Kirkas välähdys ulkona, näkikö muut?
Sipoon taivaalla näkyi n. klo. 20:15 kirkas välähdys. Mikähän se oli? Ukkonen? Ainakaan tänne sisälle ei kuulunut jyrinää...
Kommentit (51)
Näkyi Orimattilassa ja eteläisessä Lahdessa. Terävä sininen valo.
Taivaanvahti.fi. Jos joku muu on havainnut asian, niin tältä sivustolta löytyy tietoa.
Varo ap, seuraavalla kerralla humanoidit ottavat sinut mukaansa.
Ne oli nyt vuorostaan marsilaiset kun tulivat kylään. Enää ei riitä maarajojen sulkeminen, koska kaikki haluaa Eurooppaan.
Ursan sivuilta ei löydy vielä tietoa. Täytyy katsoa myöhemmin, jos joku asiantuntija/harrastaja on laittanut sinne jotakin tietoa.
Espoossa nähty myös. Ajattelin, että kuvittelin omiani.
Lahdessa tosissaan näkyi, mietinkin että mikä se oli.
Minä muistan että joskus lapsena olen nähnyt tollasen. Olin kahden kaverin kanssa puistossa ja taivas välähti ihan kirkkaaksi. Olu siis talvi ilta eli taivas pimeä. Oli vain nopea välähdys ja sitä kavereiden kanssa säikähdettiin. Äiti ei osannut sano mikä se oli luuli kait että kuvittelin mutta ne kaverit näki sen myös.
En tiedä vieläkään mistä se johtui.
Oho! Minä asun Tampereella ja tuohon aikaan välähti, kun olin kävelemässä. Luulin, että olisi joku nopeuskamera, mutta sellaista ei edes ole tienpätkällä.
Ai sekö se oli? Mikkelissä bongasin myös, olin tallitöitä tekemässä enkä edes kerennyt huomata kun jo välähti.
Vain Tamperelaiset kävelevät niin nopeasti, että nopeusvalvontakamerat välähtelee heidän ohi mennessä ;)
jeesus tulee ;)
tosin se kyllä tulee!!
Joo se välähdys oli ydinpommi Venäjällä.
Tulipallo, Taivaanvahdissa näkyy jo havaintoja. Laittakaa omannekin, saadaan lentorata arvioitua!
Jos jokin meteori tms iskeytyi ilmakehään ja hajosi?