APUA TALOSAMME TAPAHTUU JOTAIN TOSIOUTOA!
Muutimme 1948 luvulla rakennettuun taloon. Aluksi kuulu outoja ääniä. Niin kuin joku lapsi juoksisi rappusia ylös ja alas.
Kaikista pahin oli kuitenkin se kun kerran yksin ollessa kuulin lapsen huhuilevan äitiään. Olin ihan silleen että mitä helvettiä, ketään muuta ei ollut kotona. Sitten meni katsomaan niin yläkerran rappusten päässä seisoi joku noin 6-7 vuotiaan näköinen poika revenneissä ja likasissa vaateissa jotka olivat hyvin vanhan näköisiä. Pojan naamakin oli likainen. Kun minä näin sen niin aloin huutaa kauhusta ja tämä yhtäkkiä lähti juoksemaan pois. Olin niin järkyttynyt että juoksin ulos pihalle silloin oli siis vielä sen verran lämmin. Olin pihalla ihan paniikissa päässä läi ihan tyhjää, välillä kuvia siitä, että olen tullut hulluksi ja välillä että voiko olla mahdollista, että sielä oli joku.
Mahan pohjaa kouri kokoajan ja tunsi kuinka pelko lähti varpaista sääriin ja sormista käsivarsiin.
Olin ihan sekavassa tilassa ja luulin etten tokene enää koskaa. No jossain kohtaa keräsin itseni ja aloin palata tähän maailmaan.
Etsin koko talon läpi enkä löytänyt ketään. Olen siitä asti luulut että olen tullut hulluksi enkä ole kertonut tästä kelleen.
Sen jälkeen kolina katosivat enkä ole nähnyt tuota enää.
Mutta tänään sain paskahalvauksen, kun olin laittamassa lastani nukkumaan niin lapsi kysyi kuka se meidän talossa oleva poika on? Olin sillee että mikä poika niin lapseni sanoi että se poika jolla on ne revenneet vaatteet se huusi ensin äitiä ja sitten ku se näki minut nii se kysy et voitko leikkii mun kanssa.
Siis ihan hirveää. Mulla tuli kauhea säntäilemisen tarve ja pakokauhu.
En edes uskalla puhua tästä miehelleni koska tämä kuulostaisi niin sekopäiseltä.
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Pelkään myös että olen tullut vain hulluksi mutta jos olen hullu niin eihän lapseni voi nähdä samaa harhaa!!!!???
Siis en enää tajua. Vähintäänkin tulen hulluksi tämän pelon ja stressin takia!!!
Kommentit (36)
Oletko tutkinut talosta kaikki "kätköt" irtonaisten lattialankkujen alta tai komeroiden periltä. Jos löytyisi jotain johtolankaa tai selitystä tuohon..
Jos et ole trolli, niin hankkiudu eroon kaikista uskonnollisista esineistä, kirjoista/elokuvista/tavaroista joissa on jotain demoneihin/yliluonnolliseen viittaavaa. Mukaanluettuna kaikki itämaiset jutut, "pahan silmän karkottimet" jne. Rukoile myös Jumalaa ja lue Raamattua.
Tosiaan melkein aina mielenterveysongelmista kärsivän suvussa on myös muitakin.
Mutta enpä ole kuullut vielä yhteisistä harhoista paitsi salkkareissa mutta niissähän kaikki on mahdollista.
Toki kaikki ei näe harhoja.
Käske sitä poikaa menemään valoon. Selitä, että hänen paikka EI ole täällä vaan valossa. Siellä on hänen äiti. Toivottavasti ymmärtää siirtyä eteenpäin.
Pystytkö mitenkään ottamaan selvää talon historiasta? Jospa siellä on joskus ihan oikeasti asunut kyseinen poika.
Tarvitset riistakameran. Jos sinä näet jotain, mikä ei tartu kameraan, tmene silmä- ja korvalääkärille. Lisöksi kannattaa nauhoittaa äänet talteen. Jos tapaukset ovat tosia, olet miljonääri, jokainen elokuvantekijä haluaa ostaa talosi mihin hintaan hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole trolli, niin hankkiudu eroon kaikista uskonnollisista esineistä, kirjoista/elokuvista/tavaroista joissa on jotain demoneihin/yliluonnolliseen viittaavaa. Mukaanluettuna kaikki itämaiset jutut, "pahan silmän karkottimet" jne. Rukoile myös Jumalaa ja lue Raamattua.
Sinun Jumalasi ei auta, kun belsebub on löytänyt paikan jonkun heikon ihmisen sydämestä.
Hei! Neuvoisin sua hakemaan apua vaikka oman seurakunnan kirkkoherralta joka voisi siunata uuden kotinne. Jos kuulostaa liian juhlalliselta niin esitä toive ensin diakonissalle, mutta älä kerro koko totuutta ettei vaikuta liian oudolta. Tai jos et halua mitään ulkopuolista niin lausu vaikka Isä meidän rukous hiljaa itseksesi ja toivota henget taivaan kotiin.
No voi huokaus taas... eikö niillä kummituslapsilla joskus voisi olla puhtaat ja ehjät vaatteet? Ja vähän väriäkin?
Oli kyllä pelottava kertomus. Tehkää jotain asialle ja pian.
Jos olet trolli niin sulla on kyllä lahjoja.
Suosittelisin hyödyntäämään noita.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan melkein aina mielenterveysongelmista kärsivän suvussa on myös muitakin.
Mutta enpä ole kuullut vielä yhteisistä harhoista paitsi salkkareissa mutta niissähän kaikki on mahdollista.
Toki kaikki ei näe harhoja.
KVG Joukkohallusinaatio
Miksi ihmeessä huutaisi kauhusta, jos näkee kuusivuotiaan pojan?
Mutta, jos aloittaja harkitsee kirjailijan uraa, niin paljon on opettelemista.
No, jos siellä on sellainen poika, niin ei se ole varmastikaan pahantahtoinen tai vaarallinen. Eli sen pelkääminen tai etenkään pelon tartuttaminen omaan lapseesi ei liene tarpeen.
Ja olipa se harha tai ei, niin voisithan sinä sille puhua. Ilmeisen eksyksissä on ja yksinäinen.
Meidän lapset on nähneet tämän vanhan talon edellisen asukkaan ja sen kissan. On kuulemma mukava mies. (Ja oli kertonut esikoisellemme mistä kaivon avain löytyy, olimme ehtineet etsiä sitä jo tovin ja sitten se löytyi ulko-oven ikkunapellin alta)
Minä en ole tuota herraa tai kissansa nähnyt enkä kuullut, mutta kiitin silloin ääneen avaimen löytymisestä, lupasin pitää talosta hyvää huolta ja toivoin, että hän muuttaisi pois. Ei ole sen jälkeen nähneet lapsetkaan.
Jos tekstisi on oikeasti totta. Niin hullu tuskin olet koska lapsesi näki sen myös eikä hullu ikinä epäile olevansa hullu vaan pitää harhojaan normaaleina ja todellisina. Ei myöskään millään usko hulluuteensa vaikka sitä yritettäisiin kertoa hänelle.