Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kapea lantio, ei vyötäröä - miten vyötärö esiin?

Vierailija
23.01.2016 |

Olen normaalipainoinen 30-vuotias nainen. Minulla on kohtalaisen kapea lantio ja osittain sen vuoksi vyötäröni ei juuri erotu. Muodokkaammilla ystävilläni on selkeä tiimalasivartalo, jota kadehdin.
Vaikka olen aika kapea, on minulla reisissä, takapuolessa, vyötäröllä ja jenkkakahvoissa myös hieman ylimääräistä - en siis ole superlaiha, painoindeksi on noin 21.
Haluaisin taikoa vyötärön esiin. Ihmeitä ei tällä luustolla tehdä, mutta olisiko kellään vinkkiä, miten tilannetta voisi parantaa? En tiedä, auttaisiko kilojen pudotus, vyötärön ja lantion suhde pysyisi silloin varmaan aika samana...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla.

Vierailija
2/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Lantion pitäisi olla leveä jotta vyötärö voisi kapeudellaan erottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti. Leveähelmaisia hameita.

Vierailija
4/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itellä vähän sama tilanne, mutta olen hyvin hoikka. Painoindeksi noin 19, mutta mallia pötkö siis myös. 

Itse teen vyötäröä vaatteilla. Vyötärömittainen kapeamallinen yläosa ja kellomainen hame. Käytän myös paljon mekkoja, jotka kapeneva vähän vyötäröltä. Lopputulema on siro ja vaatteen malli tekee hieman vyötäröä. Monet kehuvat vartaloani. Lisäksi käytän myös paljon farkkuja esim. paitapuseroiden (joissa myös kavennettu kohta vyötäröllä, kapeiden tunikoiden tai esim. pitkän villatakin kanssa. Hoikkajalkaiselle ja kapealanteiselle farkut sopivat. 

Vierailija
5/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Lantion pitäisi olla leveä jotta vyötärö voisi kapeudellaan erottua.

Oletko koskaan kuullut, että oikeanlaisilla vaatteilla voi korjata paljonkin vartalon "virheitä". 

Vierailija
6/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi näyttävä leveä vyö, tai sitten alaosassa poimutus lantiolla? Jos et saa vyötäröä kapeammaksi, mitäs jos leventäisitkin lantiota?

Vierailija
7/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti päälle!

Vierailija
8/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveähelmaiset hameet. Kellohameet tyllialushameella tai ilman, sellaiset joissa on kangasta poimutettu vyötärölle...

Vierailija
9/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti päälle ja rupeet treenaamaan ahteriosastoa ja yläkroppaa.

Vierailija
10/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameissa tosi helppo, oikealla mallilla levenee lantio tosi paljon. Kynämainen, lantion kohdalta näyttävä tai jotenkin "pöyhkeämpi", semmoinen hame on yksi minulla ja näytän pötkö siinä aika tyrmäävältä :D Farkuissa malli tosi tärkeä. Löysemmillä vaatteilla myös hirveen helppoa, kun vaan kuroo vaattet vyötäröltä suppuun :)

Vierailija
11/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko etuprofiiliin saada lantion kohdalle lisää massaa treenaamalla? Mun luisevin kohta, ja vaikka perse on ihan ok sivusta, niin edestä lantio tosi kapea ja ei siinä ole edes mitään lihaksia? Vai onko ne minulla surkastuneet pois?

Vierailija
12/12 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut, että oikeanlaisilla vaatteilla voi korjata paljonkin vartalon "virheitä". 

Milläs feikkaat alasti miehen kanssa makkarissa? :D