Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän onko vika mussa?

Vierailija
23.01.2016 |

Kun oon tullut ihan sokeaksi kaikelle miehen haukkumiselle ja syyttelylle. Mies sanoo, että kaikki vika on mussa, käyttäydyn lapsellisesti, valitan kaikesta, nalkutan, oon huono äiti...

Tässä muutamia esimerkkejä:

Lapsi kaataa maitonsa, huokaisen ja menen pyyhkimään. Mies suuttuu, kun huokaisen ja aloittaa siitä riidan, että onko vttu pakko huokailla ja olla koko ajan stressaantunut.

Mies ihmettelee, miksi hänen puhelinlaskunsa on niin paljon ja kysyy olenko tarkistanut, että se on oikein. Vastaan, että miten sen tarkistan ja miten niin mun tehtävä on se tarkistaa, niin mies suuttuu, kun en ikinä tajua mitään ja ymmärrän kaiken väärin.

Muutenkin mies koko ajan arvostelee ja haukkuu mua. Sanoo mulle turpa kiinni, mutta itse räyhää suu vaahdossa. Sanoo lapselle, että äiti on hullu. Sanoo mulle, että sulla on varmaan kuukautiset tai täyskuu on tehnyt susta hullun. Tuo yhtäkkiä suklaata kaupasta, että en hänen sanojensa mukaan sekoaisi vaan pysyisin tyytyväisenä.

Mistä tiedän oonko oikeasti hullu? Vai oonko hullun kanssa yhdessä? Mies on vienyt mun itsetunnon kokonaan lyttäämällä jatkuvasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/4 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan ole hullu. Miehelläsi tässä on jokin pielessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kumpikaan teistä hullu, mutta ette ainakaan kovin onnellisilta kuulosta. Tai sinä ainakaan?

Vierailija
4/4 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hullu, kun kohtelee sinua noin! Ei arvosta sinua. Itse tulisin kyllä hulluksi tuollaisen ukon kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän