Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä lainaa terveydenhoitokustannuksia varten?

Vierailija
24.01.2016 |

Pienituloisena on vaikeaa saada ihmisiä vakuuttuneeksi omasta takaisinmaksukyvystään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda haihsttelut

Vierailija
2/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
4/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulot ja omaisuus ei riitä, niin sossuun sitten. Mutta kiinnostaa kyllä, että millainen tilanne tarkalleen ottaen on. Mihin sitä rahaa tarvitaan ja minkä verran, onko omaisuutta jne.

Vierailija
5/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulot ja omaisuus ei riitä, niin sossuun sitten. Mutta kiinnostaa kyllä, että millainen tilanne tarkalleen ottaen on. Mihin sitä rahaa tarvitaan ja minkä verran, onko omaisuutta jne.

Ei sosiaalitoimistosta saa näihin kuluihin. Psykoterapiakustannuksia monta sataa kuussa.

Vierailija
6/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankista

Vierailija
7/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sosiaalitoimistosta saa näihin kuluihin. Psykoterapiakustannuksia monta sataa kuussa.

Kyllähän sitäkin korvataan julkisella jos aihetta on. Siis joudut maksamaan jonku pienen omavastuun ja loputkin saa sossusta jos olet oikeasti köyhä.

Vierailija
8/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Kelan terapiaa?

Vierailija
9/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitäkin korvataan julkisella jos aihetta on. Siis joudut maksamaan jonku pienen omavastuun ja loputkin saa sossusta jos olet oikeasti köyhä.

Ei korvata. Julkisella puolella ei tässä kaupungissa juurikaan saa psykoterapiaa. Ei ole resursseja antaa, näin sanottu ihan suoraan. Köyhä olen, pienellä sairauseläkkeellä.

Vierailija
10/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae Kelan terapiaa?

En saa kela-terapiaa. Olen saanut sitä toiseen pääasiassa toiseen sairauteen, eikä karenssi ole vielä kulunut.

Vierailija
11/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia rahoitusvaihtoehtoja sitä siis on? mistä saisi lainaa pienituloinenkin?

Vierailija
12/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset ottako lainaa/pikavippejä. Herätkää. Kaikki on mahdollista. Aivan turha orjuuttaa itseään.

Vierailija
13/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset ottako lainaa/pikavippejä. Herätkää. Kaikki on mahdollista. Aivan turha orjuuttaa itseään.

Niin, eli mikä ratkaisuksi? Jos yhteiskunta ei tue/maksa niitä terveyspalveluita joita tarvitsee parantuakseen, niin pakkohan sitä rahaa on jostain saada, joko ystäviltä, luottolaitoksilta yms.

Vierailija
14/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli mikä ratkaisuksi? Jos yhteiskunta ei tue/maksa niitä terveyspalveluita joita tarvitsee parantuakseen, niin pakkohan sitä rahaa on jostain saada, joko ystäviltä, luottolaitoksilta yms.

Ja lisään vielä, että onhan se sijoitus tulevaisuuteen, että hoitaa itsensä kuntoon ja pääsee pois eläkkeeltä joskus.

Vierailija
15/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eläkkeellä. Otin vuosi sitten pankista joustoluottoa 5500 €, nimenomaan psykoterapiaa varten. Ei mitään vaikeuksia luoton saannissa. Lyhennän lainaa 131 €/kk.

Vierailija
16/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vammaistukea kustannuksiin. Joka tapauksessa itsekin harkitsen pitkäaikaista lainaa pienehköllä maksuerällä ja myös terveydenhoitokuluihin.

Kunnallisella puolella ei hoideta ja en parane jos en saa täsmähoitoa mutta kaikki maksaa niin älyttömästi...

Vierailija
17/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen eläkkeellä. Otin vuosi sitten pankista joustoluottoa 5500 €, nimenomaan psykoterapiaa varten. Ei mitään vaikeuksia luoton saannissa. Lyhennän lainaa 131 €/kk.

Saanen kysyä mikä on korko?

Vierailija
18/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow, hieno juttu, itsellä on todella pieni eläke, joten ainakaan viimeksi kun kysyin asiaa, niin eivät ollet kauhean innoissaan pankissa..millä ehdoilla sait jos saa kysyä? Tuo lyhennyserä olisi minullekin ihan ok vielä..

Vierailija
19/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae vammaistukea kustannuksiin. Joka tapauksessa itsekin harkitsen pitkäaikaista lainaa pienehköllä maksuerällä ja myös terveydenhoitokuluihin.

Kunnallisella puolella ei hoideta ja en parane jos en saa täsmähoitoa mutta kaikki maksaa niin älyttömästi...

On haettu, eikä saatu :( Sitä saa aika huonosti psyykkisiin.

Vierailija
20/28 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On haettu, eikä saatu :( Sitä saa aika huonosti psyykkisiin.

Niin. En tiedä. Perustelut pitää olla ja ois hyvä jos näyttöä kustannuksista kuitteineen.

Mihin siis tarviit hoitoa?

Itse tarvitsisin fysikaalista tueksi muuhun hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme