Huh kun hampaat valkeni ruokasoodalla, kuinka usein sitä saa käyttää?
julia roberts käyttää sitä lehtitietojen mukaan joka päivä muttta voiko sitä ja saako sitä oikeesti käyttää joka päivä?
Kommentit (45)
Ihmiset, se on suuhygienisti joka poistaa hammaskiveä ym.
Hammashoitaja avustaa hammaslääkäriä toimenpiteissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, se on suuhygienisti joka poistaa hammaskiveä ym.
Hammashoitaja avustaa hammaslääkäriä toimenpiteissä.
Onko tuolla nyt niin väliä?
Miksi Julia Robertsin kaltainen superjulkkis tarvitsisi kotitekoista ja halpaa sekä hampaita tuhoavaa kikkaa hampaiden valkaisuun? Sillä varmasti ei ole rahasta kiinni joten tuo ruokasoodahöpötys on täyttä fuulaa. Miksi uskot kaiken mitä kirjoitetaan nettiin?
Ei. Julia Roberts ei halua tuhota hampitaan ruokasoodalla. Sillä on rahaa niin paljon että se voisi käydä vaikka joka päivä valkaisemassa hampaansa ammattilaisilla.
Eikä Sylvester Stallonen ÄO ole 160 vaikka niinkin netissä on väitetty. Syltty on todennäköisesti maksanut niille jotka tuollaista ovat meille uskotelleet. Money talks, bullshit walks.
Älkää käyttäkö soodaa ainakaan useammin kuin kerran kuukaudessa. Meille tulee monesti hoitoon varsinkin nuoria, joilla on etuhampaat kuluneet kuopalle liian valkaisun tai soodan käytön takia. Hampaista saattaa tulla tosi vihlovat. Joskus hampaiden pinnoille täytyy laittaa muovipaikat, joillekin on pakko tehdä jopa laminaatit tai kruunutus.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan sitten kun teidän idioottien kiilteet on lähteneet hampaista. Ei mikään halpa juttu korjailla. Että se siitä säästöstä.
Alapeukuttajille tiedoksi, kommentin kirjoittaja on oikeasssa. Joskus kiille on syöpynyt niin pahasti, että vaaditaan kruunutus, mikä voi tulla maksamaan tuhansia euroja. Muistakaa, että kulunutta kiillettä ei saa enää takaisin.
Ota huomioon, että Julia Robertsilla on todennäköisesti kuoret ja varaa vaihtaa vaikka joka päivä uudet implantit.
Syövyttäähän hammaslääkäreidenkin tekemät valkaisut samalla tavalla. Kotona saa sen vaan halvemmalla:)
Medialukutaito hoi!! J Roberts artikkeli ei ole aito. Älkää menkö tähän vanhaan mainoskikkaan.
Kun itse siivoaa kotona, tienaa sen 30-40 euroa tunnilta. Paljonko tästä säästyy rahaa??
Tulipahan nyt sit eilen kokeiltua tätä soodalla pesemistä, vaikka mulla on aika keltainen hammasluu, ja oon sen takia aina ajatellut ettei nää soodat mitään tee kun ei valkaisevat hammastahnatkaan aikoinaan (noh, ei kai kun keltaisuus on hampaassa itsessään, eikä vaan sen pinnalla :P)
Varovasti hinkutin pehmeellä sähköhammasharjan päällä (ilman sitä sähköä), ja äsken kun katsoin luonnonvalossa peiliin, niin selkeestihän nää on vähemmän keltaset, jotenkin kirkastuneen oloiset. Kivaa :)
Robertsilla onkin tekohampaat niin kyllä niitä voi myrkyillä valkaista.
En muuten yhtään ihmettele että iensairaudet paranee soodalla. On aika virkeen tuntuinen olo koko päivän.
Ei sillä valkoisia hampaita saa ellei ole tosi pinttyneet hampaat. Itselläni perusvalkoiset mutta sellaiset puhtaanvalkoiset halusin. Koitin soodaa ja ei muuttunut mihinkään!
Ikenet tuntui kummallisilta ja hampaat myös tuon jälkeen.
Crest liuskoja tilasin huutiksesta ja niillä oikeasti valkaistuu hammas. Soodalla tosiaan voi saada ainoastaan kahvin ja tupakan ja mausteiden värjäymät vaan pois. Minulla taas ei sellaisia ollut joten mitään ei tapahtunut! Soida ei siis valkaise hammasluuta.
Ihan mahtavia nämä "T: hammashygienisti" -pelotteluviestit. :D Ruokasoodalla voi valkaista kyllä hampaat, mutta ei kauhean usein. Max 1-2 krt/kk. T: hamaslääkäri
Just tänään ostin ruokasoodaa ja ajattelin kokeilla. En nyt tiedä että saako harjata vai levitetäänkö se vain hampaisiin?
Mielestäni harjaillaan vaan. Joskus nuorempana kokeillut, täytyykin tehdä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Sooda on emäs ja syövyttää pinnan värjäymät ja samalla kiilteen. Ei kannata pidemmän päälle.
Siis eikö nimenomaan hapan syövytä kiillettä?
Ei sitä suositella, vaikka toimiikin.
Mä olen käyttänyt soodaa n. 10 v, muutaman kerran vuodessa teen "soodanaamion" hampaille. Sekoitan 2/3 soodaa ja 1/3 hienoa merisuolaa ja levitän tökötin hampaisiin, annan vaikuttaa 5 min, sitten huuhtelen ja purskuttelen sen pois todella huolellisesti. Teen tuon aamulla hampaiden harjauksen jälkeen ja illalla harjaan hampaat seuraavan kerran. Hammaslangalla lähtee jopa hammaskivet hampaiden välistä soodakäsittelyn jälkeen. Ja kyllä mulla ainakin hampaat tulee ihanan valkoisiksi. Ainakaan tämän 10 v:n aikana mun hampaiden kiille ei ole kärsinyt ollenkaan, käyn jokatoinen vuosi hammaslääkärissä ja aina erikseen kysyn, missä kunnossa kiille on ja vastaus on aina ollut, että erinomaisessa. Hammaskiviä ei ole tullut sen jälkeen ollenkaan, kun aloin soodaa käyttämään. Mutta siis käsittelyn jälkeen ei saa harjata hampaita!