mistä lainaa terveydenhoitokustannuksia varten?
Pienituloisena on vaikeaa saada ihmisiä vakuuttuneeksi omasta takaisinmaksukyvystään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae vammaistukea kustannuksiin. Joka tapauksessa itsekin harkitsen pitkäaikaista lainaa pienehköllä maksuerällä ja myös terveydenhoitokuluihin.
Kunnallisella puolella ei hoideta ja en parane jos en saa täsmähoitoa mutta kaikki maksaa niin älyttömästi...On haettu, eikä saatu :( Sitä saa aika huonosti psyykkisiin.
Niin. En tiedä. Perustelut pitää olla ja ois hyvä jos näyttöä kustannuksista kuitteineen.
Mihin siis tarviit hoitoa?
Itse tarvitsisin fysikaalista tueksi muuhun hoitoon.Joo, perustelut olivat hyvät. Nythän ne ovat muuttuneet ne säännökset koskien vammaistukia, joten enää se kustannuspuoli ei kai olekaan tärkeä vaan nimenomaan se, että on vaikeasti vammainen, eli muuttunut enemmän haittakorvauksen suuntaan. Se alin tukihan on muutaman kympin, joten satasia jää silti itse maksettavaksi. Tarvitsen hoitoa psyykkiseen sairauteen. Se on hoidettavissa oleva, mutta hyvin vaikea.
Pakko-oireitako?
Mulla myös vaikeita juttuja enkä edes tiedä saanko oikeaa apua.
Tänään mietin myös lainan ottamista jotta saisin apua kipuihini ja psyykkiseen oireiluun ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae vammaistukea kustannuksiin. Joka tapauksessa itsekin harkitsen pitkäaikaista lainaa pienehköllä maksuerällä ja myös terveydenhoitokuluihin.
Kunnallisella puolella ei hoideta ja en parane jos en saa täsmähoitoa mutta kaikki maksaa niin älyttömästi...On haettu, eikä saatu :( Sitä saa aika huonosti psyykkisiin.
Niin. En tiedä. Perustelut pitää olla ja ois hyvä jos näyttöä kustannuksista kuitteineen.
Itse tarvitsisin fysikaalista tueksi muuhun hoitoon.Joo, perustelut olivat hyvät. Nythän ne ovat muuttuneet ne säännökset koskien vammaistukia, joten enää se kustannuspuoli ei kai olekaan tärkeä vaan nimenomaan se, että on vaikeasti vammainen, eli muuttunut enemmän haittakorvauksen suuntaan. Se alin tukihan on muutaman kympin, joten satasia jää silti itse maksettavaksi. Tarvitsen hoitoa psyykkiseen sairauteen. Se on hoidettavissa oleva, mutta hyvin vaikea.
Pakko-oireitako?
Tänään mietin myös lainan ottamista jotta saisin apua kipuihini ja psyykkiseen oireiluun ym.
En halua sanoa mistä kyse. Mutta vaikea on tilanne. Toisaalta jos saisi rahaa ja saisi sairauden kuriin, niin pystyisi tässä elämässä jotakin tekemäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko-oireitako?
Tänään mietin myös lainan ottamista jotta saisin apua kipuihini ja psyykkiseen oireiluun ym.En halua sanoa mistä kyse. Mutta vaikea on tilanne. Toisaalta jos saisi rahaa ja saisi sairauden kuriin, niin pystyisi tässä elämässä jotakin tekemäänkin.
Olen jo ystältä saanut lainarahaa, mutta eihän sitä voi kuitenkaan montaa tuhatta häneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko-oireitako?
Tänään mietin myös lainan ottamista jotta saisin apua kipuihini ja psyykkiseen oireiluun ym.En halua sanoa mistä kyse. Mutta vaikea on tilanne. Toisaalta jos saisi rahaa ja saisi sairauden kuriin, niin pystyisi tässä elämässä jotakin tekemäänkin.
Ei tarvitse sanoa. Tuli vaan mieleen. Hae ihmeessä apua ja sitä mikä auttaa!
Kaikkeen on syynsä ja jos löydät ratkaisun rahaongelmaan.
Minäkin miettinyt sitä että elämä kuluu ja mitään ei tapahdu jos ei itse yritä.
18. Tein netissä hakemuksen omaan pankkiin, ei siellä mitään perusteluja kysytty. Ihan normaali joustoluotto. Brutto ja netti kysyttiin, samoin muut velat. Joita itselläni ei ole.
Saan maksettua velan pois noin 1,5 vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
18. Tein netissä hakemuksen omaan pankkiin, ei siellä mitään perusteluja kysytty. Ihan normaali joustoluotto. Brutto ja netti kysyttiin, samoin muut velat. Joita itselläni ei ole.
Saan maksettua velan pois noin 1,5 vuoden kuluttua.
Hienoa. Ja sinä et oo siis ap?
Joo, perustelut olivat hyvät. Nythän ne ovat muuttuneet ne säännökset koskien vammaistukia, joten enää se kustannuspuoli ei kai olekaan tärkeä vaan nimenomaan se, että on vaikeasti vammainen, eli muuttunut enemmän haittakorvauksen suuntaan. Se alin tukihan on muutaman kympin, joten satasia jää silti itse maksettavaksi. Tarvitsen hoitoa psyykkiseen sairauteen. Se on hoidettavissa oleva, mutta hyvin vaikea.