Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PISIN AIKA JOLLOIN SINUA SÄRKENYT PÄÄTÄ?

Vierailija
24.01.2016 |

Niin, että vähintää jossain kohtaa päivästä on tuntunut edes lievää kipua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko migreniä helteellä.

Vierailija
2/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa. Pieni jatkuva päänsärky. Yleensä johtunut joko niska-hartiajumista tai huonosta nukkumisesta. Jos ottaa useampana päivänä särkylääkettä päänsärkyyn, voi siitä saada särkylääkepäänsäryn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko. Loppuakohden vähän onneks helpotti

Vierailija
4/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auraton migreeni 3 pv, särkylääkkeillä pahin kipu hetkeksi muokkautuu pois ja lopuksi kovempi kipu ja vuotaa vettä toisesta silmästä ja sieraimesta, sitten ykskaks helpottaa tyystin. Näin siis, jos en ota täsmälääkettä, mitä siis en ota, jos kohtaukset alkavat tihentyä viitaten triptanismiin. Migreenialalla vuodesta 1984.

Vierailija
5/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta.

Vierailija
6/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 pv migreenikohtaus. 

Vierailija
7/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikoa sellaista kipua, että on kovasti häirinnyt elämää. Muutoin minulla tavallisesti on pientä jyskytystä tai viiltelyä  päivittäin, mutta siihen olen jo niin tottunut, että se on vain huomaamaton seuralainen taka-alalla. Johtuu varmaankin epilepsiastani tai sen lääkityksestä.

Vierailija
8/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt neljättä päivää putkeen influessan takia.

Vierailija
9/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sairasti bakteeriperäisen aivokalvontulehduksen. Silloin särki päätä viikon. Tosin sairaalassa sain sellaiset lääkkeet, että taju oli suunnilleen välillä pois (enkä ensin tunnistanut omaa isääni).

Vierailija
10/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vrk

Vierailija
11/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme päivää, lopulta menin terveyskeskukseen . bussilla, 2-vuotiaan kanssa...  lääkäri passitti sairaalaan tarkempiin tutkimuksiin, onneksi mies pääsi juuri töistä joten heitti minut sitten sairaalaan ja lähti lapsen kanssa kotiin.

ikinä ei selvinnyt mistä oli kyse, vuorokauden olin osastolla ja vaikka särky saatiin pois oli etova olo,  vielä päivän, pari,

Vierailija
12/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa. Lopetin energiajuomien juomisen ja kofeiinin vieroitusoireet tulivat päänsärkynä. (En juo kahvia)

Vierailija
13/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia.

Panacod auttaa hiukan.

Vierailija
14/14 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulle laitettiin hormonikierukka niin kärsin n. kuukauden päivät joka pv migreenistä. Kävin otattamassa pois ja loppui siihen. En laita enää ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä