Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua onko tämä enää normaalia?

Vierailija
23.01.2016 |

Oon kohta 16v ja poika. Minua on aina kiihottanut tupakointi. Ja etenkin se, että polttaa salaa. Lisäksi minua kiihottaa pahuus.

Tämä fetissini on ollut jo ala-asteiästä asti. Mutta viime kesänä kun "tajusin', että voin ite polttaa niin se voimistui.

Fetissi on hyvin voimakas. Ja välillä kun näen kadulla ihmisen polttavan niin minulla tulee halu seurata häntä ja katsoa kun hän polttaa. Mutta ei tule tosiaankaan mieleekään tehdä mitään pahaa.

Tupakkafetissi iskee useamman kerran päivässä ja helpottaa aina masturboimalla.

Luin netissö että noi fetissit on yleisiä mutta onko normaalia enää että on ihan todella voimakkaita? Aina masturboimisen jälkeen se katoaa ja tuntuu mitättömältä.

Myöskin sanottiin että fetissit vetää ihmisiä puoleensa kuin mehiläisiä hunaja.

Ne ovat miehillä yleisempiä. Ite oon tupakoinnin lopettannu mutta elämäsdäni ei ole mitään ei kavereita tai muutakaan tekemistä. Niin välillä lähden kaupungille ajelemaan ja katsomaan tupakoivia ihmisiä. Saan siitä mieli hyvää. Onko tämä enää normaalia? Voiko olla kyse tekemisen puutteesta?
Jos muuta elämää ei ole?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin porvoossa se taitaa olla normaalia.

Vierailija
2/6 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI OLKOON! ET KIRJOITTANUT ENÄÄ_N_!!! VAU ÄLYKÄS YKSILÖ PALSTALLA!!!

Mene pois ettet turmellu.

Vierailija
4/6 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen huomannut joillain homopalstoilla ihmisiä, joilla on voimakas tupakkafetissi, joten aloituksen ei siinä mielessä tarvitse olla provo. Eihän tuo tietenkään ole normaalia eli yleistä, mutta ei tuossa mitään pahaakaan ole :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme