Te, jotka valitatte ylipainoisista! Kertokaa nyt mulle miten laihtua!
Tiedän, olen läski. Kriittisessä elämänvaiheessa aloin syödä liikaa karkkia ja herkkuja, jolloin paino nousi kymmenisen kiloa. Tuosta herkuttelusta on kyllä jo päästy eroon, mutta näistä kiloista pitäisi vielä päästä! En vaan tiedä, miten mun pitäisi syödä, ja kuinka paljon liikkua, että rasva palaisi. Että te, jotka olette hyvässä kunnossa, kertokaa nyt miten toimin että paino alkaa ropista alaspäin. Tälläkään hetkellä en syö muroja, sokerijogurtteja, eineksiä, vanukkaita, pikaruokaa, vaaleaa leipää tai pastaa, limsaa, alkoholijuomia jne. eli näiden poisjättämistä laihdutuskeinona on turha ehdottaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että olet oikeasti ylipainoinen, mutta olet ihan normaalipainoinen. Siksi et enää laihdu.
Alipainoiset ovat siis satuolentoja?
Täälä niin kovasti haukutulla fitfarmin superdieetillä sain 15kg pois. Olen jatkanut siinä saaduilla ohjeilla ja kiloja lähtenyt nyt 20.
Mä tykkäsin siitä että kaikki oli lueteltuna valmiiksi mitä sai syödä ja koska + treeniohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Lue Patrik Borgin Rentoa painonhallintaa. Siinä on oikeasti järkevät neuvot. Tiivistettynä ne ovat suunnilleen seuraavat:
1. Älä ole koskaan nälässä, sillä nälkä johtaa hervottoman ahmimiseen.
2. Syö tarpeeksi kasviksia. Ne vievät tilaa energiapitoisemmalta ruualta.
3. Syö tarpeeksi säännöllisesti ja tarpeeksi paljon jo aamupäivän aikana, niin et sorru kauheaan ahmimiseen illalla.
4. Älä kiellä itseltäsi mitään ruokaa täysin, sillä se johtaa vain vastustamattomaan himoon tuota ruokaa kohtaan.
5. Etsi itsellesi sellainen liikuntamuoto, joka tuntuu sinusta niin mukavalta, että harrastat sitä mielelläsi säännöllisesti. Aloita kuitenkin hyvin varovasti, jotta et uuvu parissa viikossa.
Patrig Borg kyllä tuntuu paljon luotettavammalta ja asiantuntevammalta kuin esim ne TV:n julkkis valmentajat ja dieettiohjelmien vetäjät.
Vierailija kirjoitti:
Täälä niin kovasti haukutulla fitfarmin superdieetillä sain 15kg pois. Olen jatkanut siinä saaduilla ohjeilla ja kiloja lähtenyt nyt 20.
Mä tykkäsin siitä että kaikki oli lueteltuna valmiiksi mitä sai syödä ja koska + treeniohjeet.
Fitfarmin dieetit eivät monen mielestä ole pitkässä juoksussa se kaikkein paras vaihtoehto ja se Fitfarmin moraali ja uskottavuus ei kaikkia vakuuta.
https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…
Luulin, että olet oikeasti ylipainoinen, mutta olet ihan normaalipainoinen. Siksi et enää laihdu.