Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies odottaa kehuja kotitöistä :/
24.01.2016 |
Sen kerran viikosta kun imuroi niin heti tulee kylkeen selittämään "no niin kulta eikös nyt olekin kivaa kun imuroin ettei sinun tarvinnut". Sama juttu, jos sattuu älyämään että voi tyhjentää tiskikoneen tai laittaa pyykit koneeseen (vahingossakaan ei koskaan niitä tyhjennä sieltä kuitenkaan). Mihin tuolla kehujen kalastelulla pyrkii? On alkanut ärsyttämään viime aikoina tosi kovasti. Meillä on kaksi lasta, käymme kumpikin töissä ja minä tosiaan saisin kalastella päivittäin kehuja tekemistäni kotitöistä.
Kommentit (42)
Uraohjuksella ei liene aikaa notkua?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voi täällä sama juttu. Juu voihan sitä kehua mutta kun alkaa ottaan pattiin kun pitäs palvoo ku tyhjäs tiskikoneen. Itse siivoan ja pyykkään, teen itse kaikki ateriat perheessämme jne enkä ikinä vingu kiitoksia. Teen hommat koska haluan tehdä rakkaillwni asioita.Meillä mies esittää vanhempieni kyläillessä meillä jotain kodinhaltijaa ja heiluu tiskien ja rätin kanssa ja kovalla äänellä mainostaa miten hän aina tekee kotitöitä. Just joo! Mun äiti on onneks niin viisas nainen että totes että ei taida mies muulloin tehdäkkään mitään kun pitää niin isoo numeroo.. mielestäni jos autetaan niin siitä ei aleta numeroa tekeen vaan ihan auttamisen halusta toimitaan. Yhteiseks hyväks. Mielellä kiittäskin jos toinen ei tekis siitä lautasen pesusta suursiivouksen veroista asiaa :D