Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja mies nukkuu... Vaikka oli sovittu jutteluajasta.

Vierailija
24.01.2016 |

3 lapsen kanssa arki on varsin hektistä, eikä yhteistä, puolisoiden välistä aikaa ilman lapsia ole. Tänään treenin jälkeen, ennen suihkua kysyin, voitasko pyhittää ilta yhteiselle juttelulle jne. Mies vastasi miksei. Suihkun jälkeen hän istui kuulokkeet päässään sängyssä lukemassa kirjaa, enkä häirinnyt, vaan ajattelin tuon lueskelevan kunnes lapset ovat nukahtaneet. Sitten tuo kävi juomassa lasillisen vettä, eikä sanallakaan ilmaissut, että meidän yhteinen aika vois nyt alkaa. Kävin sit vähän ajan päästä kattomassa, joko juttuseuraa olisi... Makkari pimeänä, ja ukko nukkuu! Just joo, se taas siitä yhteisestä iltahetkestä. Kihisen raivosta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista aikaa varata, se syntyy, kun sille on edellytykset. Ihme suorittamista ja koodattua arkea.

M42

Vierailija
22/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et viitsinyt sitten itse muistuttaa miehelle vaan sen sijaan oot hiekkaa vitussa ja naama mummonanuksella kun asiat ei mene just niinkin sinä haluat

Tämä. Ainakin itse tuppaan unohtamaan asioita, varsinkin kun esim ex puhui kun tein jotain muuta, enkä rekisteröinyt kunnolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herättää en viitsi, sillä nyt olen jo niin kiukkuinen, että riitelyksi menisi. Nukkukoot ja ollaan sitten taas puhumatta, prkl. Olen jo aiemmin ilmoittanut, että kertokoot sitten itse, koska on aikaa mulle. Eipä ole ehdotuksia tullut. Seksi Kelpaa kyllä. Ehkä mä rupean kamojani pakkaamaan ja kämppää etsimään, niin saa ukko täällä lukea rauhassa kaikki illat, kun on ensin lapset saanut hoidettua.

Ap

Ymmärrän miestäsi hyvin, mutta sinua ihmettelen. Miksi levittelet jalkojasi jos asiat eivät ole hyvin? Ehkä on hyvä ajatus, että lähdet, eiköhän perheellä ole mukavampaa ilman sinun märinää ja huokailua. En muuten ymmärrä miten joillakin voi olla niin hektistä arki ettei vapaata löydy olevinaan. Tahdosta sen on kiinni.

Niin. Kahden ihmisen tahdosta. Ja minäkin olisin loukkaantunut, jos mieheni ei haluais minulta muuta kahdenkeskistä kanssakäymistä kuin seksiä. Onneksi niin ei ole.

Vierailija
24/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti miehet karttavat näitä "haluan keskustella" -keskusteluita, kun niissä valitettavan usein nainen kertoo mitä mies on tehnyt väärin ja miten miehen pitäisi muuttua. Mukavat kehuthan voi hoitaa lasten kuullenkin, mutta sitten kun erikseen varataan sellainen aika, jolloin muut eivät ole kuulemassa niin voi mies raukkaa.

Vierailija
25/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti miehet karttavat näitä "haluan keskustella" -keskusteluita, kun niissä valitettavan usein nainen kertoo mitä mies on tehnyt väärin ja miten miehen pitäisi muuttua. Mukavat kehuthan voi hoitaa lasten kuullenkin, mutta sitten kun erikseen varataan sellainen aika, jolloin muut eivät ole kuulemassa niin voi mies raukkaa.

Eikö tommonen juttelu sovi helposti esim telkkaria katellessa? Toisen kainalossa silitellen? Jos noin tekee niin voi helpommin puhua vaikeammistakin asioista ilman, että heti menee vastakarvaan äyskimiseksi? Minäkin naisena säikähtäisin ilmoitusta nyt varataan aika puhumiselle, tuntuu, että tulee jotain hyvin raskasta...