Personal trainer olikin ylipainoinen! WTF? :o
Sain lahjakortin personal trainerille. Nuori nainen, joka vetää jumppia työkseen. Hän oli ehkä +30kg ylipainoinen. Ehkä enemmänkin! Hmm, saisiko rahat takaisin? Jokseenkin pisti ihmetyttämään... Mitä muut mieltä? Tämä siis Satakunnassa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos pitää jumppia ainakin 5xviikossa... Niin kyllä vähän ihmettelen ettei oo hyvissä mitoissa!
Ei se liikunta mittoihin hirveästi auta jos ruokavalio ei ole kunnossa. Monet (puoli)maratoneja juoksevat ovat hieman ylipainoisia vaikka kaloreita kuluu juostessa tosi paljon.
No en ole kyllä yhtäkään nähnyt! :D Keksitkö tämän nyt päästäsi?
Huono näkö ja ohuet hiukset ei johdu omista elämäntavoista toisin kuin ylipaino. Ylipainoiset eivät pelkästään ole rumia, vaan saamattomia p*skoja, usein tyhmiä, joita ei kiinnosta oma terveys.[/quote]
On lukuisia asioita jotka voivat vaikuttaa painoon:lääkkeet,niiden sivuvaikutukset, erilaiset aineenvaihdunta häiriöt.Ei aina voi yhdistää ylipainoa ja huonoja elämän tapoja.
Ainakin Motivuksella jumppien vetäjät ovat monesti ylipainoisia, mutta silti jaksavat sata kertaa enemmän kuin minä. Ei haittaa mua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhas- ja hormonihäiriöt tuntuu olevan valitettavasti aika yleisiä nykyään ja aiheuttaa painonnousua tosi helposti, normaalista/terveellisestä syömisestä huolimatta. Lähipiirissä nähtyä, enkä usko että noilla ihmisillä on mikään salainen ahmimishäiriö.
Joo, mutta jos on lääkitys niin ei se silloin ole enää mikään syy. Ainakin omassa lähipiirissä on heti palautuneet "omaan painoon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos pitää jumppia ainakin 5xviikossa... Niin kyllä vähän ihmettelen ettei oo hyvissä mitoissa!
Ei se liikunta mittoihin hirveästi auta jos ruokavalio ei ole kunnossa. Monet (puoli)maratoneja juoksevat ovat hieman ylipainoisia vaikka kaloreita kuluu juostessa tosi paljon.
No en ole kyllä yhtäkään nähnyt! :D Keksitkö tämän nyt päästäsi?
Mä kyllä oon nähnyt vaikka kuinka monta. Puolimaratoni näissä rahas.. siis juoksutapahtumissa ei ole mikään urheilusuoritus vaan siellä on vaikka minkälaista lyllertäjää. Tietty jos puolikkaita ja kokonaisia juoksee ihan tavoitteellisesti ja ajat ovat luokkaa 1:40 ja alle 3:30 tms niin ei siellä enää niitä pullukoita lenkkeilijöitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä huomaat hänen olevan ylipainoinen? Jos ne onkin lihaksia ja luita, jotka painaa.
No siitä kun oli ihan ihrakasa. Posket olisi näkynyt takaapäinkin. Ja se keskivartalolihavuus :o On varmasti joo hyvässä kunnossa, mutta en kyllä hänen ravintosuosituksia ala noudattamaan! :D
Niin että koska sillä on ylipainoa, se ei ymmärrä syömisestä mitään? Ei se pikkuinen sitä kerro. Eiköhän se ihan asiansa osaa.
No niin... Ei se nyt voi syömättäkään lihoa sellaiseksi? :D
Voi pyhä yksinkertaisuus sun kanssa. Sen ylipainolla ja ruokavalion ymmärtämisellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Vaikka se ei itse terveellistä ruokavaliota noudattaiskaan, se ei tarkoita, ettei se tietäis tarkalleen mitä pitäis syödä ja kuinka paljon.
Sitä paitsi voi olla, että hän on massakaudella tai sitten hän saattaa olla kortisonikuurilla.
MASSAKAUSI! SE SELITTÄÄ :DD Kyllä haluisin treenata timmin kanssa. SItten voisi itsekkin ajatella "Jos teen näin, kroppani tulee tuon näköiseksi." Nyt ajattelin vaan et "mitä vittuaaaaaaa" :D
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Motivuksella jumppien vetäjät ovat monesti ylipainoisia, mutta silti jaksavat sata kertaa enemmän kuin minä. Ei haittaa mua yhtään.
Miten se vaan voi olla mahdollista? :o Jos itse jumppaisin niin usein niin olisin niin tikissä!
Vierailija kirjoitti:
Huono näkö ja ohuet hiukset ei johdu omista elämäntavoista toisin kuin ylipaino. Ylipainoiset eivät pelkästään ole rumia, vaan saamattomia p*skoja, usein tyhmiä, joita ei kiinnosta oma terveys.
On lukuisia asioita jotka voivat vaikuttaa painoon:lääkkeet,niiden sivuvaikutukset, erilaiset aineenvaihdunta häiriöt.Ei aina voi yhdistää ylipainoa ja huonoja elämän tapoja.
Ei aina, mutta 99,98% tapauksista voi kutej mm sinun tapauksessasi
"Yleensä lihomisen aiheuttaa kuitenkin ruokahalun paraneminen ja liikkumisen väheneminen. Jos lääkkeen haittavaikutuksena mainitaan väsymys, pitkä lääkekuuri voi tuoda mukanaan muutaman kilon jo siksi, että olo on liikkumiseen liian raukea."
http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/laihdutus/laake_lihottaa_aluksi
Jos se on aiemmin ollut vielä lihavampi. Näissä Jutan sun muitten laihdutusohjelmissakin ne osallistujat usein haluavat ryhtyä pt:ksi :)
Vierailija kirjoitti:
Voihan avioerossa jeesaava juristikin olla itse eronnut, mutta voi se silti osata neuvoa.
No toi ei kyllä ole kovin hyvä tai verrannollinen esimerkki. Verrannollista olisi eronnut avioliittoneuvoja.
Eipä noi kilpirauhas ja muutkaan hormonihäiriöt ketään yksissään lihota. Jos ne arvot on vituillaan niin kuluttaa sitten vaan enemmän... Ei ne perseellään olevat arvot kuitenkaan voi fysiikan lakeja muuttaa. Mutta joo kyllähän se tietty vaikeuttaa normaalipainossa pysymistä jos keho levossa kuluttaa vähemmän kaloreita.
Olin yhdellä laihdutuskurssilla eräällä kuntosalilla. Kurssia piti ensin vetää yksi salin parhaimmista ryhmäliikuntaohjaajista, joka on itse todella hyvä esimerkki. Tämä joutui kuitenkin saikulle ja kurssin veti ohjaaja, joka oli tunnettu siitä että ryhmäliikunnassa näytti liikkeen kerran ja sen jälkeen seisoi edessä tai kierteli kommentoimassa tuntilaisia. Ylipainoa oli toki myös reilusti ottaen huomioon kyseessä olevan liikunta-alan ammattilaisen. Kurssi jäi kesken ja laihduin omalla ohjauksellani n. 15 kg. I feel your pain ap.
Vierailija kirjoitti:
Voihan avioerossa jeesaava juristikin olla itse eronnut, mutta voi se silti osata neuvoa.
Niin avioerossa....
Eikä avioliiton eheyttämisessä.
Kilpirauhas- ja hormonihäiriöt tuntuu olevan valitettavasti aika yleisiä nykyään ja aiheuttaa painonnousua tosi helposti, normaalista/terveellisestä syömisestä huolimatta. Lähipiirissä nähtyä, enkä usko että noilla ihmisillä on mikään salainen ahmimishäiriö.