Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuden treffit - miksei tuo mies lämmennyt? En tajua.

Vierailija
23.01.2016 |

Ihana nainen tuossa ohjelmassa eikä kelvannut hattupäiselle hassupartamiehelle. Mitähän se oli vailla?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te puhutte kuin ongelmakimpusta, vaikka anoreksia oli menneisyydessä? Ja samoin bipo-epäilyt.

Tuntuu, että miehen puolelta ei vain synkannut, kun noissa keskusteluissa ei sano muuta kuin "joo". Eivät päässeet samalle aallonpituudelle.

Mun mielestä vaikutti vieläkin vähän erikoiselta. Ihan kuin olisi vetänyt jotain roolia. Monet ilmeet ja eleet vaikutti luonnottomilta. Voihan se olla että se on vaan sitä erityisherkkyyttä, mutta pistää silti hälytyskellot soimaan. Samoin se että korostaa omaa empaattisuuttaan. Itseni on vaikea luottaa sellaiseen ihmiseen. Yleensä ne empaattisimmat eivät sitä sano ääneen tai ajattele. Niistä jotka sanovat sen on huonoja kokemuksia.

Vierailija
62/68 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea ei näytetty tv katselijoille mitä he puhuivat keskenään. Ei näytetty kuin osa. Nainen vaikutti vähän holhoavalta miestä kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-ongelmat periytyvät

joskus ei vaan kolahda

ulkonäkö ei sytytä haluja

jne

Vierailija
64/68 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ohjelmassa tullut yhtään matchia?

Itse en ainakaan ole onnistunut näkemään yhtään.

Vierailija
65/68 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään esitetyn jakson ensimmäistä kertaa, vaikka ohjelma on jo muutaman vuoden takaa. Erica oli minusta hyvin kiinnostava ja empaattinen tapaus. Varmaan onkin jo löytänyt omansa.

Voisin omalla kohdallani kuvitella tutustumisen helpoksi, koska oma luonteenikin on samantyylinen.  

Vierailija
66/68 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se nainen oli ihan eri kaliiberia kuin mies. Ehkä miestä pelotti sen takia, että tajusi naisen olevan pysyvästi ns. parempaa tasoa. Kaunis, herkkä, älykäs ja ymmärtäväinen nainen ja sitten tuollainen aika ei-kiinnostavannäköinen hitaasti lämpiävä möllöttäjämies, ei siitä mitään tulisi. Nainen taisi olla optimisti.

Uskon myös, että tämä on selitys. Nainen oli kuitenkin eri tasoa, joten heppu ei uskaltanut yrittää onneaan.

Vierailija
67/68 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jakson tänään ja olen ihan eri mieltä kuin ekalla kerralla. Viimeksi Ericasta tuli tosi friikki kuva, mutta ehkä olen kasvanut tänä aikana... Nyt hän vaikutti fiksulta.

Vierailija
68/68 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tyhmää, että treffit tapahtuvat samana päivänä. Eikö oikeasti olisi ollut varaa maksaa osallistujille paria hotelliyötä, että olisivat voineet tavata edes peräkkäisinä päivinä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan