Millaista on uimahallissa miesten puolella?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Häh, eikö naisten puolella ole samanlaista? :O
Luulen, että se johtuu siitä, että naisten olisi melkein pakko ruveta heti tositouhuihin. Miehet voivat kuitenkin vain vähän vilauttaa seisokkia toiselle, jollei sen kummallisempi touhuilu juuri silloin kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että se johtuu siitä, että naisten olisi melkein pakko ruveta heti tositouhuihin. Miehet voivat kuitenkin vain vähän vilauttaa seisokkia toiselle, jollei sen kummallisempi touhuilu juuri silloin kiinnosta.
Eiköhän siinä ole katselu ja itsensä esittely pääasiassa, eikä se lerssi. Miksei onnistuisi naisiltakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä ole katselu ja itsensä esittely pääasiassa, eikä se lerssi. Miksei onnistuisi naisiltakin?
No tavallaan, mutta kyllä minä ainakin mielelläni esittelen kaluani hieman kookkaampana ja samalla haluan tietenkin vihjailla.
Yääk :P Nyt ymmärrän miksi mun mies ei halua höyrysaunaan.
Vierailija kirjoitti:
Yääk :P Nyt ymmärrän miksi mun mies ei halua höyrysaunaan.
Sama täällä :D Joskus tosin mainitsikin jotain kahdesta pojasta hässimässä suihkussa, mutta luulin että se oli ainutlaatuista.
EI TUOMMOISTA TAPAHDU OIKEASTI :DDDDD m25
Vierailija kirjoitti:
?
Kokemuksesta voin sanoa, että alan jengi kyllä osaa katsoa kun paikalla on joku jota ei kiinnosta ja silloin peitellään käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämähän on vain kirjoittelijoiden fantasia. Ja niitähän ei koskaan toteuteta, eihän?
Mene katsomaan, niinhän jotkut miehetkin tekee :D
Miks miehet ei halua et mieten puolta siivoo mies ja kuitenkin narisevat kun naiset ei halua miessiivoojaa?
Vierailija kirjoitti:
Miks miehet ei halua et mieten puolta siivoo mies ja kuitenkin narisevat kun naiset ei halua miessiivoojaa?
Koska suurin osa on heteroita? Ei se tarkoita, ettei yhteisrunkkailu kiihottaisi.
Pervoprovoilijat porvoosta täällä kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Pervoprovoilijat porvoosta täällä kirjoittelee.
Kerrohan mitä ihmeellistä siinä on, että exhibitionistit hakeutuvat paikkaan, jossa on melko helppo puuhailla kaikenlaista puolijulkisesti eli höyrysaunaan?
Tein kerran sokkotreffit Töölön uimahallin höyrysaunaan.
Vierailija kirjoitti:
Tein kerran sokkotreffit Töölön uimahallin höyrysaunaan.
Onko se sekä miehille että naisille vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa on heteroita? Ei se tarkoita, ettei yhteisrunkkailu kiihottaisi.
Ai luuleeko ne et se siivooja on palkattu tyhjentään niiden pusseja vai? Eiköhän sitä voi tiirailla ilman siivoojan paikkaakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luuleeko ne et se siivooja on palkattu tyhjentään niiden pusseja vai? Eiköhän sitä voi tiirailla ilman siivoojan paikkaakin...
Taidat olla sekaisin.
Ihania maukkaita peniksiä joka puolella.
Joukkotelakoitumistahan siellä harrastetaan.