Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monilla naisilla on ylimielinen, vihamielinen tai katkera suhtautuminen miehiin...

Vierailija
24.01.2016 |

... ja kostavat sen usein parisuhteissa miehelle joka ei sitä mitenkään ansaitse. Totta vai tarua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta , ja onneksi siitä on nyt alettu keskustelemaan ihan julkisesti.

Esimerkiksi minä, PyhäVulvaMies, voin katsoa tehneeni osaltani esitaistelua tässä asiassa miesten puolesta vauvapalstalla. Olen ollut siis provokatiivisine kannanottoineni koko ajan täysin oikeassa.

Vierailija
2/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä, PyhäVulvaMies, voin katsoa tehneeni osaltani esitaistelua tässä asiassa miesten puolesta vauvapalstalla. Olen ollut siis provokatiivisine kannanottoineni koko ajan täysin oikeassa.

Pierukikkeli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pierukikkeli?

En ymmärtänyt, avaatko salakieltäsi?

Vierailija
4/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin JännäMiehenä minun täytyy yhtyä tähän, esitaistelu on nostanut lipun salkoon jo monella saralla ja näinä päivinä lipun voisi kyllä laittaa sinne latoon, mutta onko siellä ladossa matoja?

Terv, JännäMiess-88

Vierailija
5/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pierukikkeli?

Pierukikkeli?

Vierailija
6/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta ne ovat yksittäistapauksia ja suureksi osaksi patriarkaatin syytä kuitenkin. MITÄÄN sellaisia rakenteita jotka saisivat aikaan vihamielisyyttä miehiä kohtaan ei ole olemassakaan!!! Mies on aina etuoikeutettu. A-I-N-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T. Feministi

Vierailija
7/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PuhäUlvaMiehenä en koe asiaa näin, olen jo jonkin harkinnut meneväni sinne mihin ei ole niillä tyypeillä menemistä, kokeilen jäällä kepakkoa ja katselen asiaa uudesta näkökulmasta.

Onko kulma sincostan, vai menovinkkeli erilainen, sitä en tiedä, mutta meidän täytyy yhdessä muodostaa mielipide näistäkin asioista.

Kulmakunnan jään kosteus on heikonlainen tässäkin asiassa, mutta äitini on luvannut auttaa, hän kuuluu UlvaMiesAAppuun.

Vierailija
8/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta ne ovat yksittäistapauksia ja suureksi osaksi patriarkaatin syytä kuitenkin. MITÄÄN sellaisia rakenteita jotka saisivat aikaan vihamielisyyttä miehiä kohtaan ei ole olemassakaan!!! Mies on aina etuoikeutettu. A-I-N-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T. Feministi

Monoteistinen feministi UlvaMiehen suolistosta on ehkä väärä henkilö miettimään näitä asioita.

Suolistokaasut ovat yksityisasia, ei missään nimessä sopivaa julkiseen keskusteluun itsensä kanssa.

Vierailija
9/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Feministi

Sulla on jo huonot housussa, mutta pyristele vielä hetki totuutta vastaan. =)

Kun tämä keskustelu jatkuu julkisesti lumipallon lailla, niin sinunkin suojatyöpaikkasi sukupuolentutkimuslaitoksella tai feministikerhoissa saattaa loppua. Sehän sinua eniten pelottaa?

Vierailija
10/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pierukikkeli?

Pierukikkeli?

Anteeksi, voitko avata salaisen kielesi, se antaa minullekin toivoa, kun Ulvana yksin Ulvon menevää Kuutamoa Av-mamman kolossa.

Vierailija
11/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Feministi

Sulla on jo huonot housussa, mutta pyristele vielä hetki totuutta vastaan. =)

Kun tämä keskustelu jatkuu julkisesti lumipallon lailla, niin sinunkin suojatyöpaikkasi sukupuolentutkimuslaitoksella tai feministikerhoissa saattaa loppua. Sehän sinua eniten pelottaa?

Varmaan ette ole huomanneet tapaani keskustella yksin ketjuissani, mutta siitä tulee vielä loppu, kun saan toisen henkilön mukaan MiesUlva-Appuun. 

Tällä hetkellä olen yksin, mutta tulevaiseuudessa keskusteluun tulee mukaan toinen oikea henkilö, lupaan sen. Viiden vuoden sisällä keskustelen muidenkin kuin itseni kanssa.

Vierailija
12/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on aika kännissä tai huumeissa sunnuntai-iltana av-palstalla?  =)

Vierailija
13/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, että kirjoitustyylini kumpuaa siitä ettei autistiset ihmiset pysty lukemaan tällaista tekstiä.

Miten voisinkaan sille, emme voi oikeastaan keskustella muuta kuin kielen kautta, johon Pyhän Ulvan riivaus ulottuu. 

Vierailija
14/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on aika kännissä tai huumeissa sunnuntai-iltana av-palstalla?  =)

Vielä sinäkin yksinpuhelun lomassa tulet tuntemaan sen järven kolaamisen voiman, joka tulee siitä ettei kaikki asiat avaudu pahasti autistiselle henkilölle, mutta voimme vain arvailla minkälaisen tilanteen ovien avaaminen tulee tuomaan tähänkin tilanteeseen.

Vierailija
15/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun hieman kyynisesti miehiin yleisesti, mutta oma mieheni on todistanut kaiken antamani hemmottelun ansaitsevansa.