Aivan tumman kiiltävän ruskea nilkkoihin asti ulottuva minkkiturkki! Olen niin tyytyväinen.
Takkini on niin upea. Olen todella tyytyväinen. Tässä on ollut aika kirpakkaat ilmat ja täällä saaristossa tulee muutenkin aina. Olen käyttänyt uutta turkkiani joka päivä ja istuttu vielä illalla pihalla nuotiolla. Ei palele, ei käy tuuli läpi, on upean pehmeä ja niin kovin kaunis. Loisto-ostos.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Argumenetteja tosiaan minäkin odottelen. Joskus näistä täälläkin väännettiin ja muistaakseni niissä valiteltiin kun joku eläin oli turkin/nahkakenkien/nahkalaukun/ym takia menettänyt henkensä. Siis tuotantoeläin.
VIherpiiperryksenä voi pitää melkein mitä tahansa väitettä jossa tuomitaan turkisten käyttö.
Nykyaikana ei turkisten käytössä ole mitään sivistymätöntä leimaa. Kaikenlaista höpöjä sitä saa lukea, mutta nythän on lauantai-ilta, joten ehkä se selittää jotain.
Kööpenhaminassa oli yllättävän paljon turkkeja, varsinkin kivoja moderneja kelsiturkkeja. Tukholmassa en ole tänä talvena vielä käynyt. Pietarissa pitää olla pitkä turkki, jos meinaa edes kaupungille kehdata lähteä.
Tällasta paskaa jotkut viittii kirjoitella nettiin, tuskin vakavalla naamalla.
Öhöm, itselläni on kakkosasunto kuussa ja 3 minkkiturkkia, eli hajotkaa homot aamuihinne
Vierailija kirjoitti:
Tämä turkkini maksoi useita tuhansia euroa. Turkis on korkealaatuista, kiilto ja melkein musta väri tekee siitä hieman erikoisen.
En oikein ymmärrä vastausten hieman ikävää säyvä. Minulla on hyvin varaa ostaa pitkä turkki , ja viihdyn erinomaisesti tässä saariston kakkoskodissani ja tosiaan, nuotiolla on kiva istua illan tullen. Ette varmaan jossain lähiössä ympäröivän valosaasteen keskellä osaa kuvitella, millainen pimeä ilta ja tähtitaivas tosiaan on.
Sitäpaitsi turkki kestää vuosikymmeniä käytössä. Toisin kuin joku henkkamaukan toppatakki, joka ei kestä edes ensi talvea.
Ihan turha teidän kirjoitella jotain pikkuilkeileviä viestejä mun turkistani. Mä olen todella tyytyväinen siihen. Ja sitä ei mitkään viherpipertäjät tod. jollain olemattomilla argumenteillään saa muutettua.
Jungerko turkin maksoi Emilia? Jotain lämmintä voisit kyllä niiden alusvaatteiden päälle laittaa ettet ihan vilustu.
Kyllä se suoraan sanottuna antaa mulle merkitystä sekin, että mun takistani näkyy että se on maksanut paljon rahaa.
Ei kait tätä saisi sanoa, mutta kyllä mä sen voin myöntää.
Älä kuitenkaan käytä turkkia kaupungissa. Täällä parveilee sekavapäisiä anarkoja jotka viiltelevät ja spreijaavat turkit pilalle aina nähdessään.
Vierailija kirjoitti:
Älä kuitenkaan käytä turkkia kaupungissa. Täällä parveilee sekavapäisiä anarkoja jotka viiltelevät ja spreijaavat turkit pilalle aina nähdessään.
Tässä tulee kyllä minulle aika väkivaltaisia ajatuksia mieleen. Toisen tuhansien eurojen arvoisen omaisuuden tuhoamisesta mä en kyllä helpolla päästäisi. Toivottavasti ei osu kohdalle. Ja toivottavasti mun mies ei ole silloin paikalla.
Oma turkkini on peritty isoäidiltä. Hän oli syntynyt 1929. Turkki ei kuitenkaan ole mikään 50-luvun krimiturkki, vasn varmasnkin 1980-luvulta. Mummille teetetty.
Hän käytti sitä mielellään ja nautti sen lämmmödtö ja turkin kauneudesta.
Itse vein sen ensin hieman muodistettavsksi ( kaulus ja hihat) ja sittemmin käyttänyt sitä kylmimmillä keleillä.
Valitettavasti nämä varsinais-suomen talvet ei suosi turkin köyttöä.
Toivon lunta ja pakkasta!
minä luulin, että kaikki naiset vastustavat turkkeja. ilmeisesti naiset vastustavatkin vain turkkien kasvatusta suomessa.
Minulla kaksi kierrätettyä eli perittyä turkkia. Todella ovat pakkasella kylmässä viimassa parhaiten lämpöä pitäviä.
Kotimaisia jota pidän tärkeänä, ihan myös niiden minkkien kohtelun kannalta kotimaisissa tarhoissa.
Miten jollakin riittää perslihakset tällaisten trollien kirjoitteluun? Täyttä paskaa.