin?

mmm.. Eihän se ole väärin jos ap:lla on nk. lupa käydä vieraissa. Kun itselleni ei seksi maistunut hetkeen, sanoin miehelleni, että jos hän haluaa, niin hän saa "käydä vieraissa" kunhan vain käyttää kondomia. Mies totesi että hyvää kannattaa odottaa, eikä tarttunut ehdotukseeni. Palasihan ne halut jälkeenpäin, mutta olisin oikeasti ymmärtänyt tuona aikana jos mies olisi hakenut seksin muualta. 

Vierailija
22/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pettäminen on väärin. Jos varastat kaupasta, siihen voi sivullinenkin puuttua. Jos kolhit toisen autoa parkkipaikalla, siihen voi sivullinenkin puuttua.

Älä petä, niin ei tarvitse pelätä seurauksiakaan.

En kiellä sitä etteikö pettäminen olisi väärin, mutta nuo teot joihin vertasit ovat lain vastaisia. Pettäminen ei ole laitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö impotentilla ole oikeutta rakkauteen, parisuhteeseen? Millainen ihminen nimittelee toista huoraksi?

Rehellinen.

Vierailija
24/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinan käräytimme opiskelukaverin hänen tulevalle hoidolleen. Miespuolinen opiskelukaveri oli aikaisemin päivällä todennut avovaimon lähteneen vanhempiensa luo viikonlopuksi, illalla oli sitten jotkut opiskelijoiden illanistujaiset ja kyseinen mies iski täyttä päätä itselleen yöseuraa. Mies lähti käymään vessassa ja me piipahdimme infoamasa tyttöä varatun miehen puuhista. Tyttö kiitti ja häipyi, opiskelukaveri oli toki ihmeissään miehen varma nakki häipyi. Miesvaltaisella alalla näki monenlsista miestä, suurin osa fiksuja ja uskollisia, osa sitten parantumattomia pukkeja.

Vierailija
25/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nämä avoimessa suhteessa elävät ovat rehellisiä säädöilleen, eivätkä myöskään paneskele varattujen kanssa. Luulisi välttyvän suuremmilta ongelmilta. Miten ylipäänsä ulkopuoliset tietää ketä paneskelette:..

Elän avoimessa suhteessa. Minä en ole syyllinen siihen, jos joku ääliö valehtelee minulle olevansa vapaa. Minulla ei ole useimmitenkaan muuta vaihtoehtoa kuin uskoa. Jos saan tietää jonkun olevan monogamisessa suhteessa ja "eroamassa", en pane. Argumentin "me erotaan / ero on vireillä" hyväksyn niiltä jotka tunnen JA joiden puolisoilta voin tarvittaessa tarkistaa. En halua toimia asioita salaten tai selän takana, joten siksi todella harvoin, jos koskaan harrastan irtosuhteita. En myöskään salaa puolisoltani näitä asioita eikä hän minulta.

Kaikelta ei voi välttyä, mutta yritän.

Vierailija
26/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivoi. Tuliko nyt pipi kun teit väärin?

mmm.. Eihän se ole väärin jos ap:lla on nk

. lupa käydä vieraissa. Kun itselleni ei seksi maistunut hetkeen, sanoin miehelleni, että jos hän haluaa, niin hän saa "käydä vieraissa" kunhan vain käyttää kondomia. Mies totesi että hyvää kannattaa odottaa, eikä tarttunut ehdotukseeni. Palasihan ne halut jälkeenpäin, mutta olisin oikeasti ymmärtänyt tuona aikana jos mies olisi hakenut seksin muualta. 

Panokaverin kuuluu tietää ap on varattu,samoin kaverin mahdollinen puoliso hyvä ottaa huomioon.

Vierailija
27/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pettäminen on väärin. Jos varastat kaupasta, siihen voi sivullinenkin puuttua. Jos kolhit toisen autoa parkkipaikalla, siihen voi sivullinenkin puuttua.

Älä petä, niin ei tarvitse pelätä seurauksiakaan.

En kiellä sitä etteikö pettäminen olisi väärin, mutta nuo teot joihin vertasit ovat lain vastaisia. Pettäminen ei ole laitonta.

No ei sinänsä ole lainvastaista, kuitenkin pettäminen aiheuttaa huomattavasti vakavammat seuraukset ja suurempaa kärsimystä kuin nuo mainitsemasi laittomuudet.

Vierailija
28/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinpi

Vierailija
29/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole omaa elämää,miten muka tiedätte toisten pari- ja kaverisuhteet?

Itse elän seksittömässä suhteessa ja miehen kanssa sopimus,että saan käydä vieraissa.

Sain joltain tuntemattomalta sitten uhkailutekstareita ja tuli ongelmia. Jouduin hankkimaan pesäpallomailan turvakseni ja tuli kaikenlaisia pelkotiloja.Poliisi ei ottanut rikosilmoitusta vastaan. Puoli vuotta meni pelossa ja masennuksessa asian takia,joka on minun yksityinen. Kuka on oikeasti niin sairas että kyylää toisia noin tarkkaan?

Siksi että teen sen minkä toivoisin toistenkin tekevän jos minun puolisoni pettäis. On raukkamaista pettää elämän kumppaniaan. Jos tekee jotain vastaa seurauksistakin. Nostan hattua niille jotka puutuu asiaan ja ilmiottaa puolisolle. Jos puolisosi hyväksyy pettämisesi niin silloinhan sinun ei tarvitsisi kimpaanuta tuolla lailla eikä tressata. Kerro puolisolle että sulla on seksisuhde jos se kerran on hälle ok. Ei vain taida olla.

Vierailija
30/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä aina vedotaan tuohon, että ulkopuoliset eivät voi tietää pariskunnan sopimista säännöistä???

Jos teillä on avoin suhde ja joku tulee kertomaan miehesi panneen toista naista, niin eihän siinä silloin ole mitään pahaa! Voitte kertoa sopimuksestanne, tai voitte kiittää kertojaa yrityksestä auttaa ja pitää sopimuksenne salassa.

Jos teillä ei ole avoin suhde, niin silloin voit kiittää ihmistä, joka tahtoi varoittaa sinua petollisesta miehestä ja mahdollisista uhkaavista seksitaudeista ja/tai yllärilapsista.

Jos teillä on suhde, jossa mies saa panna vieraita kunhan pitää sen salassa, voit kiittää kertojaa siitä, että hän paljasti miehen pettäneen lupauksensa salassapidosta. Kukaanhan ei pettämisestä voi tietää, jos pettäjä ei sitä  itse paljasta, tai pettäjä valitsee petoskumppaniksi ihmisen, joka tahtoo vahingoittaa puolisoa.

Eli niin tai näin, kertomisesta ei ole mitään haittaa, eikä se hajota mitään sellaista, mitä pettäjä ei olisi jo itse hajottanut.

Vierailija
31/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä naisena olen huomannut,että tällä palstalla mammat ovat sitä mieltä,että pettävän miehen saa käräyttää.Jos kuitenkin nainen pettää,ei pidä käräyttää"kun sillä naisella on varmaan syynsä,miksi pettää.Eli on miehen syy jos pettää ja miehen syy jos nainen pettää.En siis ole mikään lassukka,en tiedä ,mitä se tarkoittaa.Olen tasa-arvoa kannattava nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä