Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

myönnän olevani katkera siitä, ettei minua kehuta kauniiksi esim. profiilikuvissa.

Vierailija
23.01.2016 |

vaihdat profiikuvan joka on mielestäsi oikein onnistunut sekä nätti, et saa yhtään kommenttia tai tykkäystä..
sitten kaveri, joka kieltämättä on kaunis vaihtaa oman profiilikuvansa ja tykkäyksiä sekä ihailevia kommentteja alkaa sadella
" jos et olisi varattu, pyytäisin sua heti treffeille!"
"wow!"
" mikä kaunotar"

olo tulee tuossa vaiheessa hyvin masentuneeksi ja lasten nukahdettua on pakko etsiä netistä meikkivinkkejä, pynttäytyä ja yrittää ottaa uusi parempi profiilikuva. siinä toivossa, että joku sanoisi minustakin "wow".

joo myönnän että itsetunto on huono. olen kasvoista miehekäs, huonohampainen ex-koulukiusattu. kaiken lisäksi minulle tulee kuvissa aina sellainen tuijottava "hullun katse " ja nostan jostain syystä olkapäät korviin...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miks oot niin ämpäri ruma

Vierailija
2/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaalla on jo lapsia? Huh.

Hanki se kehurinki ympärillesi, jos niin vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Varmasti sinusta saisi hyvän kuvan jos olisi joku ketä osaisi ottaa huomioon sun parhaat puolet! Oikealla meikkastavalla saa ihmeitä aikaan kun korostaa parhaita puolia!

Vierailija
4/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä filttereitä ja laita esim. leveälierinen huopahattu päähän sekä punaista huulipunaa.  kallistat päätä ja avaat huulia vähän sekä katsot alaspäin. vaikutat salaperäiseltä ranskalaiselta kaunottarelta! :) toimii.

Vierailija
5/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas nuo kehut ärsyttää. Mä olen ihan tavis, jopa melkeinpä ruma. Ja aina jonkun pitää tulla kehumaan kun vaihtaa profiilikuvaa. Älkää pliis kommentoiko mitään, mä en vaihda sitä kuvaa saadakseni noita feikkikehumisia. Kaikki tietää, että ne on feikkikehuja. Mä en ole kaunis, en todellakaan.

Vierailija
6/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotain muuta kuvakulmaa. Sivusta, ylhäältä? Kokeile myös olla katsomatta suoraan kameraan. Rohkeasti siis kokeilemaan uusia kuvakulmia. Muista myös hyvä valaistus, luonnonvalo on paras, eli myöhään illalla otetut kuvat ovat usein synkkiä ja suttuisia.

Vierailija
7/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että! Varmasti sinusta saisi hyvän kuvan jos olisi joku ketä osaisi ottaa huomioon sun parhaat puolet! Oikealla meikkastavalla saa ihmeitä aikaan kun korostaa parhaita puolia!

Tämä! Ja joidenkin esim. opiskelukavereiden profiilikuvia katsellessa tulee sellainen wow-efekti, mutta luonnossa ei tule lainkaan sellaista fiilistä. Oikealla meikillä, ilmeellä, valaistuksella ja kuvakulmalla saa ihmeitä aikaan.

Vierailija
8/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on oikeasti sinulle tärkeä, niin mene ammattikuvaajalle otattamaan kunnon muotokuva itsestäsi. Parhaimpia ovat luonnonvalossa otetut kuvat, ei mitään tunkkaista studiota taustalle.

Pyydät samalla vinkkejä siihen, miten kuvassa kannattaa olla.

Vierailija
9/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kehuminen mitään meinaa. Osaa ihmistä on helpompi kehua. Itse en pidä kehuista, olen sulkeutunut persoona ja etäinen. Jos vaikka nyt rykäisisin ilmanpaitaaposetuskuvan jossa vatsalihakset paistaisi faceen, niin tuskin kukaan kommentoisia mitään. Joku voisi ehkä sano tyyliin jaa oot vissiin käynyt salilla jo hetken. Siinä se olisi. Olen siis mies.

Sitten taas toisinpäin.. joku positiivinen ja iloinen lihava naisihmiminen pistää kuvan niin kaveriporukka voi kilpaa kehua kauniiksi vaikka kuka tahansa ulkopuolinen objektiivisesti voi sanoa, että eihän itseasiassa mikään kaunis ole.

Että sellaista. 

Vierailija
10/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rumana ymmärrän kyllä ettei nyt mitään ylistyksiä voi kirjoittaa, mutta kiva olisi toki jos tykättäisiin, näkyy sama porukka tykkäilevän kuitenkin muidenkin tavisten kuvista. Mutta ehkä sitä on sitten niin järkky...

Vierailija
11/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaa naamasi, auttaa satavarmasti.

Vierailija
12/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kyllä huvittavat juuri ne jonkun plössähtäneen porsaan tai keski-iän vähemmän mairittelevalla tavalla ylittäneiden huonosti valaistuihin profiilikuviin tulevat "kaunis <3", "no ootpa nättinä", "hyvä kuva" -kommentit. Ajatelen aina, että kommentoijat ovat vajaita tai ajattelevat automaattisesti kuvan henkilön ehkä kaipaavan kehuja tai piristystä.

Vierailija
13/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään fb-kaverin profiilikuvaan ainoa kommentti oli "Kuka toi on?". Minusta aika törkeää vai mitä mieltä te muut olisitte? Tämä fb-kaverini ei ole kaunis, mutta näytti kuvassa kivalta ja hänellä oli hieno meikki.

Vierailija
14/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en vaihda koskaan profiilikuvaa, koska en halua saada mitään ylimääräistä huomiota - oli se sitten positiivista tai negatiivista.

Vierailija
15/15 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten kyllä huvittavat juuri ne jonkun plössähtäneen porsaan tai keski-iän vähemmän mairittelevalla tavalla ylittäneiden huonosti valaistuihin profiilikuviin tulevat "kaunis <3", "no ootpa nättinä", "hyvä kuva" -kommentit. Ajatelen aina, että kommentoijat ovat vajaita tai ajattelevat automaattisesti kuvan henkilön ehkä kaipaavan kehuja tai piristystä.

No eikö voi olla kaunis keski-ikäiseksi porsaaksi, tai eikö kuva sellaisestakin voi olla hyvä tai "nättinä"? Tosin "hyvä kuva" kertookin suoraan että ihmeen ihmisen näköinen olet tuossa, ja ootpa nättinä että on sitten laittauduttu olan takaa vaikka normaalisti näytät kamalalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän