Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

diabetes ja autisminkirjoa

Vierailija
23.01.2016 |

Meillä on yhdellä lapsista diabetes ja ns.autisminkirjon piirteitä ja muutakin sairautta perheessä. Tuntuu välillä, etten jaksa tätä kaikkea organisointia, seurantaa ja hoitamista. Ollaan aika yksin ongelminemme.. Emme taida olla ainoita "yksinäisiä perheitä" Suomessa. Löytyykö kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen totaaliyh, ja useammalla lapsella erityisen huolenpidon tarvetta. Yksi autisminkirjolainen on.

Kyllähän tämä elämä aika lailla täyttyy lasten lääkäreistä, verkostopalavereista, terapioista ja erilaisten hakemusten täyttämisestä. Sekä toki siitä arjen huolehtimisesta ja taistelusta. Käyn töissä, vaikka se on oikeasti hirveän stressaavaa koska joudun tekemään valtavasti duunia että saan soviteltua työn ja perhe-elämän yhteen. Mutta työ on ainoa tapa jotenkin tavata muita aikuisia ja pysyä järjissään.

Koitan ajatella, että tämä kestää aikansa ja sitten on minun vuoroni elää taas joskus...

Tsemppiä sinne <3

Vierailija
2/2 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ei kuulosta helpolta tuokaan.. Minäkin yritän ajatella, että hommat helpottuu kun lapset kasvaa. Samoin koen, että työ auttaa, koska saa muuta ajateltavaa, pääsee tuulettumaan. En ole yksinhuoltaja, mutta kun puolisoltakin löytyy "kirjoa", niin aika lailla kannan päävastuun. Voimia myös sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla