Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RKP kaipaa takaisin vuotta 1809 edeltäneeseen aikaan

Vierailija
23.01.2016 |

Haglund ehdottelee jotain "pohjoismaiden kansalaisuutta", käytännössä siis haluaa, että Suomesta tulee jälleen Ruotsin takamaa, jossa suomenkielisillä ei ole mitään oikeuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis vaan esitä ihan pirun tyhmää vaan olet sellainen. Asia selvä.

Vierailija
2/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalaisille oli kova paikka, kun alempirotuiset suomenkieliset pääsivät täällä viimeinkin valtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä outo ehdotus mieheltä, jota olen aina pitänyt fiksuna. Tre Kronor = Ruotsi, josta Suomi on osa, + Norja + Tanska. Kaikkea sitä pitää  oppositiosta huudella.

Vierailija
4/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä outo ehdotus mieheltä, jota olen aina pitänyt fiksuna. Tre Kronor = Ruotsi, josta Suomi on osa, + Norja + Tanska. Kaikkea sitä pitää  oppositiosta huudella.

Haglund ja fiksu ei sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
5/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen RKP:n ehdotuksen tavoitteena on lopulta se, että suomenkieliset pakotetaan opiskelemaan lisää pakkoruotsia. Tämä kannattaa muistaa, kun näitä Haglundin "nerokkaita" ajatuksia mietiskelee.

Vierailija
6/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit...

Vierailija
7/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poliittisella eliitillä on niin kiire luopua Suomen itsenäisyydestä? Sitä ollaa suoraan tyrkyttämässä milloin EU:n, milloin Ruotsin suuntaan.

Vierailija
8/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään uutta. Sitä sanotaan Kalmarin Unioniksi. Olisi suuri voimatekijä Itämeren piirissä, jopa sotilaallisesti. Valvoisi Tanskan salmia aika tehokkaasti.

Vierailija
9/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään uutta. Sitä sanotaan Kalmarin Unioniksi. Olisi suuri voimatekijä Itämeren piirissä, jopa sotilaallisesti. Valvoisi Tanskan salmia aika tehokkaasti.

Niin. Kannattaa muistaa, että vasta Venäjän valla alla suomen kielen asema pääsi paranemaan ja suomenkieliset pääsivät itse päättämään edes osittain omista asioistaan. Kaipaammeko tosiaan Venäjän valtaa edeltäneeseen aikaan, jolloin suomalaiset olivat lähinnä siirtomaan asukkaiden asemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän