Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja mies nukkuu... Vaikka oli sovittu jutteluajasta.

Vierailija
24.01.2016 |

3 lapsen kanssa arki on varsin hektistä, eikä yhteistä, puolisoiden välistä aikaa ilman lapsia ole. Tänään treenin jälkeen, ennen suihkua kysyin, voitasko pyhittää ilta yhteiselle juttelulle jne. Mies vastasi miksei. Suihkun jälkeen hän istui kuulokkeet päässään sängyssä lukemassa kirjaa, enkä häirinnyt, vaan ajattelin tuon lueskelevan kunnes lapset ovat nukahtaneet. Sitten tuo kävi juomassa lasillisen vettä, eikä sanallakaan ilmaissut, että meidän yhteinen aika vois nyt alkaa. Kävin sit vähän ajan päästä kattomassa, joko juttuseuraa olisi... Makkari pimeänä, ja ukko nukkuu! Just joo, se taas siitä yhteisestä iltahetkestä. Kihisen raivosta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä se ja kysy että joko alkais olla juttutuokion aika, kun kerta sellaisesta on sovittu.

Vierailija
2/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta, eikä se välitä jutella. Sen mielestä kaikki sujuu hyvin. Ehkä sinun kannattaisi olla hieman vaativampi ja sopia yhteisestä ajasta vaikka "heippa"-lapulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset johonkin yhdeksi illaksi ja kahdestaan vaikka syömään rauhalliseen ruokaravintolaan.

Vierailija
4/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kiinnosta, eikä se välitä jutella. Sen mielestä kaikki sujuu hyvin. Ehkä sinun kannattaisi olla hieman vaativampi ja sopia yhteisestä ajasta vaikka "heippa"-lapulla.

Luulen, ettei kohta kiinnosta enää minuakaan. Olen ehdotellut että perheen yhteistä aikaa lisättäisiin mm elektroniikka pois-illoilla, että lähdettäisiin yhdessä illalla esim keilaamaan tai kävelylle tms. Lasten kanssa hän kyllä tekee juttuja yhdessä, vaimonsa.... No harvemmin. Ne pelit puhelimessa on tärkeämpää.

Ap

Vierailija
5/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nukkua, aikaa löytyy myöhemminkin :)

Vierailija
6/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten juttelette kun lapset ovat hereillä. Jos silloinkaan ei onnistu, niin varaat miehen kalenterista ajan ja aiheeksi kirjoitat jotakin kiinnostavaa, vaikka sitten "seksiä". Jos mies nukkuu sittenkin, niin laitat viestin, että harrastat sitä joka tapauksessa, oli mies kotona ja hereillä tai ei.

Vierailija
7/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et viitsinyt sitten itse muistuttaa miehelle vaan sen sijaan oot hiekkaa vitussa ja naama mummonanuksella kun asiat ei mene just niinkin sinä haluat

Vierailija
8/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettei kohta kiinnosta enää minuakaan. Olen ehdotellut että perheen yhteistä aikaa lisättäisiin mm elektroniikka pois-illoilla, että lähdettäisiin yhdessä illalla esim keilaamaan tai kävelylle tms. Lasten kanssa hän kyllä tekee juttuja yhdessä, vaimonsa.... No harvemmin. Ne pelit puhelimessa on tärkeämpää.

Ap

Nyt menee pahasti metsään jos meinaat viedä pojulta pelit pois. Sillä et saa missään tapauksessa ainakaan hyvää tulosta, lähinnä pojalla nousee vain karvat pystyyn ja tulee puolustusreaktio jolloin asia jää kokonaan rähinän varjoon. Miksi et ole mukana kun mies on lasten kanssa? Mitä niin tärkeää sinulla on silloin? Laita ne kakarat hoitoon ja järjestä yhteistä aikaa, jätä välillä vaikka se oma menosi menemättä.

Vierailija
9/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sun mies on väsynyt?

Alkoi jotenkin säälittää ukkorukka, pitää hipsiä salaa nukkumaan eikä voi edes toivottaa vaimolle hyvää yötä, kun oli tullut luvattua se jutteluaika. Jos teidän elämä on oikeesti nyt tosi hektistä niin pakkoko sitä on vängällä parisuhdeaikaa järkätä, eikö jutella voi vaikka tiskikonetta tyhjentäessä?

Vierailija
10/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet olisivat hyviä keskustelijoita, ja tykkäisivät tehdä sitä, jos sillä saisi naisia. No jotkut saavat, ja he ovatkin hyviä siinä. Ainakin tarpeeksi hyviä kaataakseen naista.

Tarkoitan vaan sitä, että jos miehesi ei ole hurmannut sinua puhelahjoillaan, niin miksi ihmeessä se muuttuisi parisuhdekeskustelijaksi myöhemminkään.

Vierailija
11/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää en viitsi, sillä nyt olen jo niin kiukkuinen, että riitelyksi menisi. Nukkukoot ja ollaan sitten taas puhumatta, prkl. Olen jo aiemmin ilmoittanut, että kertokoot sitten itse, koska on aikaa mulle. Eipä ole ehdotuksia tullut. Seksi Kelpaa kyllä. Ehkä mä rupean kamojani pakkaamaan ja kämppää etsimään, niin saa ukko täällä lukea rauhassa kaikki illat, kun on ensin lapset saanut hoidettua.

Ap

Vierailija
12/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies haluis kruunata sunnuntai-illan vitutukseni vaatimalla keskusteluaikaa, niin aivan varmasti esittäisin nukkuvaa tahi nukkuisin aidosti. Miksi piinata kumppania?

Vierailija
13/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies haluis kruunata sunnuntai-illan vitutukseni vaatimalla keskusteluaikaa, niin aivan varmasti esittäisin nukkuvaa tahi nukkuisin aidosti. Miksi piinata kumppania?

Vitutuksen? Miksi? Joskushan asioista on kuitenkin puhuttava.

Vierailija
14/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle kumppanin piinaamista se, että hänen kanssaan haluaa jutella rauhassa, ilman lasten melua? Me ei olla nähty 4 päivään tällä viikolla, Muuten kuin pikaseksi aamulla tai illalla. Että joo, ei olla ehditty jutella. Ja en ollut lainkaan vittuuntunut ennen kuin huomaisin, ettei tuo tänäänkään meinaa jutella ja käyttää aikaansa meihin. Olen tosi pettynyt.

Vierailija
15/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättää en viitsi, sillä nyt olen jo niin kiukkuinen, että riitelyksi menisi. Nukkukoot ja ollaan sitten taas puhumatta, prkl. Olen jo aiemmin ilmoittanut, että kertokoot sitten itse, koska on aikaa mulle. Eipä ole ehdotuksia tullut. Seksi Kelpaa kyllä. Ehkä mä rupean kamojani pakkaamaan ja kämppää etsimään, niin saa ukko täällä lukea rauhassa kaikki illat, kun on ensin lapset saanut hoidettua.

Ap

Ymmärrän miestäsi hyvin, mutta sinua ihmettelen. Miksi levittelet jalkojasi jos asiat eivät ole hyvin? Ehkä on hyvä ajatus, että lähdet, eiköhän perheellä ole mukavampaa ilman sinun märinää ja huokailua. En muuten ymmärrä miten joillakin voi olla niin hektistä arki ettei vapaata löydy olevinaan. Tahdosta sen on kiinni.

Vierailija
16/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle kumppanin piinaamista se, että hänen kanssaan haluaa jutella rauhassa, ilman lasten melua? Me ei olla nähty 4 päivään tällä viikolla, Muuten kuin pikaseksi aamulla tai illalla. Että joo, ei olla ehditty jutella. Ja en ollut lainkaan vittuuntunut ennen kuin huomaisin, ettei tuo tänäänkään meinaa jutella ja käyttää aikaansa meihin. Olen tosi pettynyt.

Tää oli siis ap

Vierailija
17/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä se ja vaadi arvostusta! Aloita huutamaan heti kun avaa silmä ja läppäse naamalle muutaman kerran. Näytä sialle sen paikka älä ole tossu!

Sitten kun saat sian hereillä pidä huoli, että se pysyy hereillä. Soita musiikkia kovaa avaa kaikki ikkunat ja ovet ja hauku huuda! Sitten kun lapset herää itkien muista syyllistää miestä kun hänen vikansa oli. Soitat sitten poliisit paikalle ja vaadit miehen vietäväksi putkaan koska on agressiivinen ja sinua pelottaa lasten turvallisuus.

Muista myös sano miehen lyöneen sinua ja olevan aivan sekaisin.

Vierailija
18/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän miestäsi hyvin, mutta sinua ihmettelen. Miksi levittelet jalkojasi jos asiat eivät ole hyvin? Ehkä on hyvä ajatus, että lähdet, eiköhän perheellä ole mukavampaa ilman sinun märinää ja huokailua. En muuten ymmärrä miten joillakin voi olla niin hektistä arki ettei vapaata löydy olevinaan. Tahdosta sen on kiinni.

Olet varmaan mies :). Kun toinen tekee osittain reissutyötä ja toinen vuorotyötä ja kolme kouluikäistä harrastaa lajeja, joihin on kuljetettava 2-5 krt/viikossa, niin kyllä se yhteinen vapaa-aika kortilla on. Ja toki me ehdimme sopia, kuka vie, kuka hakee, mitä syödään, mutta joskus ois kivampi jutella muutakin. Seksistä tykätään molemmat, yhdessä, niin miksei harrastettaisi? Näin meillä, miten teillä?

Ap

Vierailija
19/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä olisit halunnut jutella? Ja miksi et jutellut, sanonut että nyt juttelen, kuuntele. Jos sä teet aloitteen niin ainakin minä odotan että se olet sä joka avaa suunsa jos on juttelun tarvetta. 

Mä olen hyväksynyt jo vuosia sitten että jos haluan aikaa kahdestaan miehen kanssa niin minä olen se joka hoitaa lapset hoitoon, varaa pöydän ravintolasta tai liput elokuvista. Ok, sitten teen niin. Jos haluan jutella niin juttelen, mies kokee sellaiseen tarvetta kerran 10 vuodessa.

Vierailija
20/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisit kiukuttelun sijaan rauhoittua miettimään miksi miestäsi ei kiinnosta viettää aikaa sinun kanssasi. Onko teillä ollut aikaisemmin tapana viettää aikaa kahden, milloin se loppui? Onko juttelu tuntunut aikaisemmin olevan miehelle tärkeää?

Seksiä ei pidä vähätellä, kiinnostuksenosoitus sekin on. Mies voi olla vaan niin eri tavalla rakentunut kuin nainen, että fyysinen läheisyys riittää hänelle ja jutteluhetket ovat sellaista ylimääräistä, joka jätetään väliin jos väsyttää. Ja onhan niiden jutteluhetkien sisällöllä tietty merkitystä. Saako mies niistä mitään?