Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tarttee mennä huomenna kauppaan ostamaan jääkaappiin valeruokia.

Vierailija
22.01.2016 |

Eli vieraita on tulossa kylään ja itse vedän oman arkiruokani niin pihisti ja köyhästi että kukaan muu ei suostu syömään vaan porkkanoita ja kaurapuuroa.

Eli mitä te tavalliset ihmiset syötte esim aamupalaksi? Mä käyn yleensä työpäivinä lounasravintolassa, niin arkiruoka on tiedossa (teen varmaan lihapullia) mutta miten tosiaan aamupala? Mitä ostan kaupasta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipåå ja siihen jotain päälle

kahvia

(mehua)

Vierailija
2/30 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa vaan ja pari roiskeläppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunia, leipää, juustoa, salaattia, vihanneksia ja vaikka jugurttia. Kahvia ja mehua tietty myös.

Vierailija
4/30 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jogurttia, leipää, juustoa, kurkkua, leikkeleitä, tuoremehua, pekonia, kanamunia, hedelmiä, marjoja...

Vierailija
5/30 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kurkkua, tomaattia, jotain juustoa, kinkkua, jos eivät ole kasvissyöjiä. Kahvia, mehua, teetä ja kaffemaitoa. Jos haluat hifistellä, osta jotain uuniin heitettävää kaffepullaa/croissantteja. Kaurapuurossakaan ei kyllä ole mitään vikaa!

Vierailija
6/30 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, ehkä keksin jotain noista teidän vinkeistä :)

Ap

Vierailija
7/30 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ihmeessä kaurapuuroa heillekin. Sen lisäksi voit tarjota vaikka vadelma-/omena-/mansikkahilloa ja maitoa tai mehukeittoa. Jos sinulla on esim. leseitä, siemeniä, pähkinöitä tai rusinoita, voit tarjota myös niitä ripoteltavaksi puuron päälle.

Vaihtoehtona voi olla paahtoleipää ja leikkeleitä (juusto ja kurkkuviipaleet riittävät) sekä lisäksi tuoremehua ja kahvia. Muista kahvimaito (sininen maito käy sekä puuroon, että kahviin), se on monelle kahvinjuojalle hyvin tärkeä. 

Osta mahdollisuuksien mukaan kaappiin vain sellasia aineita, joita tykkäät itsekin syödä myöhemmin. 

Vierailija
8/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeruokia :)

Vierailija
9/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pussissa ihminen voi elää, jos ei tiedä, mitä yleensä syödään aamupalaksi?

Kyllä, ymmärrän että ap itse elää pelkillä porkkanoilla. Mutta tehtiinkö niin myös ap:n lapsuudenkodissa? Kaikki sukulaiset, ystävät ja tututkin syövät aamuisin vain porkkanoita? Ap ei koskaan ole nähnyt tavallista aamupalaa missään, kylässä, lehdissä, telkkarissa? Ei ole tullut koskaan kenenkään kanssa puheeksi, että joku muu söi aamulla pari voileipää ja joi kupin kahvia?

Vierailija
10/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi pikkuisen panostaa omaankin ruokavalioon

Vierailija
11/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi pikkuisen panostaa omaankin ruokavalioon

Kaurapuuro ja porkkanat on todella terveellisiä. Jos ap syö lounaalla runsaan ja monipuolisen aterian, ei hänellä ole mitään hätää.

Vierailija
12/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valeruokia :)

Mulla tuli heti mieleen jotkut muovihedelmät tms. aloituksesta :D

Vierailija
13/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluat pihistellä niin jätät tuon ravintolasyömisen vähemmälle. Kummallista pihistelyä.

Vierailija
14/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n työpaikkaruokalassa käyminen liittyy siihen, että "arkiruoka on tiedossa" ja hän tekee vieraille lihapullia? Tarkoitatko, että et olisi keksinyt tätä lihapullaideaa ilman että niitä tarjoiltaisiin teillä töissä? Et ikinä ole syönyt "arkiruokaa" (lihapullia tai jotain muuta) lapsuudenkodissasi, päiväkodissa, koulussa, mummolassa, kylässä jonkun kaverin luona?

Vierailija
15/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä haluat pihistellä niin jätät tuon ravintolasyömisen vähemmälle. Kummallista pihistelyä.

Aamulla syön yleensä puuroa ja päivällä nouto/lounasravintola ruokaa ja välipalana porkkanoita. Ruokaa en osaa laittaa ja töissä syön työkavereiden kanssa lounasravintolassa, se on samalla sosiaalinen tapahtuma.

Mun palkka ei ole kovin iso enkä osaa laittaa ruokaa siksi syön kotona yleensä just vaan puuroa ja porkkanoita. :)

Ap

Vierailija
16/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla syön yleensä puuroa ja päivällä nouto/lounasravintola ruokaa ja välipalana porkkanoita. Ruokaa en osaa laittaa ja töissä syön työkavereiden kanssa lounasravintolassa, se on samalla sosiaalinen tapahtuma.

Mun palkka ei ole kovin iso enkä osaa laittaa ruokaa siksi syön kotona yleensä just vaan puuroa ja porkkanoita. :)

Ap

Miten sä sitten ne lihapullat onnistut vieraillesi kokkaamaan?

Vierailija
17/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mä niitä tee, mun vieras/kaveri tekee. Mun tehtävä on hommata ruuat ja tiedän millä reseptillä tekee niin haen niitä ruokia kaupasta plus aamupala jutut :)

Vierailija
18/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Opettele laittamaan ruokaa? Tosin onhan se ikävä jos yksin joutuu eväitä syömään... Mä lopetin lounasravintoloissa käynnin. Säästän pitkästi yli 200e/kk. Sillä saa yhdelle ihmiselle hyvät ruoat kotiin ja säästöönkin jää.

Vierailija
19/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mä niitä tee, mun vieras/kaveri tekee. Mun tehtävä on hommata ruuat ja tiedän millä reseptillä tekee niin haen niitä ruokia kaupasta plus aamupala jutut :)

No aloituksessasi kyllä sanot tekeväsi ne lihapullat itse...

Vierailija
20/30 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Opettele laittamaan ruokaa? Tosin onhan se ikävä jos yksin joutuu eväitä syömään... Mä lopetin lounasravintoloissa käynnin. Säästän pitkästi yli 200e/kk. Sillä saa yhdelle ihmiselle hyvät ruoat kotiin ja säästöönkin jää.

Kyllä mun täytyy ruokaa opetella tekemään, mutta koska asun yksin, en ala syömään yksin kun kaverit menee lounaalle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme