Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rempseät ihmiset ovat sietämättömiä

Vierailija
24.01.2016 |

Ihmiset jotka sanoo olevanva rempseitä on hirveitä: mukahauskoja juttuja, karmeaa kailotusta, kuvittelevat olevansa hyvää seuraa vaikka ovat enimmäkseen piinallisia. Mutta olenko yksin? Tykkääkö joku ihan oikeasti rempseistä ihmisistä? Miksi? Perustelut?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempseitä on kivoja ja paskoja tyyppejä

Vierailija
22/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtelee ihan päivästä.

Joskus olen rempseällä tuulella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa:

En siis täysin sovi rempseän ihmisen muottiin.

Vierailija
24/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka sanoo olevanva rempseitä on hirveitä: mukahauskoja juttuja, karmeaa kailotusta, kuvittelevat olevansa hyvää seuraa vaikka ovat enimmäkseen piinallisia. Mutta olenko yksin? Tykkääkö joku ihan oikeasti rempseistä ihmisistä? Miksi? Perustelut?

Aloituksesi perusteella olet itse oikea porukan ilopilleri ja viihtyvyyden luoja! :'D

Vierailija
25/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän a.p ole äiti, ethän?

Vierailija
26/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

musa puistossa kirjoitti:

https://www.facebook.com/video.derna/videos/1012496775480660/

mamu puistossa

Kumpi näistä on rempseä? Vai molemmat?

Vierailija
27/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi sietää muka tehokkaita ihmisiä...

Vierailija
28/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, "rempseät" on rasittavia esittäjiä

Vierailija
29/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotiini ei kyllä kenenkään tarvitse tulla "hiljentymään" tai neuvon tien lähimpään kirkkoon.

Vierailija
30/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kotiini ei kyllä kenenkään tarvitse tulla "hiljentymään" tai neuvon tien lähimpään kirkkoon.

Ja tämä ei sitten ollut rienausta.

Vierailija
31/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle just yksi hiljainen möllöttäjä sanoi, että mun tyyli on ärsyttävän rempseä. Kommentti huvitti minua suuresti, sillä en oikeasti sanonut juuri mitään kokonaisen ravintola-aterian aikana, hymyilin vaan ja katselin ympärilleni. Tämä kärsivä ujostelija ahdistui silti "rempseydestäni". Eli epäilen, että ihmiset voivat ymmärtää tuon sanan aika monella eri tavalla. Jollekin rempseyttä on siis jo sekin, että ei seurassa murjota.

Oli muuten helvetin vaikeaa enää keksiä mitään sanomista sen jälkeen kun tuo hiljainen vässykkä heitti rempseyskommenttinsa. Istuttiin sitten hiljaa kun ei hänkään kuitenkaan halunnut sanoa mitään.

Vierailija
32/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko on just tollanen ahdistavan rempseä. Heti kättelyssä hyökkää iholle halaamaan vaikka ei olla todellakaan mitenkään läheisiä, sitten se mahdoton mölötys alkaa ja loppuu vasta kun sulkee oven perässään. Kovaan ääneen pakko kailottaa kokoajan ja nauraa hirnuu joka asialle. Mulle tulee välittömästi ahdistunut olo hänen seurassa.

Vierailija
33/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tulee mielee eräs rempseä ja rehevä blogitar. 

Vierailija
34/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kans tosikot ja hiljaiset ihmiset on tylsiä ja perseestä. Mistään ei innostuta, kaikkeen lakoninen reaktio ja vastaus. Boring!

Vierailija
35/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee rempseästä mieleen vaan ylipainoinen joka peittää epävarmuuttaan. Aidosti rempseä on ehkä iloinen ekstrovertti (nekin välillä ärsyttäviä)

Kaikki teennäisyys ja turha meluaminen on ärsyttävää.

-avokonttorin kissa

Vierailija
36/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ravintolassa lasten kanssa ja sinne saapui karikatyyri rempseästä ihmisestä.

Miehellä oli jykevä, viinan ja tupakan polttama bassoääni. Kailotus alkoi saman tien. Hän pyöri kuin väkkärä tuolillaan, kovaan ääneen aloitti keskustelua muiden asiakkaiden kanssa ja epäonnekseen vieressä istunut lapsiperhe joutui loppuajan kuuntelemaan miehen muka hauskoja juttuja.

Ravintolan asiakkaat saivat pienen hiljaisen levähdyshetken vain siksi aikaa, kun mies meni ulos tupakalle -tietysti kuuluvasti selostaen menevänsä sauhuille ja käski tarjoilaa olla siivoamatta viinilasillista pois pöydältään, takaisin kun oli tulossa.

Vierailija
37/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle just yksi hiljainen möllöttäjä sanoi, että mun tyyli on ärsyttävän rempseä. Kommentti huvitti minua suuresti, sillä en oikeasti sanonut juuri mitään kokonaisen ravintola-aterian aikana, hymyilin vaan ja katselin ympärilleni. Tämä kärsivä ujostelija ahdistui silti "rempseydestäni". Eli epäilen, että ihmiset voivat ymmärtää tuon sanan aika monella eri tavalla. Jollekin rempseyttä on siis jo sekin, että ei seurassa murjota.

Oli muuten helvetin vaikeaa enää keksiä mitään sanomista sen jälkeen kun tuo hiljainen vässykkä heitti rempseyskommenttinsa. Istuttiin sitten hiljaa kun ei hänkään kuitenkaan halunnut sanoa mitään.

Mua aina ahdistaa ennen ja jälkeen, kun näen erästä ihmistä. On sellainen semihiljainen, mutta ilmeistä näkee, että ajattelee musta kaikkea ilkeää.

Lapsensakin sellainen diiva, jota ei saa edes hipaista, kun pyyhkii itseään siitä kohtaa.

Oman lapsen takia kuitenkin pakko sietää.

Vierailija
38/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sisko on just tollanen ahdistavan rempseä. Heti kättelyssä hyökkää iholle halaamaan vaikka ei olla todellakaan mitenkään läheisiä, sitten se mahdoton mölötys alkaa ja loppuu vasta kun sulkee oven perässään. Kovaan ääneen pakko kailottaa kokoajan ja nauraa hirnuu joka asialle. Mulle tulee välittömästi ahdistunut olo hänen seurassa.

Pitäisiköhän sun muuttaa yksinäisille vuorille?

Mun mielestä suomessa on aivan liikaa kaltaisiasi!

Mä olen aina ollut sitä mieltä, että tuollaiset, joille se "hajurako" on niin kovin tärkeää, ovat vähän erikoisia.

Mä en sitäpaitsi haise!

Vierailija
39/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan rempseitä ihmisiä vapaa-ajalla, mutta töiden tekoa tai opiskelua häiritessään ärsyttävät suunnattomasti. Olen itsekin puhelias ja eloisa, mutta osaan ja tahdon olla tunnollinen.

Vierailija
40/58 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa sen keskustelun rempseästä akvaariokalasta?