Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköä naimisissa olevan miehen kanssa?

Vierailija
23.01.2016 |

Voiko olla mahdollista että hän tuntee minua kohtaan jotain? Välillämme jokin jännite. Vai voiko olla että olen vaistonnut nii n väärin kaikki katseet ja kaikki??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on mahdollista että tuntee ...ei siihen pelkkä avioliitto vaikuta mitään...eriasia on sitten mitä tunteelleen tekee...elääkö vain sen kanssa mutta ei yritä mitään koska on jo vaimo

Vierailija
2/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, AP, lähde mitään kehittelemään tuon miehen suhteen. Hän on naimisissa, piste. Et halua kolmanneksi pyöräksi (lue: kynnysmatoksi) jonkun muun avioliittoon, säilytä itsekunnioituksesi. Olen itsekin naimisissa ja ainahan niitä pieniä ihastuksia tulee ja menee, mutta on todella pitkä matka siitä, että sanaillaan hyvän työkaverin kanssa joskus pientä hyvän mielen flirttiä kahvitunnilla verrattuna siihen, että lähtisin aviomiestäni ikinä pettämään. Että ei kannata rakentaa pilvilinnoja niiden "katseiden ja kaikkien" varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sähkömies.

Vierailija
4/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan helppoja tilanteita... Itsellä ainakin toistaiseksi varattuna vaikeuttaa tilannetta, kun tiedän että toisella on ehdoton asenne pettämiseen. Silti tuntuu pitkiä katseita välillä riittävän...

Varatulla on menetettävänä suhde. Jos se on kivillä, ei välttämättä paljoa tarvita, mutta pelkät katseet ei välttämättä riitä ottamaan riskiä. Erityisesti lapset tekee varovaisesti, koska turhaan ei haluaisi heidän elämäänsä keikuttaa.

Vierailija
5/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikkien kanssa alkaa säätämään, jos "on sähköä?" Itsekontrollia kannattaa harjoitella...

Vierailija
6/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, AP, lähde mitään kehittelemään tuon miehen suhteen. Hän on naimisissa, piste. Et halua kolmanneksi pyöräksi (lue: kynnysmatoksi) jonkun muun avioliittoon, säilytä itsekunnioituksesi. Olen itsekin naimisissa ja ainahan niitä pieniä ihastuksia tulee ja menee, mutta on todella pitkä matka siitä, että sanaillaan hyvän työkaverin kanssa joskus pientä hyvän mielen flirttiä kahvitunnilla verrattuna siihen, että lähtisin aviomiestäni ikinä pettämään. Että ei kannata rakentaa pilvilinnoja niiden "katseiden ja kaikkien" varaan.

Ei välttämättä ole noin. Itse voisin lähteä toisen matkaan, kun eroaminen on enää ajan kysymys.

T: 4

Vierailija
7/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kaikkien kanssa alkaa säätämään, jos "on sähköä?" Itsekontrollia kannattaa harjoitella...

Monenko ihmisen kanssa sitä sähköä elämässä on. Itselläni mahtuu yhden käden sormiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi