Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PISIN AIKA JOLLOIN SINUA SÄRKENYT PÄÄTÄ?

Vierailija
23.01.2016 |

Niin että vähintään hetken on tuntunut joka päivä jossain kohtaa edes lievää särkyä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuodes alkoi

Terkuin ikuinen niskajumi

Vierailija
2/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista päivää en edes muista ettei pientäkään särkyä missään kohtaa ollut. Elämäni onkin stressaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5kk päivittäistä päänsärkyä. Lääkärit kehottivat ottamaan särkylääkettä. Ei kuulemma ollut tarvetta muille tutkimuksille. Kyllä se sitten lopulta meni ohi.

Vierailija
4/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että vähintään hetken on tuntunut joka päivä jossain kohtaa edes lievää särkyä.

Onkohan minun päässäni jotain vikaa kun minulla ei ole koskaan särkenyt päätä. Joskus olen hetken aikaa luullut että no nyt sitä särkee, mutta olen ollut aina väärässä.

Vierailija
5/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla että meitä on muitakin.

Itellä kanssa on ilmeisesti lihasjumia. Käytän kokoajan älypuhelinta ja minäkin stressaantunut.

Itseäkin on särkenyt aika pitkään. Välillä päiviä että ei särkyä oikein tunnu mutta jossain kohtaa aina käväsee. Ei siis häiritse elämääni.

Vierailija
6/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka päivä särkee päätä ainakin jonkin aikaa. Yleensä työpäivän loppupuolella kun on tuijottanut näyttöä koko päivän. Tai jos on selannut älypuhelinta liian pitkään. Mutta nopeasti menee ohi heti kun pääsee ulkoilmaan tai lepäämään joten en ota yleensä särkylääkettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi