Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vantaan Lanttila kirppis

Vierailija
23.01.2016 |

Mitä sille on tapahtunut? Kävimme eilen ja viimeksi käyty joskus ennen joulua.. Nyt puolet pöydistä tyhjillään eikä asiakkaita juuri ollenkaan? Vielä syksyllä oli hyvä kirppis.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sielun kumppani. Itsekin kävin eilen pitkästä aikaa, ja tuli mieleen aloittaa keskustelu samasta aiheesta. Tyhjiä pöytiä ja kallista tavaraa, niissä muutamissa täysissä. Luulen että varkaudet on karkottaneet myyjät. Ei joka tuotteeseen halua hälyjä laittaa ja tuo on niin iso, että ihan rauhassa voi vorot touhuta. Eli tässä yksi syy, miksi en itse ole sieltä pöytää koskaan varannut. Vähän aika sitten oli yhdellä toisella pienemmällä kirppiksellä, niin sielläkin muutama tuote katosi.

Vierailija
2/4 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta kirppikseltä varastetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähentänyt ko kirppiksen käyntiä pakolaistulvan jälkeen. Viimeisillä kerroilla 80% asiakkaista oli näitä pakolaismiehiä ja tunsin olon aika epämiellyttäväksi :D

Vierailija
4/4 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilta kirppikseltä varastetaan

Olen myynyt pienemmillä lasten kirppiksillä, joissa myyjä vahtii asiakkaita. Aina hävinnyt vähemmän kuin näissä isommissa. Vaikka totta on, että kaikissa varkaudet ongelma. Mutta omistajan edun mukaista on vahdata pöytiä, koska pöytiä vuokraavat myyjät ovat heidän bisneksensä elinehto.