Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuden treffit - miksei tuo mies lämmennyt? En tajua.

Vierailija
23.01.2016 |

Ihana nainen tuossa ohjelmassa eikä kelvannut hattupäiselle hassupartamiehelle. Mitähän se oli vailla?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan mä kyllä ajattelin, että jotain kummaa ei päälle näkyvää vikaa siinä ukossa on, kun on jo kaksi liittoa jäänyt taakse. Tässä nyt vaan jäi näkemättä, mitä se oli. Onneksi sen naisen ei tarvinnut kärsiä tuosta ukosta. Kiva nainen ja nätti.

Vierailija
22/68 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ns. friend zone -nainen. Ei sellainen jolla olisi seksuaalista vetovoimaa, vaikka varmasti jännää juttuseuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme ettei tykänny. Toihan nainen sanokin, että oli nuorempana parisuhteillut vaikka kuinka paljon. Kuka nyt sellaista naista haluaisi, jolla on ollut kymmenittäin miehiä takanapäin? Ja muutenkin jonkinlainen syvyys puuttui.

Kato nyt sen ulkonäköä! Tuolla naamalla ja kropalla se on ollut 20-35-vuotiaana aivan parasta A-luokkaa, kansainvälisen tason kaunotar. Lisäksi älykäs ja ilmaisukykyinen.Fiksusti tuohon ohjelmaan pannut retkut päälle ettei miestä pelottaisi niin paljon.

Moi Erica! Vaikka kasvosi olivat nuorena ihan OK, ei kokonaiskuva anoreksian ja pääkopan ongelmien kanssa varmastikaan ollut kovinkaan houkutteleva.

Vierailija
24/68 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme ettei tykänny. Toihan nainen sanokin, että oli nuorempana parisuhteillut vaikka kuinka paljon. Kuka nyt sellaista naista haluaisi, jolla on ollut kymmenittäin miehiä takanapäin? Ja muutenkin jonkinlainen syvyys puuttui.

Kato nyt sen ulkonäköä! Tuolla naamalla ja kropalla se on ollut 20-35-vuotiaana aivan parasta A-luokkaa, kansainvälisen tason kaunotar. Lisäksi älykäs ja ilmaisukykyinen.Fiksusti tuohon ohjelmaan pannut retkut päälle ettei miestä pelottaisi niin paljon.

Siellä joku Erica tai tämän kävekri kirjottelee. Älä ota noin henkilökohtasesti lol :D Jos on joskus ollut parasta A-luokkaa niin mitä sitten? Ei ole enää.

On se vieläkin parhaassa 5 prosentissa suomalaisia naisia ihan kirkkaasti. Enkä tosiaankaan tunne kumpaakaan noista ihmisistä itse, siksi ihmettelinkin miksei miestä kiinnostanut jatkaa deittailua. Olen heteronainen ja itse olisin lähtenyt heti tuon naisen kanssa deitille! :-) Ja mitä tuohon puhetapaan tulee, niin kumpikin puhuu suomea niin kuin ruotsinkielisillä on tapana.

Vierailija
25/68 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku Erica tai tämän kävekri kirjottelee. Älä ota noin henkilökohtasesti lol :D Jos on joskus ollut parasta A-luokkaa niin mitä sitten? Ei ole enää.

On se vieläkin parhaassa 5 prosentissa suomalaisia naisia ihan kirkkaasti. Enkä tosiaankaan tunne kumpaakaan noista ihmisistä itse, siksi ihmettelinkin miksei miestä kiinnostanut jatkaa deittailua. Olen heteronainen ja itse olisin lähtenyt heti tuon naisen kanssa deitille! :-) Ja mitä tuohon puhetapaan tulee, niin kumpikin puhuu suomea niin kuin ruotsinkielisillä on tapana.

No ei ole lähelläkään viittä prosenttia :D

-mies

Vierailija
26/68 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ns. friend zone -nainen. Ei sellainen jolla olisi seksuaalista vetovoimaa, vaikka varmasti jännää juttuseuraa. 

Aika jännä, että jollekulle oli ongelma hänen runsas miessuhteidensa määrä (eli on ollut ainakin seksuaalista vetovoimaa - mikä on näkökykyiselle henkilölle itsestäänselvää) ja sitten taas joku sanoo, ettei hänellä ole tarpeeksi seksuaalista vetovoimaa. Paperilla tuo pari vaikutti tosi hyvältä mätsiltä, mutta eipä sitten ollutkaan.

Vierailija
27/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli liian rehellinen ja toi liian kovia juttuja esiin. Esim. syömishäiriö ei ole varsinainen kiihoke. Nätti toki oli ja fiksu, mutta jollain tapaa pelottava.

Vierailija
28/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisi joku miehen velvollisuus ottaa jokainen tyrkyllä oleva nainen.

Kyllä mieskin haluaa sitä kuuluisaa "kipinää". Eikä sitä todellakaan ole kaikkien randomien naisten kanssa miehenkään mielestä.

Kyllä huomaa ilkeästä kommentoinnista, että naisille on kova pala jos mies uskaltaa kieltäytyä. Jopa näin etänä. Vaikkei tuo mies mitään rikosta ole tehnyt!

Vierailija
29/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennköisesti mies pelästyi noita mielenterveysongelmia. Totuudentreffit kertoivat yleisesti sen "totuuden", etteivät ihmiset oikeasti halua kuulla koko totuutta suhteen alussa. Osa kipinää on se, ettet oikeasti tiedä toisesta ihmisestä kaikkea ja on tiettyä "salaperäisyyttä" ilmassa. Lähes kaikki treffit päättyivät lopulta eroon.

Erica vaikutti kovin hauraalta ja ahdistuneelta edelleen, vaikkakin varmasti on elämän myötä vakaantunut. Rankka historia hänellä, mutta itse ajattelin, että hänen kaltaisen ihmisen pitäisi oppia suojaamaan itseään paremmin. Hän aukaisi jaksossa haavansa toiselle ja varmasti sisäisesti toivoi mahdollisuutta, että tulisi rakastetuksi sellaisenaan, mutta minusta tällaiselle herkälle haavojen avaaminen julkisesti ja pakit siihen päälle saattavat olla liikaa. Jotenkin säälitti.

Kuvaavaa oli, kuin Erica oli piirtänyt käteensä aivan pienen sydämen ikäänkuin pieneksi toiveeksi ja mies taas valtavan, koko käden kokoisen ruksin.

Kaikkea hyvää heille toivon joka tapauksessa.

Vierailija
30/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkittäkää video tai kuva mistä puhutaan?

Vierailija
31/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen, ja lauloi kauniisti. Mutta parisuhteessa se, että toinen sanoo olevansa erityisherkkä, on minusta vähän sama, kuin sanoisi, että minun tunteeni ovat sitten tärkeämpiä kuin sinun tunteesi. Pari oli ehkä jollain tasolla muutenkin liian samanlainen. Erilaisuus viehättää.

Vierailija
32/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä ihmettele. Ihminen haluaa väkisin itselleen jonkin mielenhäiriödiagnoosin, että se selittäisi jotain hänelle itselleen hänestä itsestään. Sitten se diagnoosi onkin väärä. Ja voi miten hän on kärsinyt!

Oikeasti olisi hyvin raskasta yrittää jakaa arkea noin epätasapainoisen ja jatkuvasti itseään analysoivan ja medikalisoivan ihmisen kanssa.

Jos seurustelun päämääränä on perustaa perhe ja jakaa yhdessä myös elämän karikot, niin kumppaniksi kai haluaa ihmisen, jonka voisi edes kuvitella sitten seisovan tukena eikä ihmistä, joka todennäköisesti pienestäkin ahdistuu ja ottaa suojakseen jonkun diagnoosin ja sitten valittaa, että en voi tehdä sitä tai tätä, kun mulla on tämä diagnoosi.

Minulla on ystävänä pari tällaista ihmistä, joilla diagnoosit vaihtuu. Luetaan lehdestä joku artikkeli ja keksitään, Hei mulla onkin tämä ja juostaan lääkäriltä toiselle kunnes joku suostuu sen diagnoosin laatimaan. Kun oikeasti pitäisi opetella elämään itsensä kanssa ja hyväksymään se, että aina ei ole kivaa ja se ei silti tarkoita, että olisi kaikilla jokin mielenterveyden häiriö.

Vierailija
33/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kuvaavaa tässä on juuri se, että jokunen vuosi sitten bipolaarisuus oli tapetilla niin toki tällä ihmisellä oli silloin se. Ja nyt kaikki lehdet on täynnä erikoisherkkiä ihmisiä niin Kappas, nyt hän onkin erikoisherkkä. Mikäköhän diagnoosi on seuraavaksi muotia?

Vierailija
34/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskakohan tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus on muotia?

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kuvaavaa tässä on juuri se, että jokunen vuosi sitten bipolaarisuus oli tapetilla niin toki tällä ihmisellä oli silloin se. Ja nyt kaikki lehdet on täynnä erikoisherkkiä ihmisiä niin Kappas, nyt hän onkin erikoisherkkä. Mikäköhän diagnoosi on seuraavaksi muotia?

Vierailija
35/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuliko se suoraan tällä sanalla mutta jos kuvaa itseään sanalla "kontrollifriikki" niin useimmille miehille se on signaali painaa kaasua ja äkkiä. Ihan sama miltä näyttää.

Vierailija
36/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli aivan liian ongelmakimppu, varmasti todella raskas ihminen arkielämässä. Menneissä vellomista ja nykyisyyden jatkuvaa analysointia ja ylidramatisointia. No thanks.

Vierailija
37/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli aivan liian ongelmakimppu, varmasti todella raskas ihminen arkielämässä. Menneissä vellomista ja nykyisyyden jatkuvaa analysointia ja ylidramatisointia. No thanks.

Se mieshän se vasta drama queen oli. "Pelkäsin etten kelpaa enää kellekään!", "Mua kiusattiin koulussa Ruotsissa ja sitten taas Suomessa, nyyh!", "Prosessoin mun kipeyksiä biisiteksteissä". Tuo nainen vaikutti aika selväpäiseltä mieheen verrattuna. Ainakin hän näytti päässeen yli mt-ongelmistaan.

Ja kuka tasapainoinen 40-vuotias luokanopettajamies pitää jotain kulahtanutta pappahattua päässään 24/7? Joku miehen kompleksi jäi ohjelmassa käsittelemättä.

Vierailija
38/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkittäkää video tai kuva mistä puhutaan?

http://lmgtfy.com/?q=Totuuden+treffit

Areenasta löytyy

Vierailija
39/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Erican puhelin ole pirissyt aika tiuhaan ohjelman jälkeen... :-)

Nikulla tuskin on sama tilanne.

Vierailija
40/68 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin nyt muutaman ekan minuutin. Ihan oikeastiko meinaatte että tuo Erica on joku jokapojan unelmanainen? Ei siinä kyllä mitään niin erikoista ollut, että voisi ihmetellä että "kuinka se mies nyt ei tuosta kiinnostunut?"

-mies

No jos katsoit vain muutaman minuutin, et voi tietää, että naisen "erikoisuus" oli sitä, että hän oli hyvin samantyylinen miehen kanssa. Samankaltaisuus on yleisin vetovoimatekijä parisuhteen muodostamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan