Voi helvetti, Haluatko Miljonääriksi ohjelman avaustehtävä: "Laita Cheekin levyt vanhimmasta uusimpaan"
Miksi v*tussa piti pilata fiilis koko ohjelmasta noin surkean artistin esiintuomisella???
Hyi helvetti.
Kommentit (46)
Käsittämätöntä kysyä Suomen suosituimman artistin levyistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi v*tussa piti pilata fiilis koko ohjelmasta noin surkean artistin esiintuomisella???
Hyi helvetti.Ja suhteessa aivan helvetin vaikee kysymys, jos siis oli ensimmäinen, eli 300 euron kyssäri. Tuohan on siis vähänkään vanhemmalle ihmiselle täysin tekemätön paikka. Itse olisin joutunut heti ensimmäiseen kysymykseen käyttämään kaikki mahdolliset kilautukset, jos tuo olisi minulle tullut. Verrokkina sille kunnanjohtajalle tullut kysymys (en siis nähnyt aloituksessa mainittua kysymystä) jossa kysyttiin kreikkalaisten aakkosten ensimmäistä kirjainta.
Tää oli siis kysymys siihen, kuka ekaksi pääsee kilpailemaan, eli ei ollenkaan rahakysymys. Piti vaan mahdollisimman nopeasti pistää ne järjestykseen ja ainoa oikein vastannut pääsi ekaksi kisaamaan. Ainoa oikein "arvannut" oli nuorehko nainen, tippui ennen tonnia kun ei tiennyt Pradon olevan Madridissa ja sitten otettiin seuraava, jonka piti pistää neljä presidenttiä aikajärjestykseen: Relander, Kallio, Ståhlberg ja Svinhufvud. Siitä pääsi tämä kunnanjohtaja, joka jatkaa edelleen.
Tietovisa jossa on aina ollut mukana myös viihde ja se pitää hallita.
Lisäksi paljon maantietoa ja fysiikkaa oli tässä ohjelmassa.
Juuri siksi vaikea pärjätä, kun ei riitä yleistietous vaan pitää se viihdekkin hallita.
Ainakin kolmeen kysymykseen löytyy vastaus 5 luokan maantiedon kirjasta. Juuri niitä asioita kuopukselta tenttaillut.
Hyvä sekoitus niin moni ei sotten pärjääkkään.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä kysyä Suomen suosituimman artistin levyistä...
Ei ole. Viihde ja yleistieto sekaisin niin kukaan ei liikoja rahoja kerää tässä kilpailuissa. Ja se varmasti onkin tarkoitus.
Kelle kilauttaisitte?
Itse pyytäisin lapseni opettajaa. Hyvä yleistietous.
Lapsen fysiikan opettajaa.
Jotain joka hallitsee musiikin, sarjat, elokuvat, muodin ja julkkis juorut.
Jaajo on kyllä etova. En tajua mistä johtuu. Inhottaa kyllä sen huulet.