Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pakit vaimolta sängyssä

isäjokauskollinenedelleen
23.01.2016 |

vastatkaa myös miehet. vastaus ei ole jätä se.
suihkun kautta sänkyyn kun muksut nukkuu. jutellaan selvästi vaimo haluaa minun kuuntelevan ja jutellaan myös seksistä : hän haluaa aluks olla vain vieressä. koskettelemme, hän tulee usein peiton alle pikkareissa ja yöpaidas. usein muistutan että emme ole nyt tasavertaisia kun olen adamin asussa. no tilanne näyttää hyväältä kunnes hän ei tunnu saaavan ohjaksia käteen minun pitäs vaan nousta päälle ja tulla sisään. ei sen kummempia leikkejä tai hyväilyjä. itse nautin seksista siitä nauttimisen vuoksi. en tarjoutunut hieromaan erityisesti pakaroita mistä hän pitää. no tilanne päätyy siihne että sanon että taas ollaan tässä tilanteessa että lähdenkö suunnilleen lenkille vai miksi et yleensäkään sanonut suoraan että nyt ei jaksa. kuitenkin 30min aikaisemmin näytti selviä merkkejä että nyt mennään kohta. no sit menee jutteluks ja hän sanoo että vähän väsyttääkin ja yleensä illat on tämmösiä ja liekö hormonitoiminta tämmöstä. julteltiin jsa sain käsityksen että en mitenkään väärin käyttäytynyt sinä päivänä. minä vaaan en koskaan ymmärrä että tilanne voi muuttua poks minuutissa toiseen suuntaan. muistutin etttä mikä meitä vetää 50vuotiaana yhteen jossei molemmat tee yhteistyötä suhteen eteen. saa nähdä tänä iltana...niin nykyisin meillä on kuitenkin kerta viiikkoon aika varmaa joskus kaksi. (ennen oli 3keskiarvo vaikka oli 2 pientä lasta). rakastan häntä mutta tämmöset keskeyttämiset ottaa päähän kyllä tilanteessa liikaa. hän kun ei koskaan yllätä aloitteella että tule tänne tai hyppäämällä ratsaille tai pienellä hieronnalla, alusasuilla ja tjsp

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että vaimo haluaisi, mutta ei oikeasti vaan jaksa. Ja nimenomaan hormoneista voi johtua, itselläkin nykyään tuota samaa :--/ ehkä samalla kun vaimosi kertoo ja juttelee asioista, voisit yrittää vaikka hieroa häntä etkä vaan pötköttää vieressä niin saisi ehkä jotain lämmittelyjä jo hoidettua samalla kun vaimo puhuu? 

Vierailija
2/13 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota kun jatkuu muutaman vuoden saatat lakata haluamasta vaimoasi... Sitten kääntyy vaimollakin naama norsun v...lle ja se on siinä.

Nimim. Ennen halusin, mutta enää en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kun vaimo "ei tunnu saavan ohjaksia käteen"? Onko vaimon esileikki se, että sinä kuuntelet ja kiitokseksi sinä saat suihinoton tms? Ei muakaan kovin kauan noilla säännöillä huvittaisi

Vierailija
4/13 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihevuodet... Turhasta kitiset,tässä reilu kolmikymppisenä ruuhkavuosia elävänä kun saa kerran kuussa niin ei ole hääviä. Vetäse hanskaan niin helpottaa.

Vierailija
5/13 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämmöinen kokemus: Juhannuksena sain ensin pakit, mutta en saanut pian unta eikä kyllä hänkään. Pientä huokailua ja sitten hiljaista yksinpuhelua josta luuli etten kuule. Sanoi kummipojan nimen ja sit "haluan naida sitä poikaa". Mietiskelin vähän aikaa ja päätin lähteä käymään kusella jotta huomaa, että saattaisin olla hereillä. Palatessani kysyi olisinko vielä vireessä. Niin sitä sitten sain vaikka ensin tuli pakit. Tuosta voi miettiä montaa asiaa...

Vierailija
6/13 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosintapakit:

"Voisitko tulla vaimokseni?" "Ei"

Seksipakit:

"Voisitko tulla vaimonani?" "En"

Vierailija
7/13 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tämmöinen kokemus: Juhannuksena sain ensin pakit, mutta en saanut pian unta eikä kyllä hänkään. Pientä huokailua ja sitten hiljaista yksinpuhelua josta luuli etten kuule. Sanoi kummipojan nimen ja sit "haluan naida sitä poikaa". Mietiskelin vähän aikaa ja päätin lähteä käymään kusella jotta huomaa, että saattaisin olla hereillä. Palatessani kysyi olisinko vielä vireessä. Niin sitä sitten sain vaikka ensin tuli pakit. Tuosta voi miettiä montaa asiaa...

Hyi :(

Ap, koita tosi suoraa, lähes aggressiivista (muista olla perääntymisvalmiudessa, ei missään nimessä väkisin!!) keinoa. Exän kans oli joskus ongelma, kun hän teki niin hentoja aloitteita etten ymmärtänyt niitä edes. Sitten itkin kun se ei enää halua mua. Olin tosin nuori ja epävarma.

Vierailija
8/13 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö nyrkillä se auttaa, niin ne ulkomaalaisetkin tekee.

Vierailija
9/13 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet. Meillä sama homma. Oltu yhdessä 17v ja seksi ollut hienoa. Vuosi sitten alkoi hommat hiipumaan kun ei vaimo antanut enää edes koskea. Asiasta puhuttu ja sanoi että haluua mutta ei ole haluja. Ei anna vieläkään koskea, mutta seksiä kuitenkin 2krt/vko.

