Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelisit tällaisesta (friends with benefits)?

Vierailija
24.01.2016 |

Olen keski-ikäinen nainen pitkässä avioliitossa. Mieheni kanssa meillä ei ole ollut seksiä moneen vuoteen, koska hän ei halua. Minä taas olen äskettäin herännyt huomaamaan, että haluaisin sittenkin vielä. Mies sanoo, että saan hakea muualta sitä, mitä en häneltä saa, mutta en usko että koskaan pystyisin seksiin tuntemattoman kanssa.

Pitäisi siis löytää jostain kiva mies, jonka kanssa voisin ensin tutustua rauhassa, ja joka ymmärtäisi että minulta voi mennä viikkoja tai jopa kuukausia ennen kuin luotan häneen tarpeeksi. Mielellään hän saisi myös tutustua aviomieheeni, en halua tehdä mitään puolisolta salassa, vaikka yksityiskohtia hän ei varmaan haluaisikaan tietää.

Jonkinlaista ystävyys- ja avunantosopimusta siis olen hakemassa, seksillä maustettuna. Miehen ei tarvitsisi olla komea tai edes hyvinvarustettu, kunhan on fiksu ja kiva, sellainen jonka kanssa voi viihtyä aamukahvikupin äärelläkin.

Toivonko ihan mahdottomia? Olisikohan tällaista miestä parempi lähteä etsimään livenä vai jostain deittisivustolta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi muuten, mutta miksi pitää tutustua mieheesi?

Vierailija
2/3 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, miehesi varmasti tarkoittaa, että saat hakea seksiä muualta, kun häneltä et saa. Nyt sinä olet jotenkin kääntämässä tämän asian itsellesi niin, että otat kokonaan uuden suhteen itsellesi.

Ensin pitäisi seurustella kanssasi kuukausi tolkulla jne. Nyt olet rouvaseni kyllä kaukana siitä, mihin miehesi on sinulle luvan antanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on hiukan epärealistinen kuva vielä tässä vaiheessa, mitä seksisuhteen etsiminen käytännössä on. Ja tuossa mieheen tutustumisessa nyt ei ole mitään järkeä, paitsi jos kyseessä on joku verhottu -aisurikuvio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi