APUA TALOSAMME TAPAHTUU JOTAIN TOSIOUTOA!
Muutimme 1948 luvulla rakennettuun taloon. Aluksi kuulu outoja ääniä. Niin kuin joku lapsi juoksisi rappusia ylös ja alas.
Kaikista pahin oli kuitenkin se kun kerran yksin ollessa kuulin lapsen huhuilevan äitiään. Olin ihan silleen että mitä helvettiä, ketään muuta ei ollut kotona. Sitten meni katsomaan niin yläkerran rappusten päässä seisoi joku noin 6-7 vuotiaan näköinen poika revenneissä ja likasissa vaateissa jotka olivat hyvin vanhan näköisiä. Pojan naamakin oli likainen. Kun minä näin sen niin aloin huutaa kauhusta ja tämä yhtäkkiä lähti juoksemaan pois. Olin niin järkyttynyt että juoksin ulos pihalle silloin oli siis vielä sen verran lämmin. Olin pihalla ihan paniikissa päässä läi ihan tyhjää, välillä kuvia siitä, että olen tullut hulluksi ja välillä että voiko olla mahdollista, että sielä oli joku.
Mahan pohjaa kouri kokoajan ja tunsi kuinka pelko lähti varpaista sääriin ja sormista käsivarsiin.
Olin ihan sekavassa tilassa ja luulin etten tokene enää koskaa. No jossain kohtaa keräsin itseni ja aloin palata tähän maailmaan.
Etsin koko talon läpi enkä löytänyt ketään. Olen siitä asti luulut että olen tullut hulluksi enkä ole kertonut tästä kelleen.
Sen jälkeen kolina katosivat enkä ole nähnyt tuota enää.
Mutta tänään sain paskahalvauksen, kun olin laittamassa lastani nukkumaan niin lapsi kysyi kuka se meidän talossa oleva poika on? Olin sillee että mikä poika niin lapseni sanoi että se poika jolla on ne revenneet vaatteet se huusi ensin äitiä ja sitten ku se näki minut nii se kysy et voitko leikkii mun kanssa.
Siis ihan hirveää. Mulla tuli kauhea säntäilemisen tarve ja pakokauhu.
En edes uskalla puhua tästä miehelleni koska tämä kuulostaisi niin sekopäiseltä.
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Pelkään myös että olen tullut vain hulluksi mutta jos olen hullu niin eihän lapseni voi nähdä samaa harhaa!!!!???
Siis en enää tajua. Vähintäänkin tulen hulluksi tämän pelon ja stressin takia!!!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
No voi huokaus taas... eikö niillä kummituslapsilla joskus voisi olla puhtaat ja ehjät vaatteet? Ja vähän väriäkin?
Ne lapset soittavat harppua taivaissa.
Aika hyvä. Missähän sen pojan äiti?
Hienosti sait inspiraatiota tuosta Ihanaa kun ei pelota kotona-ketjusta.
Sinä taisit kirjoittaa Helenasta sinne?
Jos olet kertonut tuon esim. Miehellesi niin mies on voinut kertoa sen lapsellesi tai lapsesi on kuullut kun kerrot siitä jollekkin. Hän on sitten alkanut miettimään asiaa ja päättänyt kysyä sitä sinulta.. Olisiko noin?
a) trolli
b) lapsen mielikuvitus käy vilkkaana ja sun mielenterveytesi rakoilee (lapsi on kertonut nähneensä tuollaista -> sä näet saman muistamatta lapsen tarinaa)
c) sun mielenterveytesi rakoilee (näet näkyjä ja kuvittelet lapsen kertoneen omasta näystään)
d) talossasi kummittelee, ja voitat miljoona dollaria ollessasi ensimmäinen yliluonnollisen ilmiön tallentava ihminen.
Luin tuon tässä vahingossa tulin tänne sivulle,kun en yleensä täällä käy. Tarkoitus kai tällä nyt on että juuri minä koetan myös auttaa. Olen kokenut nuorempana hyvin erikoisia tilanteita ja henkien kohtaamisia aina vanhoissa taloissa. Ihan vaikuttaa nyt siltä,että tuo poika on perheineen asunut samassa talossa ja onkohan hän mahdollisesti nuorena kuollut ja henki on jäänyt sitten oleilemaan sinne taloon. Luulenpa että miehesi on kohdannut jo tämän pojan,eikä kykene sanomaan sinulle peläten itsekin ja miten suhtaudut asiaan. Lapsilla on taas aina aikuisia parempi intuitio monestikin ja lapset näkevät esim.enkeleitäkin. Kodin siunaaminen oisi varmaan helpottava teille,jotta saisitte rauhan kotiinne.
Tuli sama mieleen:)
Vierailija kirjoitti:
Skepsis maksaa sulle kivasti rahaa jos kutsut ne sinne sun kämpille.
Okei, popparit on kulhossa, -jatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä huutaisi kauhusta, jos näkee kuusivuotiaan pojan?
Mutta, jos aloittaja harkitsee kirjailijan uraa, niin paljon on opettelemista.
Sinäkö et pelästyisi jos kotonasi olisi jokin epämääräinen omituinen ihminen?
Oli se sitte iältään 0 ja 100 väliltä.
No en pelästyisi kuusivuotiasta poikaa. Olen sitä paitsi täyspäinen enkä kuvittele kummitustarinoita kuten aloittaja.
Jeesuksen nimessä henkivallat, pahat henget pois talostasi! Jeesus on suurempi, nämä henget joutuvat väistymään.
Onko joku murhattu talossa?
Jos tarinasi ei ole keksittyä, niin sitten tietenkin puhut asiasta miehellesi. Ihme salaisuuksien talo teillä on.
Mun ystävän lapsi näki tollasia näkyjä. Menivät käymään ystäviensä luona ja tämä tyttö oli kotona puhunut, että siellä oli poika ja miksi se ei puhunut mitään eikä kukaan leikkinyt sen kanssa. Talossa oli poika, mutta ei sen ikäinen. Ystäväni pitivät puhetta sellaisena mielikuvituskaverina, joita lapsilla on. Mutta tyttö ei koskaan puhunut tästä pojasta muutakuin silloin, kun he kävivät tuolla talossa. Sitten selvisi että talon entisten omistajien poika oli hukkunut lähellä olevaan lampeen. Isommaksi kasvettuaan tyttö ei asiasta enää puhunut. Sama tyttö toisessa kylässä käydessään oli nähnyt sängyssä naisen, jota ei siellä ollut. Siinä talossa oli vuosia aiemmin emännän sisko tehnyt itsemurhan unilääkkeillä, ja oli nukkunut juuri tuossa huoneessa ja sängyssä. Että kyllä lapset joskus aistivat jotain yliluonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Tuli sama mieleen:)
Vierailija kirjoitti:
Onpas tosi ärsyttävää kun en löydä tuota ketjua. Voisin vilkaista onko inspiraatiota haettu.
Kuulostaa varmaan sekopäiseltä, mutta ehkä tästä on apua:
Eräs ystäväni näkee kaikenlaista, on nähnyt aina. Kuulema rukousnauha ovessa pitää ainakin hänen kohdallaan aaveet loitolla.
Sinäkö et pelästyisi jos kotonasi olisi jokin epämääräinen omituinen ihminen?
Oli se sitte iältään 0 ja 100 väliltä.