Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat tietää, että täysi-ikäisellä tyttärelläsi on profiili AlastonSuomessa. Reaktiosi?

Vierailija
23.01.2016 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/26 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätän tehdä tästä eteenpäin vain poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettynyt omiin kasvattajataitoihin ja häpeisin itseäni.

Todennäköisesti häpeät muutenkin

Vierailija
24/26 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaisin kullini ruvelle ja lähettelisin tytölle kuvia paraatikunnossa olevasta mulkustani. Toivoisin, että asiat lähtisivät viimeinkin etenemään haaveilemaani suuntaan ;)

Olen siis tytön isäpuoli ja olen halunnut päästä yhtymään tuohon ihanaan tiukkaan, pystytissiseen äkäpussiin jo parin vuoden ajan, aaahhhh.

Vierailija
25/26 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisin...minulla on täysi-ikäinen tytär, josta en ole tiennyt mitään. Yrittäisin selvittää kuka hän on, kuka hänen äitinsä on ja miksi minulle ei ole kerrottu mitään hänen olemassaolostaan.

Itse kuviin minulla ei olisi mitään sanottavaa, enhän ole ollut osa tyttäreni elämää tähänkään saakka, minulla ei ole mitään oikeutta yrittää ottaa ohija nyt, kun hän on täysi-ikäinen. Koettaisin kuitenkin selvittä, josko hän haluaisi minun olevan osa elämäänsä tästä eteenpäin ja jos haluaisi, yrittäisin tutustua häneen ihmisenä ja neuvoa jos hän sitä kaipaa.

Lapsen äidille olisin melko katkera, että hän on riistänyt minulta 18 vuotta isyyttä, mutta haluaisin siinäkin kuulla hänen perustelunsa ja yrittää löytää paremman sävelen tulevaisuudessa.

Vierailija
26/26 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän