Poikkis pakottaa röihin
Olemme asuneet nyt poikkiksen kanssa kimpassa 2,5v. Ihan alusta lähtien poikkis on huolehtinut laskuista, koska hänellä on hyväpalkkainen työ niin ei edes ole järkeä, että minä kävisin töissä, koska en varmaan peruskoulun papereilla pääsisi mihinkään missä tienaisi edes mitään 20 euroa tunnissa. Nyt kuitenkin poikkis on alkanut rageemaan, että munkin pitäisi mennä röihin. Olen koittanut selittää ettei oo mitään järkee, koska jonkun pitää kuitenkin huolehtia kahdesta koirastamme ja Elmeri-kissastamme. Miten saan poikkiksen tulemaan järkiinsä???
Kommentit (29)
Selvä provohan tämä, mutta näitä työtä vieroksuvia naisia valitettavasti on ihan oikeasti olemassa. Tiedän koska olin naimisissa yhden sellaisen kanssa. Selityksiä kyllä löytyi, en halua tehdä hanttihommia, ei kannata kun tuet lähtee, ei juuri nyt löydy mitään kiinnostaa, nuorin lapsi ei ole tarpeeksi vanha vielä...lista jatkuisi varmaan loputtomiin. Miehen tehtävä oli elättää palkallaan perhe ja koko ajan olisi pitänyt olla pyytämässä lisää palkkaa tai vaihtamassa paremmin palkattuun työhön. Vaikeaa kun katsoo yleistä taloustilannetta ja suomalaisen miehen keskimääräisiä tienestejä tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
20 euroa mitä vittua? Saat olla hyvin onnellinen että pääset mihinkään työn tuolla koulutuksella ikinä. Niissäkin palkka jotain 8-9.5 euroa tunti.
Mitä järkee olis mennä röihin alle kympillä??? Taidat olla vähän hassu.
Miksi muuten kaikki ilkeät kommentit ja alapeukut? Näytin tämän ketjun poikkikselle ja kehtasi nauraa räkäisesti!!!111111
Minusta tää oli ihan hyvä :) Terkkuja Elmerille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 euroa mitä vittua? Saat olla hyvin onnellinen että pääset mihinkään työn tuolla koulutuksella ikinä. Niissäkin palkka jotain 8-9.5 euroa tunti.
Mitä järkee olis mennä röihin alle kympillä??? Taidat olla vähän hassu.
Miksi muuten kaikki ilkeät kommentit ja alapeukut? Näytin tämän ketjun poikkikselle ja kehtasi nauraa räkäisesti!!!111111
Helposti saa kympin tunnilta, mutta se vaatii sen että olet pystyvä ja luotettava. Sinä et ole mitään, joten olet matalinta palkkaluokkaa ensimmäiset pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Oon lukenut tän röihin-aloituksen joskus ennenkin.
Kuten myös. Muistaakseni kolmesti.
-m36
Ompas ahne jätkä. Kannattaa jättää ja vaihtaa sellaiseen, joka ei laske sun arvoa työssä ja rahassa eikä muutenkaan esineellistä sua noin törkeästi.
Noh olit tuhoontuomittu jo siinä vaiheessa ku käytit sanaa "poikkis".