En sovi muottiin.
Mikä siinä ärsyttää, että en sovi (täysin) yhteenkään muottiin tai stereotypiaan.
Olen silti aivan tavalinen, en esim "ituhippi" tms.
Mikä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Erikoisuudentavoittelun tarkastuslista:
Kasvissyöjä
Näyttävä pukeutuminen
Erikoisherkkä/adhd
Seksuaalinen vähemmistöNoilla muutamalla pääsee jo pitkälle. Muista puhua joka välissä omasta erikoisuudestasi, se alkaa tuottaa hedelmää hitaasti mutta varmasti.
En minä sitä tavoittele.
Syön myös lihaa ja olen hetero.
A.p
Miksi Suomessa ei saisi pukeutua näyttävästi!?
Ei siihen silti tarvitse liikaa huomiota kiinnittää!
Eivät he mitään karttaan merkittyjä matkailunähtävyyksiä silti ole, joita saa vapaasti tuijottaa puolikin tuntia!
Pitääkö kaikkien pukeutua aina mustaan, harmaaseen tai beessiin!? Miksi!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä muottiin sä nyt et mielestäs sovi?
En mihinkään, täysin.
Enää se ei haittaa itseäni, niin nyt uskallan siitä näin anonyymisti keskustella.A.p
No ketä se oikein haittaa? Ja mitä väliä sillä on jos jotain haittaa. En minäkään sovi mihinkään muottiin, enkä edes yritä. En kyllä yritä olla sopimattakaan. Parasta vaan kun on oma itsensä.
Ajattelen samoin!
A.p
Jos ajattelet samoin, miksi edes teit tämän aloituksen?
Missä ne muotit on, niin voisin käydä sovittamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muottimestari kirjoitti:
Maailman yleisin muotti on, ettei omasta mielestään sovi mihinkään muottiin.
Ja kuvittelee sen haittaavan muita, vaikka oikeasti ketään ei kiinnosta pätkääkään.
Helpottavaa kuulla!
Ehkä kaikki onkin ollut vain mielikuvitustani, vaikka on minua monesti haukuttukin. Mutta ehkä se vika onkin ollut vain heissä.A.p
Normaalit aikuiset ei hauku muita. Eli vika oli heissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa ei saisi pukeutua näyttävästi!?
Ei siihen silti tarvitse liikaa huomiota kiinnittää!
Eivät he mitään karttaan merkittyjä matkailunähtävyyksiä silti ole, joita saa vapaasti tuijottaa puolikin tuntia!
Pitääkö kaikkien pukeutua aina mustaan, harmaaseen tai beessiin!? Miksi!?
Olen miettinyt aivan samaa! En oikein ymmärrä tuota ajatusmallia, että jos joku pukeutuu "erikoisesti" niin hän väkisin tavoittelee erilaisuutta. Onko aivan mahdoton ajatus, että joku vain vilpittömästi tykkää niistä erilaisista vaatteistaan? Ei hän silti välttämättä halua olla mikään tuijotettava tai varsinkaan valokuvattava/lääpittävä turistikohde.
Tottahan se on että ulkonäön perusteella kanssa ihmiset tuomitaan ja sitten jos ei sisältö vastaakkaan ulkoista habitustaan niin sitten on fake. Ja näin on minulle sanottu päin naamaa, olen fake. Mutta enemmän se kertoo siitä henkilöstä joka tollasia laukoo, ei läheskään kaikki ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään, täysin.
Enää se ei haittaa itseäni, niin nyt uskallan siitä näin anonyymisti keskustella.A.p
Vai olisitko sittenkin Hipsteri?
Hipsterit kun eivät tyypillisesti halua assosioitua yhtään mihinkään muottiin vaan olla täydellisiä individualisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään, täysin.
No ketä se oikein haittaa? Ja mitä väliä sillä on jos jotain haittaa. En minäkään sovi mihinkään muottiin, enkä edes yritä. En kyllä yritä olla sopimattakaan. Parasta vaan kun on oma itsensä.
Ajattelen samoin!
A.p
Jos ajattelet samoin, miksi edes teit tämän aloituksen?
Miksi en olisi tehnyt?
A.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään, täysin.
Vai olisitko sittenkin Hipsteri?
Hipsterit kun eivät tyypillisesti halua assosioitua yhtään mihinkään muottiin vaan olla täydellisiä individualisteja.
Yrität työntää minua nyt hipsterimuottiin. ;D
A.p
Erikoisuudentavoittelun tarkastuslista:
Kasvissyöjä
Näyttävä pukeutuminen
Erikoisherkkä/adhd
Seksuaalinen vähemmistö
Noilla muutamalla pääsee jo pitkälle. Muista puhua joka välissä omasta erikoisuudestasi, se alkaa tuottaa hedelmää hitaasti mutta varmasti.