Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pcos hyväkarppauksella raskaaksi?

Inkeri
24.01.2016 |

Kun pcos yhteydessä puhutaan vhh ruokavaliosta niin haluaisin kysellä teiltä kokeneemmilta jotta onko tärpännyt hyvähiilihydraattisella ruokavaliolla vai tärppäsikö vasta kun jätit tummat leivät/täysjyvät ruokavaliosta? Olen etsinyt tietoa netistä mutta eipä kukaan oikein ole tarkentanut kumpiko sopii paremmin raskautta suunnittelevalle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole raskaaksi yrittänyt tulla mutta laihdutin karppauksella 70kg->50kg ja rakkulat pysyi munasarjoissa. Kun olin yhdistelmäpillereitä syönyt vuoden verran niin rakkulat kadonneet. Tältä pohjalta sanoisin että helpoiten saattaisi tärpätä pillerijakson jälkeen.

Vierailija
2/5 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärpännyt ainakaan mulla, olen karpannut melkein kymmenen vuotta ja painokin on pikkuhiljaa pudonnut parikymmentä kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika vaikea PCOS ja reilusti ylipainoa, ja ainoa muutos jonka tein ennen kuin tulin raskaaksi oli se, että aloin syödä b-vitamiinia (beroccaa ja ihan b-vitskua purkista). En tiedä auttoiko juuri se, mutta koskaan elämässäni en ole aiemmin tullut raskaaksi, ja olin jo 32-vuotias tuolloin. Söin myös reilusti d-vitamiinia ja kalaöljyä, mutta niitä olin syönyt jo aiemminkin.

Jännä juttu oli se, että raskauden aikana ja sen jälkeen (reilu vuosi nyt)  en ole enää kärsinyt aknesta! Ja tosiaan se oli mulla todella pahana.

Vierailija
4/5 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Ap painat?

Vierailija
5/5 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 76kg ja pituutta 166cm. Painoa olen vuodenalusta tiputellut viitisen kiloa ja tarkoitus on jatkaa. Pillereitäkin tuli syötyä tuossa jokinaika sitten vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme