TUTTUNI PERHEESSÄ ON JOTAIN OUTOA.
Olen välillä hoitanut heidän lapsia ja kerran puheen aihe meni jotenkin riitelyyn niin toinen lapsista sanoi ettei heidän vanhemmat riitele ikinä. Tai ehkä ne joskus tai en ole ihan varma. Noin sanoi toinen lapsista jolla ikää oli jo 10 vuotta.
Lisäksi olen huomannut, että eivät vaikuta kovin onnellisilta. Perheen isä huokailee usein ja perheen äiti kiroaa kokoajan YKSINÄÄN ja huutaa.
Vanhemmat nukuvat myös erihuoneissa koska perheen äiti kuorsaa ja isä on herkkäuninen.
Lisäksi lähtevät aina lomilla ja joka viikoloppu mökilleen maalle. Siis talvellakin.
Mietin vain että eikö tuo ole vähän outoa? Onkohan vanhempien välillä myös jotain omituista jos eivät edes riitele.
Kerran myös kun perheen isä oli työmatkalla niin minusta vaikutti, että perheen äiti olisi ollut paljon iloisempi ja paremalla tuulella kuin miehen ollessa paikalla. Myöskään usein jos perheen isä sanoo jotain niin muu perhe ei vastaa mitään. Ihan kuin ei olisi kuulevinaankaan tai niin kun samanlaista kun meillä kun on riita päällä.
Muutenkin tunnelma on kylmää, en ole ikinä nähnyt heidän suutelevan tai halaavan. Puhuvat myöskin aika vähän toisilleen. Eli riitaakaan en ole huomannut. Tilanne on kokoajan kylmä, mutta rauhallinen.
Kerran kiinitin huomiota, että perheen isä katsoi toisessa huoneessa täysin samaa kanavaa kuin äiti toisessa. Ja tämä kulma yleistä että ovat eri telkkareiden ääressä.
Eikä tässä ole hieman jotain outoa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät riitele lastensa kuullen saatika pussaile ulkopuolisten nähden.
Kumppanin kuorsaaminen on erittäin hyvä syy nukkua eri huoneissa, ei todellakaan mikään tekosyy olla erillään. Kokeile itse valvoa muutama vuosi vain siksi, että puoliso siinä vieressä kuulostaa kirjaimellisesti moottorisahan ja jumbojetin risteykseltä. Saattaa unirauhaa ja omaa huonetta tulla äkkiä ikävä.
On ihan tavallista käydä mökillä joka viikonloppu, myös talvella. Mekin käytäisiin, jos mökki olisi lähempänä kotia.
Se mua kiinnostaisi tietää, että mistä sinä noin tarkkaan tiedät perheen vanhempien tavat ja tekemiset? Eikös lapsia yleensä hoideta silloin kun vanhemmat eivät ole paikalla?
Tiedän siksi koska tunnen heidät.
Ap
Kaikki eivät riitele lastensa kuullen saatika pussaile ulkopuolisten nähden.
Kumppanin kuorsaaminen on erittäin hyvä syy nukkua eri huoneissa, ei todellakaan mikään tekosyy olla erillään. Kokeile itse valvoa muutama vuosi vain siksi, että puoliso siinä vieressä kuulostaa kirjaimellisesti moottorisahan ja jumbojetin risteykseltä. Saattaa unirauhaa ja omaa huonetta tulla äkkiä ikävä.
On ihan tavallista käydä mökillä joka viikonloppu, myös talvella. Mekin käytäisiin, jos mökki olisi lähempänä kotia.
Se mua kiinnostaisi tietää, että mistä sinä noin tarkkaan tiedät perheen vanhempien tavat ja tekemiset? Eikös lapsia yleensä hoideta silloin kun vanhemmat eivät ole paikalla?