Jos et kaipaa
niin fuck you. Jos oikeasti kuvittelet löytäväsi parempaa, niin kuvittele vaan... Kun olet tehnyt virheen ja saanut takkiisi ja lujaa, on myöhäistä palata minun kainalooni itkemään. Itse asiassa se on nyt jo myöhäistä, koska sinä olet pelkkä kusipää. Ne ongelmat olivat ratkaistavissa, mutta sinua ja sinun kusipäisyyttäsi ei voi parantaa, paitsi ehkä joku toinen, pahempi kusipää.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Löytäväsi?
Mulla on jo, oli jo sunkin aikana. Toista se on sulla, sinä et tule koskaan löytämään parempaa, tuskin edes huonompaa. Olet mielenvikainen!
Älä jaksa. Sinua ei katsoisi viemärirottakaan.
Siis mitä vittua??? Ihan oikeesti tällaiset asiat voi hoitaa vaikka niin, että ottaa sen puhelimen kauniiseen käteen ja vaikkapa soittaa tai tekstaa tälle kohde henkilölle ja sanoo asiansa suoraa! Ei niin, että ensimmäinen idea on kirjoittaa tälle palstalle ja odottaa, että vastaisi sulle! Se kohde henkilös ei välttämättä edes lue tätä palstaa jos et oo sitä vielä kelannut mielessä!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua??? Ihan oikeesti tällaiset asiat voi hoitaa vaikka niin, että ottaa sen puhelimen kauniiseen käteen ja vaikkapa soittaa tai tekstaa tälle kohde henkilölle ja sanoo asiansa suoraa! Ei niin, että ensimmäinen idea on kirjoittaa tälle palstalle ja odottaa, että vastaisi sulle! Se kohde henkilös ei välttämättä edes lue tätä palstaa jos et oo sitä vielä kelannut mielessä!
Itse nauroin juuri samaa. Viesti varmasti meni perille! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti on todellakin mennyt perille. Ihan henkilökohtaisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti on todellakin mennyt perille. Ihan henkilökohtaisesti. Ap
Otappa ne lääkkeet nyt pikaisesti naamaarii...... Äläkä kuvittele harhoja!
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein henkilökohtaisesti. :D
Juu. Kuullut tekstarista?
aina uudelleen teen matkaa eiliseen
muistojani selaten elän hetken kerrallaan
ja kaipaan
aika kuljettaa mua luokses uudestaan
siltä turhaan kyselen
miksen osaa unohtaa
kun kaipaan sua niin
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein henkilökohtaisesti. :D
Henkilökohtaisesti oot Kristus itsellesi,
muut saavat armahdustasi odottaa,
ja sinä, Henkilökohtaisesti,
ainoa sanelija,
pääroolissa niin monen muun elämän
Löytäväsi?
Mulla on jo, oli jo sunkin aikana. Toista se on sulla, sinä et tule koskaan löytämään parempaa, tuskin edes huonompaa. Olet mielenvikainen!