Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mammafoorumit vapisevat varmasti kauhusta": Ensitreffit Viola kommentoi raskausajan annoksiaan.

Vierailija
23.01.2016 |

Mitä mieltä? Ei mun mielestä nyt niin kauheelta näytä. :-D

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1453515763607.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillinen mammapalstalainen näkyy olevan Violakin. Tuohan on ihan suoraan kokoasenne täältä "voi teitä tyhmiä mammoja palstalla"-asenne ja sitten itse ravaa täällä samalla tavalla, kun kaikki muutkin.

Vierailija
2/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmeisesti ole sitten oikea mamma kun en näe tuossa mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviltä annoksiltahan nuo näyttävät. Viola on kyllä symppis :)

Vierailija
4/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Viola, ketään ei sinänsä syömisesi kiinnosta. Lapsesihan se on joka ne mahdolliset vahingot ottaa mm. listerian kohdalla.

Mutta jokainen tallaa tyylillään. Itselleni se 9kk ei ollut niin loputtoman pitkä aika, etteikö voinut omien mielitekojen sijasta miettiä lapsen parasta.

Vierailija
5/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen kivivyöry. En välitä kyllä vähääkään siitä mitä Viola syö tai on syömättä.

Vierailija
6/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyttä kirjoitti:

Ihan tyypillinen mammapalstalainen näkyy olevan Violakin. Tuohan on ihan suoraan kokoasenne täältä "voi teitä tyhmiä mammoja palstalla"-asenne ja sitten itse ravaa täällä samalla tavalla, kun kaikki muutkin.

Juu, ihan tyypillinen av-tyyli. "Tästä tulee nyt varmaan miinusvyöry, mutta...*mikä tahansa minä-olen-parempi-kuin-te-tyhmät-mammat -teema*."

Vierailija
7/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei Violan annokset kiinnosta, mutta ihanaa, että saavat vauvan, en tiennyt! Kaks vauvaa tällä formaatilla, vau :)

Vierailija
8/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että nykyään on trendikästä olla välittämättä raskausajan suosituksista. Ei olla hysteerisiä kuten muut odottajat, vaan edetään sillä "maalaisjärjellä" pitäen muiden suositusnoudattavaisuutta huvittavana.

Aina siihen asti, kun jotain sitten sattuukin.

Listeriatapauksia ei onneksi Suomessa ole paljoa, mutta eipä raskausaikana halunnut ottaa sitä pientäkään riskiä.  Se kun on sikiölle tappava.

Vierailija
9/9 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Viola vähän huomionkipee, mutta hyvä että joku tarttui tähänkin täkyyn ja taas hetken muisteltiin, että kuka se Viola taas olikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi