Miten saan Outlookista meilit myös Android-puhelimeen?
Miten saan Outlookista meilit myös Android-puhelimeen?
Kommentit (8)
Jos ei ole valmiiksi appia, niin mene Play-storeen, kirjoita hakuun Outlook, lataa se ja kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi. Asetuksista voit säätää haluatko ilmoituksia meileistå vai et yms. Ei tarvitse hankkia iPonea :D
En onnistunut, osaisitteko auttaa vielä?
Mikäs toi MIcrosoft-tili on, jota tuo Outlook-sovellus kysyy? Ei mulla sellaista ole tietääkseni.
Alunperin olen siis ottanut palvelun Webhotellilta (sivutilan ja sähköpostin). Sen meilin onnistuin sentään avaamaan tietokoneelle Outlookiin, mutta nää puhelinjutut ei onnistu...
Etkö voi määrittää puhelimen sähköpostiksi sitä sun sähköpostiosoitetta, eihän se outlook siihen liity millään tavalla, sehän on vaan ohjelma joka imee sähköpostiviestit koneelle sieltä sähköpostista.
nyt se kysyy:
MIllainen tili tämä on:
POP3
IMAP
Exchange
AP
ja kyselee jotain toimialuetta/käyttäjänimeä ja palvelinta.
En mä osaa!!
Vierailija kirjoitti:
nyt se kysyy:
MIllainen tili tämä on:
POP3
IMAP
Exchange
AP
IMAP tietenkin. Tämän takia iPhone onkin ylivertainen. Mail-ohjelma laittaa automaattisesti kaikki asetukset pelkän sähköpostiosoitteen ja salasanan perusteella. Tämä ei tietenkään koske tapauksia, joissa on käytössä yksityisiä sähköpostipalvelimia tai muuten eksoottisempia ratkaisuja. Mutta gmailit, hotmailit, outlook.comit ja muut asentuvat tosiaan pelkällä sähköpostiosoitteella/käyttäjätunnuksella ja salasanalla.
Menet puhelimen sähköpostiasetuksiin ja syötät sinne käyttäjätunnuksen ja salasanan. Lopun pitäisi tapahtua itsestään, ja jos ei tapahdu, osta iPhone, niin varmasti tapahtuu. :D