Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Empun blogi, ovatko muut kiinnittäneet huomiota tähän?

Vierailija
24.01.2016 |

Topsu tuntuu hoitavan koko talouden. Jotenkin tulee sellainen fiilis ettei Emppu pahemmin hoida lapsia. Jatkuvasti liihottaa ties missä risteilyillä ja laskettelemassa. Tietenkin on ihanaa että on osallistuva isä ja kumppani mutta ihmettelen miten ihmeessä Topsu jaksaa yksin tuota rumbaa. Etenkin kun Emppu tuntuu vain valittavan ja aina on joku vialla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen. Nyt Topsu vielä kirjoittaa sitä blogiakin. En tajua miten jaksaa katsella tuollaista. Ehkä parempi kuitenkin että jaksaa. Emppu tuskin pärjäisi yksin lasten kanssa.

Vierailija
2/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut tuota menoa jo tovin hieman ihmeissäni. Mies käy töissä, hoitaa kodin ja lapset bloggaajan liihotellessa pressitilaisuuksissa ja sen sellaisissa. Nyt vielä tekee bloggaajan työtkin. Kaikenlaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole vain ajan kysymys, että jätkä häippäsee. 

Vierailija
4/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole vain ajan kysymys, että jätkä häippäsee. 

Samaa olen miettinyt. Jätkä tuntuu olevan kodinhoitaja ja lastenvahti. Tottakai yhteisessä kodissa molemmat huolehtivat ja sama lasten kanssa, mutta tuntuu että jätkä hoitaa kämpän ja pennut yksin muijan vinkuessa millon mistäkin sairauksista ja masennuksesta joka tuntuu olevan hieman valikoiva.

Vierailija
5/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen jos joku ei ole sitä huomannut :D. Emppuhan itsekin kertoi hiljattain että Tobbe tekee paljon kotitöitä esim. nyt saikulla ollessaan. Siihen päälle pentujen hoito ja Empun paapominen (ja hänen töiden teko) niin kyllähän se työstä käy.

Vierailija
6/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jos joku ei ole sitä huomannut :D. Emppuhan itsekin kertoi hiljattain että Tobbe tekee paljon kotitöitä esim. nyt saikulla ollessaan. Siihen päälle pentujen hoito ja Empun paapominen (ja hänen töiden teko) niin kyllähän se työstä käy.

Eikun nimenomaan ei tee nyt kun on saikulla :D. Emppu auttaa kotitöissä!

Vierailija
7/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"T on ollut kotona aivan uskomaton. Tehnyt ruokaa, pessyt pyykkiä, hoitanut lapsia ja ulkoiluttanut heitä joka päivä. Hän on antanut minun levätä ja silitellyt päätä ja tuonut lääkkeitä, kun sivuoireet ovat liikaa. Loppiaisen jälkeen sitten tuli puhelu, että se työpaikka olisi nyt hanskassa. Mikä helpotus! Mutta samaa aikaa olin epätoivoinen ja purskahdin heti itkuun, koska en tiennyt, miten pärjään kotona ilman T:tä. Pelkkä ajatuskin ahdisti niin, etten pystynyt hengittämään kunnolla. Olen aina ollut todella itsenäinen ihminen ja kaivannut paljon omaa tilaa, mutta viime kuukausien aikana olen ollut todella riippuvainen T:stä ja hänen läheisyydestään." Hyvältä kuulostaa. Äijä hoitaa kämpän, ruuan, penskat ja bloggaaja potilaan :D. Kauheaahan se on kun äijä joutuu töihin ja täytyy itse ruveta tekemään jotain.

Vierailija
8/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että E pitää Topiasta itsestäänselvyytenä eikä mies parka varmasti saa ansaitsemaansa arvostusta. Saa nähä kauan kestää.

Vierailija
9/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että E pitää Topiasta itsestäänselvyytenä eikä mies parka varmasti saa ansaitsemaansa arvostusta. Saa nähä kauan kestää.

No T tuntuu olevan joku E:n puudeli joka hoitaa kaiken. E valitsee T:n vaatteetkin.

Vierailija
10/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ja kyllä, myös toivon, että Tobbe The Tossukka saa itsevarmuutta ja rohkeutta ja jättää tuon lapsellisen inisijän. Ties vaikka ottais vaikutteita E:n siskon miehen (tai ex se nyt on) tempauksesta.

Vierailija
11/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvin naiselliset naiset tuollaisia, etteivät kauheasti viitsi tehdä itse mitään?

Meinaan tuollakin kuitenkin muodot kohdillaan niin varmaan löytyy estrogeenia ihan hyvin. 

Vierailija
12/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen ja kyllä, myös toivon, että Tobbe The Tossukka saa itsevarmuutta ja rohkeutta ja jättää tuon lapsellisen inisijän. Ties vaikka ottais vaikutteita E:n siskon miehen (tai ex se nyt on) tempauksesta.

Samaa minä veikkaan. Ei tuommoista laiskottelevaa vinkujaa kukaan jaksa pidemmän päälle katsoa. Aina on joku huonosti. Sellainen on aika helvetin raskasta katsottavaa ja kuunneltavaa.

Vierailija
13/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pidemmän aikaa Tossukka on hoitanut kodin ja lapset. Ei sekään tuollaista loputtomiin katso. Sitten kun joskus nostaa kytkintä niin tuo epäonnen bloggaaja on lirissä ja pahasti.

Vierailija
14/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ihastunu Topiakseen. Nyyhkis.

Vierailija
15/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi hankkivat toisen lapsen. E kun tuntuu olevan kiinnostuneempi kaikesta muusta kuin lapsista tai kodista. T sitten yksin puurtaa, hoitaa kaiken ja hyysää E:tä kun se on niin sairas, masentunut ja millon mitäkin. Sairaudet ja masennus kuitenkin katoaa kuin tuhka tuuleen kun on aika lähteä risteilemään tai rinteeseen.

Vierailija
16/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtais olla Topsukalla vientiä sinkkumarkkinoilla. Toivottavasti tajuaisi itsekin, että voisi löytää miljoona kertaa paremman naisen kuin tuon joka asiasta valittavan, laiskan ja lapsellisen pomottelijan (joka ei btw ole edes kaunis)

Go Topsukka go!

Vierailija
17/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon ihastunu Topiakseen. Nyyhkis.

Odota vähän aikaa niin se on vapailla markkinoilla. Kaupan päälisenä tulee kylläkin kaksi pientä lasta (hoitaisi lapsia varmaan suurimman osan ajasta tuon bloggaajan tuntien) ja jollain tasolla tuo sairas ja masentunut kiukutteleva bloggaaja.

Vierailija
18/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen. Nyt Topsu vielä kirjoittaa sitä blogiakin. En tajua miten jaksaa katsella tuollaista. Ehkä parempi kuitenkin että jaksaa. Emppu tuskin pärjäisi yksin lasten kanssa.

Mutta Topsu pärjäisi yksin lasten kanssa :) Sehän ne on hoitanut tähänkin asti.

Vierailija
19/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Topsu pärjäisi yksin lasten kanssa :) Sehän ne on hoitanut tähänkin asti.

Totta... Vaikka Topsu muuttaisi lasten kanssa pois niin mukavempi ja helpompi elämä hänellä silti olisi kun tuon masentuneen prinsessan kiukutteluja kuunnellessa.

Vierailija
20/25 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Huomattu on. Topias hoitaa lapset ja Emilia ravaa milloin laivalla, laskettelemassa ja pressitilaisuuksissa yms. Insta on täynnä itsensä esittely kuvia vaikka on niin masentunut ja oma kehokin ällöttää ihan vietävästi. Silti ihan ok olla perse melkeenpä paljaana poseeraamassa siellä instassa ja millon mitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi