Oletko humalassa? Kuinka usein? Lapsia?M vai N?
Kommentit (20)
Kerran kahdessa vuodessa, yritän vähentää. Ei oo lapsia vielä ja olen 24-vuotias nainen.
Ja viinilasillisen juon silloin tällöin ravintolassa tai kun pihviä paistetaan.
n.4-7 kertaa vuodessa. Ei lapsia. N25
Joka toinen päivä. Lapsia yksi ja ikää 35N.
Nyt en ole. Yleensä 1-2 kertaa kuussa olen. Kaksi lasta. Nainen.
Kerran pari kuukaudessa, ei lapsia. N20
En ole humalassa nyt.
Humalassa ehkä 2x vuodessa. Siistissä hiprakassa kerran viikossa tai harvemmin.
Lapsi on
N.
Olen humalassa. Noin kerran viikossa-kahdessa. Ei lapsia. N.
Humalassa 1-2 krt vuodessa. Ei lapsia. N29
Join itseni humalaan viimeksi noin 16-17 vuotta sitten aikaa ennen lapsia. Lapsia on kolme koululaista. N 41
Juuri nyt en ole. Toivoisin kyllä olevani, sen verran rassaava viikko taas takana. Ehkä krt/kk jos sitäkään.. Reilu 2 vuotias ja 3kk löytyy. N.
Juu, usein! Sanoisin 1-2 x kk. Ei lapsia. N27
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt en ole. Toivoisin kyllä olevani, sen verran rassaava viikko taas takana. Ehkä krt/kk jos sitäkään.. Reilu 2 vuotias ja 3kk löytyy. N.
Niin mitä kertaa? 30 kertaa kuukaudessa :D
En kyllä koskaan ole ollut humalassa, ja toisaalta ei olisi varaakaan juopotella.
T. Lidl-mies!
En ole nyt, vuodessa alle 10 kertaa. Lapsia kaksi, 12 ja 10 eivätkä ole nähneet minua tai vaimoani koskaan humalassa.
Näkevät kyllä kun otamme yhdet saunasiiderit tai joskus ruuan kanssa yhdet "vajaat" punkkulasilliset ja tietävät että iskä ottaa joskus pe iltana yhden hömpsyn skottiviskiä tai tummaa rommia.
Mutta kuten sanottua, jos paikalla alaikäisiä, niin humalaan ei juoda. Ja jos tenututtaa, lapset mummulaan (pari kertaa vuodessa), verhot ja puhelimet kiinni. sitten otetaan yhdessä kalsarikännit, jotka myös yleensä myös tarkoittaa myös muutamaa eläimellistä nusasua illan/yön aikana.
Olen humalassa 0-2 kertaa viikossa. Ei lapsia.
N24
Olvia tässä juon väistyy työ stresi huolet kjeh ;)
Viimeksi syksyllä 2011 ja sekin vahingossa. Ei maistu eikä kiinnosta. N37, 1 lapsi
Mä juon noin kerran viikossa känniin.. joo muksuja 2 eivät ole todistamassa tätä vaan vanhemmillani.
En ikinä. Ei ole lapsia.
M32