M42

Vierailija
10/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää keskustelua, tänään on vkl tulossa ja parhaimmat 2 iltaa käsillä! saapi miettiä millä hänen lempensä kohotttaa

Vierailija
11/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäjokauskollinenedelleen kirjoitti:

vastatkaa myös miehet. vastaus ei ole jätä se.

suihkun kautta sänkyyn kun muksut nukkuu. jutellaan selvästi vaimo haluaa minun kuuntelevan ja jutellaan myös seksistä : hän haluaa aluks olla vain vieressä. koskettelemme, hän tulee usein peiton alle pikkareissa ja yöpaidas. usein muistutan että emme ole nyt tasavertaisia kun olen adamin asussa. no tilanne näyttää hyväältä kunnes hän ei tunnu saaavan ohjaksia käteen minun pitäs vaan nousta päälle ja tulla sisään. ei sen kummempia leikkejä tai hyväilyjä. itse nautin seksista siitä nauttimisen vuoksi. en tarjoutunut hieromaan erityisesti pakaroita mistä hän pitää. no tilanne päätyy siihne että sanon että taas ollaan tässä tilanteessa että lähdenkö suunnilleen lenkille vai miksi et yleensäkään sanonut suoraan että nyt ei jaksa. kuitenkin 30min aikaisemmin näytti selviä merkkejä että nyt mennään kohta. no sit menee jutteluks ja hän sanoo että vähän väsyttääkin ja yleensä illat on tämmösiä ja liekö hormonitoiminta tämmöstä. julteltiin jsa sain käsityksen että en mitenkään väärin käyttäytynyt sinä päivänä. minä vaaan en koskaan ymmärrä että tilanne voi muuttua poks minuutissa toiseen suuntaan. muistutin etttä mikä meitä vetää 50vuotiaana yhteen jossei molemmat tee yhteistyötä suhteen eteen. saa nähdä tänä iltana...niin nykyisin meillä on kuitenkin kerta viiikkoon aika varmaa joskus kaksi. (ennen oli 3keskiarvo vaikka oli 2 pientä lasta). rakastan häntä mutta tämmöset keskeyttämiset ottaa päähän kyllä tilanteessa liikaa. hän kun ei koskaan yllätä aloitteella että tule tänne tai hyppäämällä ratsaille tai pienellä hieronnalla, alusasuilla ja tjsp

En ymmärtänyt missä kohtaa ne pakit tuli. Mikä keskeyttäminen? Voitko yrittää selittää selvemmin? Sanot alussa että "koskettelemme" mutta sitten kuitenkin että "ei sen kummempia leikkejä tai hyväilyjä". Niin oliko vai eikö ollut koskettelua? Makasitte vaan sängyssä vierekkäin ja juttelitte ja sitten kun puolen tunnin päästä näytti siltä että vaimo ei kiipeä ratsastamaan, niin meinasit että lähtiskö tästä vaikka lenkille. Mitkä tarkalleen ottaen oli niitä "selviä merkkejä" alkuun ja mistä päättelit että "näyttää hyvälle" aluksi, mitä vaimo teki että koit että oli "keskeytys"?

Jos vaimo ei tee aloitteita, harmi. Mutta, jos seksin vähyys on ongelmallista vaikka vaimo ei selkeästi torju ja sanoo että haluaisi muttei jaksa, niin miksi et itse siinä vaiheessa kun vielä "näyttää hyvältä" ole aktiivisempi ja kiihkeämpi ja vie tunnelmaa haluamaasi suuntaan olemalla itse leikkimielisempi?

Vierailija
12/13 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen olet, aloittaja? Minä voin tulla pienissä pikkareissa ja stayupeissa istumaan syliisi. Voin myös pukeutua miten haluat ;) Jos haluat voin laittaa sähköpostia niin voidaan vaihtaa ajatuksia. T. N23

Vierailija
13/13 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta yhdessä ja seksiä noin kerran 3 kuukaudessa. Keskimäärin.. Oon miettiny pitkään, et missä syy.. Tyypillistä on ettei vaimoani haluta. Yksinkertaista.. Ongelma vain siinä että itseäni huvittais lähes joka päivä.

Aloittajan tilanne on siitä hyvä, että sentään saa niinkin usein. Huonon tilanteen takia oon kahlannu läpi monenlaisia neuvoja, oppaita ja keskusteluja. Vaimosi ei vissiin jaksa keskittyä tai tylsistyy. Rankkaa ajattelutyötä päivän aikana? Myöskin erilaiset ajatusleikit voisi auttaa. Paikan vaihto?

Kaiken ollessa samaa vanhaa, luulen että kellä tahansa tylsistyttää. Käykää keskustelu kunnolla. Keskustelun lomassa ei kannata kysyä, mistä toinen pitäisi. Kysy haveet ja innosta. Mielikuvitus lentämään. Toisaalta myös kannattaa kysyä, onko hän tyytymätön johonkin. Parisuhteen aikanakin ihminen muuttuu hieman. Ehkä on asioita joita on jäänyt huomioimatta.

Miten muilla pitkään yhdessä olleilla seksielämä on säilynyt? Kaikilla se hiipuu, kun ei ole enää uusi asia, mutta luulisi kiinnostuksen säilyvän. Onko kenellekään käynyt niin, että innostus alkanut uudelleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän