Totuuden treffit - miksei tuo mies lämmennyt? En tajua.
Ihana nainen tuossa ohjelmassa eikä kelvannut hattupäiselle hassupartamiehelle. Mitähän se oli vailla?
Kommentit (68)
kaikkea ei näytetty tv katselijoille mitä he puhuivat keskenään. Ei näytetty kuin osa. Nainen vaikutti vähän holhoavalta miestä kohtaan.
mt-ongelmat periytyvät
joskus ei vaan kolahda
ulkonäkö ei sytytä haluja
jne
Onko tässä ohjelmassa tullut yhtään matchia?
Itse en ainakaan ole onnistunut näkemään yhtään.
Katsoin tänään esitetyn jakson ensimmäistä kertaa, vaikka ohjelma on jo muutaman vuoden takaa. Erica oli minusta hyvin kiinnostava ja empaattinen tapaus. Varmaan onkin jo löytänyt omansa.
Voisin omalla kohdallani kuvitella tutustumisen helpoksi, koska oma luonteenikin on samantyylinen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se nainen oli ihan eri kaliiberia kuin mies. Ehkä miestä pelotti sen takia, että tajusi naisen olevan pysyvästi ns. parempaa tasoa. Kaunis, herkkä, älykäs ja ymmärtäväinen nainen ja sitten tuollainen aika ei-kiinnostavannäköinen hitaasti lämpiävä möllöttäjämies, ei siitä mitään tulisi. Nainen taisi olla optimisti.
Uskon myös, että tämä on selitys. Nainen oli kuitenkin eri tasoa, joten heppu ei uskaltanut yrittää onneaan.
Katsoin jakson tänään ja olen ihan eri mieltä kuin ekalla kerralla. Viimeksi Ericasta tuli tosi friikki kuva, mutta ehkä olen kasvanut tänä aikana... Nyt hän vaikutti fiksulta.
Vähän tyhmää, että treffit tapahtuvat samana päivänä. Eikö oikeasti olisi ollut varaa maksaa osallistujille paria hotelliyötä, että olisivat voineet tavata edes peräkkäisinä päivinä...
Mun mielestä vaikutti vieläkin vähän erikoiselta. Ihan kuin olisi vetänyt jotain roolia. Monet ilmeet ja eleet vaikutti luonnottomilta. Voihan se olla että se on vaan sitä erityisherkkyyttä, mutta pistää silti hälytyskellot soimaan. Samoin se että korostaa omaa empaattisuuttaan. Itseni on vaikea luottaa sellaiseen ihmiseen. Yleensä ne empaattisimmat eivät sitä sano ääneen tai ajattele. Niistä jotka sanovat sen on huonoja kokemuksia.