Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne kun exä on (ilmeisesti) uudessa parisuhteessa

Vierailija
24.01.2016 |

Sillä hetkellä kun tajusin sen niin sydämeni särkyi miljooniksi palasiksi (huolimatta siitä että se oli rikki jo valmiiksi).
En ymmärrä miksi hän ei kertonut minulle kun kuitenkin ystäviä olemme. Tai ainakin niin luulin. Eikä hän edes vastannut viestiini.
Nyt olen menettänyt sen ainoan asian jolla on ikinä ollut minulle merkitystä.
Taidan kuolla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, mikä olisi miehen versio tapahtumista.

"Huh, jokohan pääsen eroon siitä Maijasta, se on niin ahdistava, kun kuvittelee vieläkin, että tässä ollaan parhaita ystäviä ja haikailee perääni."

Itseasiassa hän oli se joka halusi meidän olevan ystäviä eronkin jälkeen. Ja hän on myös eron jälkeen myöntänyt katuvansa sitä että jätti minut (ei suoraan mutta rivien välistä luettuna). Ihmettelen vain kun en oo vieläkään saanut mitään syytä erolle.

Kohtelias mies, ei halua loukata enempää. Monesti sitä yhtä syytä erolle ei ole helppo osoittaa. Eikö riitä ettette ssovi yhteen? Nykyinen miesystävä seurusteli vähän aikaa naisen kanssa joka oli jäykästi kiinni omissa tavoissaan, ei halunnut kompromisseja (oli asunut pitkään vain lastensa kanssa), yritti saada miehen elämään tuon oman mallinsa mukaan ja motkotti milloin mistäkin miehen tekemisistä. Mies halusi erota kohteliaasti, häneltä nainen vaati pitkään syitä eikä meinannut suostua eroon. Joskus suhteet ovat toiselle raskaita mutta toinen osapuoli, mosesti se päsmäävämpi on tilanteeseen taas ihan tyytyväinen.

Vierailija
22/29 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota vaan kun exä alkaa lisääntyyn.

Hän vihaa lapsia joten ei ala. Paitsi jos uusi nainen päättääkin (salaa) tehdä hänestä isän. No mutta jos niin tekee niin ainakin saa 90 % varmuudella sairaan lapsen :)

Niin minäkin vihasin ja sitten tapasin ihmisen, jota rakastin oikeasti ja aidosti ja sitten se ajatus lapsista tuntuikin oikein mukavalta ja luonnolliselta asialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:llä on ikää mitä, 17v?

Vierailija
24/29 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samankaltainen tilanne kun olin juuri ja juuri parikymppinen. Ex jätti, mutta halusi olla ystävä ja minä ihan rikkinäisenä, yhä umpirakastuneena sitä halusin myös (koska en osannut enkä halunnut päästää irti). Ex oli mustasukkaisen oloinen, jos törmättiin vaikka baarissa ja istuin poikien seurassa, silloin ex kyllä halaili ja pyrki lähelle.

Kertoi myös katuvansa eroa mutta ei uskonut, että uusi yritys kantaisi hedelmää. Edelleen sokeana häneen takerruin.

Kunnes kaikki yhteydenpito katkesi kun ex alkoi seurustella. Pariin vuoteen ei oltu tekemisissä, kunnes törmättiin baarissa taas ja ex, suhteensa mennessä huonosti kertoi miten yhä rakastaa minua ja jossittelee usein, jospa ei olisikaan jättänyt. Juupajuu, se oli liian myöhäistä silloin.

Parempi siis että annat mennä vaan, jatka elämää.

Vierailija
25/29 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä kommentteja.. Kyllä teitäkin varmaan vituttaisi jos teidät jätettäisiin ilman syytä.

Vierailija
26/29 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä kommentteja.. Kyllä teitäkin varmaan vituttaisi jos teidät jätettäisiin ilman syytä.

Kyllä toisen pahat mt-ongelmat ovat hyvä syy eroon. Onneksi mies tajusi asian ja sai lähdettyä sairaalloisesta suhteesta ehjin nahoin.

Itseasiassa hän on tässä se jolla on mielenterveydellisiä ongelmia, en minä. Ap

Vierailija
27/29 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vihaa lapsia joten ei ala. Paitsi jos uusi nainen päättääkin (salaa) tehdä hänestä isän. No mutta jos niin tekee niin ainakin saa 90 % varmuudella sairaan lapsen :)

Harva kai oikeasti vihaa lapsia aikuistuttuaan. Teinit ja nuoret aikuiset joskus sanoo noin. Sitä paitsi en olisi lainkaan varma, ettei eksäsi ala lisääntyä. Ei ole yksi tai kaksi vannoutunutta lapsetonta, joiden kelkka kääntyy uuden rakkauden tultua kuvioihin. Monelle ikä tekee tehtävänsä ja se rakkauden huuma saa ajattelemaan perhettä eri tavalla.

Vierailija
28/29 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siihen syy, jos toinen jättää. Ne syyt vaan ei usein sille jätetylle mene jakeluun, vaikka niitä yrittää kauniista tarjota. Kysymys on siitä, ettei jättäjä halua loukata enempää ja ei viitsi siksi lukea madonlukuja. Sitten toinen huutaa, ettei saanut mitään selitystä. Se selitys on taatusti saatu, kohteliain sanakääntein. Eikä sen vatvominen palvele mitään. Jos toinen sanoo, ettei halua jatkaa suhdetta ja ei tunnu enää hyvältä, niin siinähän on syy. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Toista ei kiinnosta enää. Voiko sitä sen syvemmin perustella? Vai pitäisikö kiljua, että en välitä susta enää pätkän vertaa ja oot sikaärsyttävä?

Tää on muuten naisille vielä yleisempää tingata syytä sata kertaa, eikä uskoa sitä, mitä toinen sanoo.

Vierailija
29/29 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva kai oikeasti vihaa lapsia aikuistuttuaan. Teinit ja nuoret aikuiset joskus sanoo noin. Sitä paitsi en olisi lainkaan varma, ettei eksäsi ala lisääntyä. Ei ole yksi tai kaksi vannoutunutta lapsetonta, joiden kelkka kääntyy uuden rakkauden tultua kuvioihin. Monelle ikä tekee tehtävänsä ja se rakkauden huuma saa ajattelemaan perhettä eri tavalla.

No minä tunnen exäni ehkä hieman paremmin kuin sinä. Ja todellakin tiedän että hän vihaa lapsia, ja oikeastaan kaikkea ja kaikkia muutakin. Ja hänen jälkikasvuistaan tulisi todennäköisesti enemmän tai vähemmän sairaita. Ap